Gå til innhold

Kor mangen har ungar som sov gjennom heile natten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 1/2 mnd sover hele natta (fra 21.30 til 08.30) Hun har sovet hele natta fra hu var 2 mnd ca:)

Våkner aldri om natta... Har jo hendt et par ganger selvfølgelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine sover og, minsten er på mnd og han elste er 4.5år. men flere venninner som har unger pluss søsteren min har alltid slitt med å få sine barn til å sove.

Skrevet

Min er 14 mnd og sover fra 19 til 9 uten å våkne. Dette er nytt, før fikk han melk kl 23 for å sove natta igjennom, eller så våknet han kl 4-5 og holdt hele huset våkent. Før det igjen våknet han når sutten ramlet ut også, men nå ordner han alt selv om natta, hurra!

Skrevet

pjokken på 22 mnd sover stort sett gjennom hele natten, ca fra 19 til 06. Men det gjorde han ikke før han var rett over ett år!!!!

Skrevet

Å, det var bra du opplyste meg Spetakkel, og jeg som trodde det var ungene som bare var slik... ;-) Merkelig da hvordan vi kan ha gjort det såutrolig feil med førstemann og ikke andremann...hmmmmm.... *klø seg i hode*

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Min jente har sovet rundt siden hun var 2 uker uker gammel, og hun er nå straks 16 mnd!

Hun sover 14-15 timer per natt..

Legger henne 18.30, og hun sover til 09.00 :-)

Skrevet

her måtte vi slite ganske mye for eldste sov gjennom natta. nr to hadde noen få netter da hun sov igjennom, men har måttet jobbe med det hos henne også. nå går det stort sett greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...