Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Likte ikke dette jeg.. :o/ Skikkelig mageknip nederst i magen Også litt sånn svakt oppover i magen :/ Er ikke luftsmerter eller "nr 2" smerter, da jeg har måtte gjøre nr 2 sikekrt 3-4 ganger idag
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Rier???=))))) termin i dag ser eg;)))
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Har hørt om flere som har opplevd det helt på slutten. Nei, du føder snart!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 du har jo termn idag,så kanskje dette er en vag begynnelse,på at noe er på gang.lykke tl
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Har du mer sånn "menssmerter" eller? Forferdelig ubehaglig det ihvertfall! Har hatt det i et par uker jeg nå snart, men det er vel kun modning for min del! Håper at det er noe på gang hos deg da!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Er ikke rier - for den smerten er der liksom hele tiden.. Uavhegig av kynnerne *Dumme smerte* Startet liksom med litt sånn småverking i ryggen for en time siden, så brått ble det skikkelig mageknip Nesten så jeg kjenner det opp til skuldrene.. Har ikke spist noe spesiellt heller, bare vanlig!! =)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror det er starten på noe stort iallefall
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 Er litt vanskelig å beskrive smerten liksom.. Mageknip-mensen-nedpress lignende liksom.. men er jo ikke noe i ryggen =/ Er det ikke der riene starter a? Er ikke modning heller tror jeg, da jeg er "fullt moden# ;p
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2008 Gitt opp å tro jeg hehe!!! men alltid lov å håååpe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 jeg tror du har svake rier jeg.hold oss oppdatert da om hvordan det går,utover kvelden.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 det er ikke alle,som kjenner riene i ryggen.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2008 Tviler på at det skjer noe mer, men holder dere hvertfall oppdatert =)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2008 Knipet er liksom sentrert på venstre side, der hvor baby ligger og spesiellt rett over skambeinet liksom haha.. Dette er virkelig ikke lett å forklare ;P
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 hvis det er rier du har,så gå,gå,gå,det setter litt fart på sakene
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2008 Hehe, det skal jeg virkelig prøve på nå =) Ta med meg sambo ut å gå litt =) han har kjøpt seg nytt fjernstyrt fly, så han er heldigvis ikke vanskelig å be ;D Går en tur jeg !! så snakkes vi senere'=)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. januar 2008 Forresten, er dette "rier" så skal vel magen bli stram????
mirakel2 Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har og smerter nederst i magen- og magen strammer seg hele tiden. Kan ikke gjøre noe før smertene kommer og magen står i spenn. Det er ikke akkurat menssmerter ennå men ubehagelig. Kjenner det litt bak i ryggen innimellom. Føler helst for å ligge i ro, men kanskje jeg skal opp å gå litt mer... hehe.. Termin i dag jeg og.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 begynn å gå begge to,det er mange her som vil heie dere i mål...
mirakel2 Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 Takk for heia- ropene:-) Jeg ..pust og pes... skal gå litt mer i trappene.. pes og pust... ;-)
liffia Skrevet 27. januar 2008 #20 Skrevet 27. januar 2008 jeg har også veldig vondt i dag. 10 dager til termin, fødte 3 dager før termin sist gang. var ute på tur m familien og ble "overmodig" og foreslo at jeg skulle gå hjem i stedet for å sitte på i bilen... endte opp med å gå uten mobil(v en feiltagelse), så måtte bare gå enten jeg ville eller ei når jeg først hadde startet (gikk sammen med svigerinne, så var ikke alene!). hadde vondt og sammenhengende kynnere, steinhard mage hele turen, litt over en time. etter at jeg kom hjem har jeg hatt nesten hele tiden sammenhengende menslignende smerter nederst i magen + litt i ryggen. tok et varmt bad, da hjalp det litt, men når jeg stod opp av badekaret begynte det igjen. magen er steinhard nesten hele tiden, litt vondt konstant, og enda vondere tak ganske hyppig. tror dere det kan være fødsel på gang? sist gang jeg fødte var jeg aldri i tvil om at det var i gang, for da var riene så karakteristiske, de kom, gjorde vondt i ca et minutt, slapp taket helt og kjente ikke noe før det kom igjen. nå er det annerledes, noen andre med lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 ja da har vi 3 stykker å heie på.gå,gå gå du også...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 27. januar 2008 Eneste jeg fikk ut av turen var stram mage og tissetrang haha!! Yess da!!! ;D
nr 4 er her<3 Skrevet 27. januar 2008 #23 Skrevet 27. januar 2008 så spennende:) håper d skjer noe for dere som har termin idag..lykke til:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 27. januar 2008 Har gitt opp håper ;p hehe!! Vært så mye frem og tilbake med sånne smerter de siste ukene hehe.. Meeeeen, at nooooe skjer gjør det =) Men om det setter igang vet jeg ikke enda..
liffia Skrevet 27. januar 2008 #25 Skrevet 27. januar 2008 Hei Butterfly:) Ser at du kanskje har fødsel på gang og bor i Sarpsborg! Da skal du vel føde i Fredrikstad eller? Jeg har også vondt og tror det kan være noe på gang, bor i Rygge, og skal føde i Fredrikstad... Kanskje vi havner der begge to i løpet av natten:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå