Gå til innhold

Det er bare å flytte....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jo kommentarer fra et annet innlegg flyttet over her, og fjernet fra sammenhengen.

Det jeg sa var at hvis man ikke får jobb, og er misfornøyd med det livet man har, så er vel alternativet å flytte.

 

Har aldri sagt det er et lett valg, men det var et svar til folk som bare klager og ramser opp hvor umulig alt er for de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klager faktisk ikke, og jeg HANDLER faktisk. søker aktivt alle mulige jobber. jajeg ramset opp hvorfor det er vanskelig å få meg jobb, men det var bare til information. flytte er ikke et alternativ akkurat nå. er ikke bare å flytte nei.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...