Gå til innhold

blødd i hele natt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er fint å høre.. men vi gir oss ikke selvom det verst tenkelige skulle skje og det ender i en abort.. da får vi bare fortsette å prøve. neste gang skal det nok gå fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til videre, håper dere er sterke og hjelper hverandre videre uansett utfall... Sender mange gode tanker!

Skrevet

Gode tanker sendes fra meg også. Lykke til de neste dagene!

Skrevet

Hei.

 

Man er nok ikke helt trygg selv om man har passert de tre første månedene dessverre...det er en risk gjennom hele svangerskapet, men det blir selvfølgelig vanskligere jo lenger man har kommet, og har begynt å bli "kjent" med den lille inni magen.

 

Jeg mistet selv i uke 23, etter lyserosa blødning (blod og fostervann)

i to uker etterfulgt av en kraftig blødning som endte i SA en uke senere...

Vi har ikke fått noe svar på hva som egentlig skjedde. Vi ville ikke ha obduksjon.

 

Naturen har en tendens til å ordne opp selv, det sa presten til oss da vi mistet.

 

Du er ikke alene uansett hvordan det går ;)

 

Stor klem og masse gode tanker fra meg.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...