Gå til innhold

Har de fleste den innstillingen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

javel, da er jeg vel bare, lat og dum som ikke har jobb da. siden det er så enkelt.... hmmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er da ingen som har kaldt deg det men vist du føler du har gjordt alt som er i din makt for å fa deg jobb så kan du da sitte med god samvittighet da???

Skrevet

Jeg ser verken ned på deg eller andre uten jobb.

Om de ikke selv sier at de ikke gidder å leite/jobbe.

 

Men siden du nå igjen er gravid, kunne du vel begynt som dagmamma?

Det vet jeg at folk trenger "oppi" der, for det er vel ikke full bhg dekning der enda vel?

 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...