Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 27. januar 2008 Oii, så morsomt ;D Uansett, kanskje vi føder nogenlunde likt, og kunne holdt kontakt uansett vettu ? kjenner absolutt INGEN i Sarpe området jeg så
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #27 Skrevet 27. januar 2008 ta deg en pause nå,også fortsetter du å gå frem og tilbake over stuegulvet,men ta deg pauser innmellom,heia.heia
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 27. januar 2008 Hehe!! Hvis ikke det gir seg utover kvelden, så lurer jeg på om jeg skal ringe føden å høre, for det er ikke veldig behagelig mageknip *gå gå gå gå gå* hehe!!! Aldri gått så mye jeg ;p
liffia Skrevet 27. januar 2008 #29 Skrevet 27. januar 2008 Ja vi får se om det skjer noe i dag og om vi møtes på føden!! Og oppdatere her inne om det ikke skjer noe enda.....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 27. januar 2008 Hvis du skulle se en blond jente uten sminke på føden i natt så er det meg ;p hehe!! Rooop etter butterfly ;p
mirakel2 Skrevet 28. januar 2008 #31 Skrevet 28. januar 2008 Da reiser vi på føden- det er virkelig saker og ting på gang, så det stemte med alle "vondtene" i går. I løpet av dagen blir jeg tobarns mamma til en jente til- gleder meg utrolig masse. Akkurat nå har jeg rier i 30 sek med 3 minutter mellomrom. Slimproppen gikk i natt og riene tar seg hele tiden opp i intensitet og styrke. Lykke til til dere andre som også følte noe i går.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 28. januar 2008 Lykke til vennen tvi tvi ..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #33 Skrevet 28. januar 2008 ønsker deg lykke til.nå har jeg sittet oppe i hele natt og heiet på dere.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 28. januar 2008 Håper JM får strippa meg idag jeg, så det blir litt fortgang her hehe..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #35 Skrevet 28. januar 2008 ja,nå må det da snart være din tur.får håpe jordmor kan hjelpe deg litt på vei idag.lykke til
liffia Skrevet 28. januar 2008 #36 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke skjedd noe her heller.... vondt hele kvelden, og våknet mange ganger i natt og kjente "menssmerter", men nå har det roet seg, bare mye kynnere og stikninger i magen.... men 9 dager til termin, så må nok regne med å vente litt til ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå