Gå til innhold

blødd i hele natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt våknet jeg av at jeg blødde. det var veldig tynt blod, som om det var blandet ut med (foster)vann... har blødd i hele natt og fortsetter i dag..

hvorfor er det sånn at man ikke kan ordentlig nyte svangerskapet før man har vært på UL? er i uke 15 nå og jeg trodde at jeg endelig kunne slutte å bekymre meg sånn for SA og MA.. er så lei meg nå. skal på legesjekk kl 10.30 så jeg holder fast i det lille håpet som er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Vil bare ønske deg lykke til jeg...

Skrevet

Ja jeg vet. Ikke noe særli å blø slik, men det går sikkert bra:) Krev å få UL idag når du er til legen, ellers vlir du til å gå å tenke på det hele tiden.

Lykke til!

Skrevet

Huff, håper d går bra. Får/ fikk vel ultralyd, håper alt var i orden:)

Skrevet

håpe d går bra!

Skrevet

of....Hvordan gikk det?

Lykke til!

Skrevet

det gikk ikke så bra... først så så alt fint ut og fosteret beveget seg masse og hjertet banket. men da de så nærmere fant de en misdannelse som er veldig sjelden. de kunne ikke hjelpe oss på sykehuset her for de vet for lite om dette, så de sender oss til tr.heim i kveld.

Skrevet

uff..hvordan går det med deg?:/

ønsker dere alle masse lykke til i trondheim!

Skrevet

jeg har det ikke så veldig bra. vi er unge studenter begge to og når jeg ble uventet gravid så tenkte vi at det kom til å bli vanskelig å oppdra et barn men valgte å beholde det. vi har vært kjempeglade for at vi gjorde det!! men nå ser vi at det kommer til å bli fryktelig vanskelig siden vi hverken har jobb eller endt utdanning.. jeg vil veldig gjerne høre hva legene sier om prognoser etc før vi velger noe.. men hvis det viser seg at barnet ikke kommer til å få noe bra liv så velger vi å ta det bort. selvom det kommer til å bli vanskelig å bestemme seg for det.

Skrevet

lykke til.

Skrevet

Huff... Masse lykke til:)

Håper virkelig det går i orden:)

Klem

Skrevet

Huffameg og huffameg, for en FRYKTELIG beskjed å få!!

Føler med deg!

Skrevet

takk for all støtte her inne. det setter jeg stor pris på!

Skrevet

Uff, så forferdelig å lese dette! Lykke til i Trondheim! Sender gode tanker din vei.

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til på videre undersøkelser og krysser alt jeg har for dere!

Skrevet

Oi, d va jo en trist beskjed å få da:( Ønsker dere lykke til!!!! Om d ikke skulle være noe fryktelig ille, så vil dere sikkert få hjelp og støtte videre, om d trengs...Men skjønner at dette blir vanskelig, og at et vanskelig valg også muligens må taes...Ønsker dere lykke til, og krysser alt her også!

Skrevet

Så fryktelig... lykke til. håper vi får høre hvordan det har gått i tr.

Skrevet

Å nei ånei.. For en beskjed! Ønsker dere all verdens lykke til! Både med informasjoner og valg...

Skrevet

Ønsker dere lykke til,uff for en trist beskjed å få

Skrevet

ja, jeg skal nok klare å fortelle hvordan det har gått. takk for all støtte. det hjelper virkelig.

Skrevet

Lykke lykke lykke til, det var veldig trist å lese, sitter med frysninger, det må være en helt fæl opplevelse. Lykke til i trondheim, og lytt til hva dere føler og mener, ikke la noen ta valg for dere. Dette klarer dere sammen.

Skrevet

Lykke til i Trondheim i kveld! Skjønner og støtter valget ditt hvis det verst tenkelige skulle bli virkelighet......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...