Gå til innhold

Sinnsykt mageknip nederst i magen.. Farlig ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte ikke dette jeg.. :o/

Skikkelig mageknip nederst i magen :(

Også litt sånn svakt oppover i magen :/

Er ikke luftsmerter eller "nr 2" smerter, da jeg har måtte gjøre nr 2 sikekrt 3-4 ganger idag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rier???=))))) termin i dag ser eg;)))

Skrevet

Har hørt om flere som har opplevd det helt på slutten.

Nei, du føder snart!

Skrevet

du har jo termn idag,så kanskje dette er en vag begynnelse,på at noe er på gang.lykke tl

Skrevet

Har du mer sånn "menssmerter" eller? :(

Forferdelig ubehaglig det ihvertfall! :( Har hatt det i et par uker jeg nå snart, men det er vel kun modning for min del! :(

Håper at det er noe på gang hos deg da! :)

Skrevet

Er ikke rier - for den smerten er der liksom hele tiden.. Uavhegig av kynnerne :P *Dumme smerte*

Startet liksom med litt sånn småverking i ryggen for en time siden, så brått ble det skikkelig mageknip :( Nesten så jeg kjenner det opp til skuldrene.. Har ikke spist noe spesiellt heller, bare vanlig!! =)

Skrevet

Er litt vanskelig å beskrive smerten liksom.. Mageknip-mensen-nedpress lignende liksom.. men er jo ikke noe i ryggen =/ Er det ikke der riene starter a?

Er ikke modning heller tror jeg, da jeg er "fullt moden# ;p

Skrevet

Gitt opp å tro jeg ;) hehe!!!

men alltid lov å håååpe :P

Skrevet

jeg tror du har svake rier jeg.hold oss oppdatert da om hvordan det går,utover kvelden.

Skrevet

det er ikke alle,som kjenner riene i ryggen.

Skrevet

Tviler på at det skjer noe mer, men holder dere hvertfall oppdatert =)

Skrevet

Knipet er liksom sentrert på venstre side, der hvor baby ligger :P og spesiellt rett over skambeinet liksom :P haha.. Dette er virkelig ikke lett å forklare ;P

Skrevet

hvis det er rier du har,så gå,gå,gå,det setter litt fart på sakene

Skrevet

Hehe, det skal jeg virkelig prøve på nå =) Ta med meg sambo ut å gå litt =) han har kjøpt seg nytt fjernstyrt fly, så han er heldigvis ikke vanskelig å be ;D

Går en tur jeg !! så snakkes vi senere'=)

Skrevet

Forresten, er dette "rier" så skal vel magen bli stram????

Skrevet

Jeg har og smerter nederst i magen- og magen strammer seg hele tiden. Kan ikke gjøre noe før smertene kommer og magen står i spenn. Det er ikke akkurat menssmerter ennå men ubehagelig. Kjenner det litt bak i ryggen innimellom. Føler helst for å ligge i ro, men kanskje jeg skal opp å gå litt mer... hehe..

Termin i dag jeg og.

Skrevet

begynn å gå begge to,det er mange her som vil heie dere i mål...

Skrevet

Takk for heia- ropene:-)

Jeg ..pust og pes... skal gå litt mer i trappene.. pes og pust... ;-)

Skrevet

jeg har også veldig vondt i dag. 10 dager til termin, fødte 3 dager før termin sist gang. var ute på tur m familien og ble "overmodig" og foreslo at jeg skulle gå hjem i stedet for å sitte på i bilen... endte opp med å gå uten mobil(v en feiltagelse), så måtte bare gå enten jeg ville eller ei når jeg først hadde startet (gikk sammen med svigerinne, så var ikke alene!). hadde vondt og sammenhengende kynnere, steinhard mage hele turen, litt over en time. etter at jeg kom hjem har jeg hatt nesten hele tiden sammenhengende menslignende smerter nederst i magen + litt i ryggen. tok et varmt bad, da hjalp det litt, men når jeg stod opp av badekaret begynte det igjen. magen er steinhard nesten hele tiden, litt vondt konstant, og enda vondere tak ganske hyppig. tror dere det kan være fødsel på gang? sist gang jeg fødte var jeg aldri i tvil om at det var i gang, for da var riene så karakteristiske, de kom, gjorde vondt i ca et minutt, slapp taket helt og kjente ikke noe før det kom igjen. nå er det annerledes, noen andre med lignende erfaringer?

Skrevet

ja da har vi 3 stykker å heie på.gå,gå gå du også...

Skrevet

Eneste jeg fikk ut av turen var stram mage og tissetrang ;) haha!!

Yess da!!! ;D

Skrevet

så spennende:)

håper d skjer noe for dere som har termin idag..lykke til:)

Skrevet

Har gitt opp håper ;p hehe!!

Vært så mye frem og tilbake med sånne smerter de siste ukene :P hehe.. Meeeeen, at nooooe skjer gjør det =) Men om det setter igang vet jeg ikke enda.. ;)

Skrevet

Hei Butterfly:) Ser at du kanskje har fødsel på gang og bor i Sarpsborg! Da skal du vel føde i Fredrikstad eller? Jeg har også vondt og tror det kan være noe på gang, bor i Rygge, og skal føde i Fredrikstad... Kanskje vi havner der begge to i løpet av natten:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...