yret Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Beklager. La meg presisere: amme-offentlig-motstander.
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 Når jeg ammet, ammet jeg akkurat der jeg var hvis han ville ha mat... amming er en heeelt naturlig ting, og syntes at hvis folk finner dette ubehaglig så kan de drite i å sitte å stirre.. jeg blotta meg minst mulig... så aldri puppen... men folk stirrer jo.. gjør ikke meg noe.. er en naturlig ting, men om de syntes det ekkelt så kan de se en annen vei!!! er myyyyye annet å se ,enn en kvinne som ammer barnet sitt..
Skottland Skrevet 28. januar 2008 #28 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror ikke du har unger jeg Ludderet, sånn som du går fram....
Krokka og prinsessa Skrevet 28. januar 2008 #29 Skrevet 28. januar 2008 Jepp, jeg ammer der jeg er, så lenge snuppa viser tegn til sult. Mat må hun jo ha! ;o)
Skottland Skrevet 28. januar 2008 #30 Skrevet 28. januar 2008 Hvis jenta mi vil ha mat, så får hun mat når som helst og hvor som helst. Her er det hun som er sjefen Så de som har et problem med det, får ta det opp med henne Men som andre sier her, man er jo diskre da. Ingen blotlegging av hud.
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 28. januar 2008 #32 Skrevet 28. januar 2008 Jeg gruet meg forferdelig første gangen jeg ammet offentlig, men etter å ha kommet over den første kneika, så syns jeg det er helt greit å gjøre det overalt (nesten overalt). Var også i Italia tidligere, og der er det jo ikke så vanlig som her å amme offentlig (så ingen som amma, jeg), men det gikk helt fint. Var nok enda mer diskre enn her hjemme, men hvis det er noen som ser på meg/oss, så hva så? Jeg ser jo på den skjønne ungen min som får mat, så de vil vi ikke oppdage uansett. For å si det sånn - folk syns det er helt greit å se hud og pupp på offentlige badestrender, men det skal ikke være greit å se et eventuelt glimt av en pupp når en mor skal amme?! Men til HI - du må jo gjøre det som føles naturlig for deg. Ingen kan eller skal tvinge deg til å amme offentlig.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 28. januar 2008 #33 Skrevet 28. januar 2008 Ja! Ammet på kafe, i fergekø, på fergen og i begravelse.. For å nevne noe! Skjønner ikke den ammedebatten. Det er jo MATEN til ungen min. Verdens mest naturlige ting. Kritiserer IKKE de som ikke føler seg vel med å amme offentlig, det forstår jeg, men kritiserer de som kaller det blotting og upassende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå