Gjest Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Nå ble jo kommentarer fra et annet innlegg flyttet over her, og fjernet fra sammenhengen. Det jeg sa var at hvis man ikke får jobb, og er misfornøyd med det livet man har, så er vel alternativet å flytte. Har aldri sagt det er et lett valg, men det var et svar til folk som bare klager og ramser opp hvor umulig alt er for de...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 jeg klager faktisk ikke, og jeg HANDLER faktisk. søker aktivt alle mulige jobber. jajeg ramset opp hvorfor det er vanskelig å få meg jobb, men det var bare til information. flytte er ikke et alternativ akkurat nå. er ikke bare å flytte nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå