Gå til innhold

Sinnsykt mageknip nederst i magen.. Farlig ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oii, så morsomt ;D

Uansett, kanskje vi føder nogenlunde likt, og kunne holdt kontakt uansett vettu ? kjenner absolutt INGEN i Sarpe området jeg så :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg en pause nå,også fortsetter du å gå frem og tilbake over stuegulvet,men ta deg pauser innmellom,heia.heia

Skrevet

Hehe!!

Hvis ikke det gir seg utover kvelden, så lurer jeg på om jeg skal ringe føden å høre, for det er ikke veldig behagelig mageknip :(

*gå gå gå gå gå* hehe!!!

Aldri gått så mye jeg ;p

Skrevet

Ja vi får se om det skjer noe i dag og om vi møtes på føden!! Og oppdatere her inne om det ikke skjer noe enda.....

Skrevet

Hvis du skulle se en blond jente uten sminke på føden i natt så er det meg ;p hehe!!

Rooop etter butterfly ;p

Skrevet

Da reiser vi på føden- det er virkelig saker og ting på gang, så det stemte med alle "vondtene" i går.

I løpet av dagen blir jeg tobarns mamma til en jente til- gleder meg utrolig masse.

Akkurat nå har jeg rier i 30 sek med 3 minutter mellomrom.

Slimproppen gikk i natt og riene tar seg hele tiden opp i intensitet og styrke.

Lykke til til dere andre som også følte noe i går.

Skrevet

Lykke til vennen :) tvi tvi .. :)

Skrevet

ønsker deg lykke til.nå har jeg sittet oppe i hele natt og heiet på dere.

Skrevet

Håper JM får strippa meg idag jeg, så det blir litt fortgang her :P hehe..

Skrevet

ja,nå må det da snart være din tur.får håpe jordmor kan hjelpe deg litt på vei idag.lykke til

Skrevet

Har ikke skjedd noe her heller.... vondt hele kvelden, og våknet mange ganger i natt og kjente "menssmerter", men nå har det roet seg, bare mye kynnere og stikninger i magen.... men 9 dager til termin, så må nok regne med å vente litt til ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...