Gå til innhold

Kor mangen har ungar som sov gjennom heile natten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine sov 12 om ikjje 13 timer kvar natt, uten å våkne. Eg trodde det var normalt eg. Kanskje eg berre har vært heldig eg da. Mine venninners barn sov også heile natten.

Dei kan jo våkne om dei er sjuke eller noko då men ellers våkne dei aldri. Koffor våkne ungane då? Kanskje noko deira som foreldre gjør og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg skal ikke ha på meg at det er min skyld at ungene hoster eller har mareritt eller må tisse... beklager, men det har ingenting med foreldre å gjøre... min legger seg seks og syv, og er i senga si til det er morgen igjen klokka sju, men det betyr ikke at det er stille hele natten av den grunn.

Skrevet

Min sover stort sett hele natta:)

Skrevet

min sover hele natta, og har gjort det siden han var 5 mnd :)

Skrevet

min sover hele natta i gjennom

Skrevet

Jeg har heller ikke unger som sover hele natta. Har aldri hatt det.. Er ikke noe som jeg kan gjøre med det, selv om jeg gjerne skulle ønske at de sov. Men som dritgrei sier- her drømmes det, hostes det, mister tutten og er tørst.... Tror unger er forskjellige, de fleste unger og babyer som jeg kjenner våkner en gang eller flere i løpet av natta. Så anonymemamma er nok en heldiggris som har såå flinke barn som sover sååå lenge:))

Skrevet

min sover ikke helenatta, men har en øglibøgli mistanke om at det er min syld. ikke klarer jeg og gjøre noe med det heller

Skrevet

Hvor gamle er disse barna da?

Min 2åring sover hele natta gjennom, mens lillegutt på 5 mnd gjør det ikke.

Skrevet

Mine sover 12 timer i strekk vanligvis, de to minste. Eldstemann sover ca 10 timer.

Vært litt uro nå siste uka siden vi pusser opp barnerommet og har begge små på vårt rom. Pappan snorker en smule og det er 2åringen svært var for.

Skrevet

Jada, klart det er foreldrene sin skyld... Kanskje bare innse at du ikke kjenner alle unger?

*Riste på hodet*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine barn sover hele natta. De er 3år, og 4 mnd.

Skrevet

hehe.. jeg pleier å sitte å rope v siden av ungen min.. ehh..

nei,.. her soves det normalt 12 timer, men hu har vært masse syk det siste halve året, så nå er det automatikk i det å putte i hu smokken hvis det er noe.. sikkert min feil.

Skrevet

3 av 4. Har nok gjort det samme med ungene, men ungene er forskjellige.

Min nevø sover ikke natten igjennom, og de gjør det samme.

Helt sikkert noen foreldre som bidrar til mer nattevåk ved å ikke være konsekvente, ikke har gode leggerutiner osv. Men tror det er i hovedsak er at unger er forskjellige.

Skrevet

Jentene mine har blitt nattammet 1-2 ganger pr natt til de var 9mnd. Derfor våkna de om natta. Vi flytta mini over på eget rom (lå sammen med oss) da hun var 9mnd, da begynte hun å sove natta over hun også (19-07). Hun våkna mye lettere da hun lå inne hos oss, det blir jo fler lyder når tre deler soverom, og litt dårligere luft på slutten av natta.

Skrevet

Datteren min har sovet 12 timer og mer sammenhengende om natten fra hun var 3 uker.

Skrevet

Mener du forresten dette bokstavelig? At de sover hele natta uten så mye som et knyst?

Skrevet

Tja, hun snorker jo ganske høyt da. Men hun er ikke våken nei.

Skrevet

den var egentlig til HI :) Har fortsatt litt vanskelig for å tro at ALLE hun kjenner har unger som sover 12 timer i strekk av uten å våkne en eneste gang. Derfor lurte jeg på om det var bokstavelig, eller om hun mente at ingen nattammet elle rnoe.

Skrevet

Åja.

Alle jeg kjenner er i alle fall helt satt ut av hvor mye ungen min sover, så har ikke noe tro på at det er helt normalt at de sover så mye.

Skrevet

jeg kjenner som sagt EI jente som sov natta gjennom da hun var baby. Resten har våknet. Og jeg trodde det var vanlig å nattamme ei stund også jeg da?

Skrevet

5 åringen min våknet nesten hver natt frem til han ble rundt 3,5 år, gjerne flere ganger pr natt. Hvorfor? Mange ulike grunner, noen ganger innlysende, som når han hostet til han brakk seg da han hadde asmatisk bronkitt, elelr når han hadde mareritt osv, andre ganger vet jeg ikke helt. Som regel er han våken en gang om natten/kvelden nå også, men det er bare for å gå på do, vekker ikke oss om vi har lagt oss. 3 åringen har sovet hele natten fra han var 9 mnd med unntak av når han fikk tenner og har vært syk og så en og annen gang emd mareritt. Mini på 7 mnd sover somregel ikke hele natten, men det hender.

Skrevet

Jeg har ikke ammet. Men de jeg kjenner som ammer sover ikke natten gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...