lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 28. januar 2008 javel, da er jeg vel bare, lat og dum som ikke har jobb da. siden det er så enkelt.... hmmm.....
Mamma Mirabell Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 er da ingen som har kaldt deg det men vist du føler du har gjordt alt som er i din makt for å fa deg jobb så kan du da sitte med god samvittighet da???
pøber´n & je Skrevet 28. januar 2008 #28 Skrevet 28. januar 2008 Jeg ser verken ned på deg eller andre uten jobb. Om de ikke selv sier at de ikke gidder å leite/jobbe. Men siden du nå igjen er gravid, kunne du vel begynt som dagmamma? Det vet jeg at folk trenger "oppi" der, for det er vel ikke full bhg dekning der enda vel? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå