Nusseline♀♀♂ Skrevet 27. januar 2008 #26 Skrevet 27. januar 2008 Kommer an på den som setter den. Med nr 1 så holdt han på i nesten en time og stakk og stakk og det var ikke godt! Med nr 3 traff han på første førsøk på epidural og første førsøk på spinal (endte i akutt ks derfor spinal) Det var en annen lege da som tydeligvis var veldig flink.
VirreVirre Skrevet 27. januar 2008 #27 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville egentlig ikke ha epidural fordi jeg grudde meg til stikket, og til å ha den slangen i ryggen. Men til slutt måtte jeg kaste inn håndkleet og be om bedøvelse. Jeg grudde meg sånn! Men han legen var utrolig flink, jeg fikk ligge på siden samtidig som jeg brukte lystgass. Kjentes bare ut som en vanlig sprøyte. Det gikk kjempefort, og det var egetnlig kanylen i hånda som gjorde vondest. Og så utrolig deilig det var å få epidural! Jeg var egentlig litt i mot det på forhånd, men nå er jeg ganske sikker på at jeg vil be om det neste gang også :-)
kajak&Daniel Skrevet 27. januar 2008 #28 Skrevet 27. januar 2008 Ja, det gjorde jo vondt, men det var ingenting i forhold til riene!!! Så jeg er veldig glad jeg fikk epidural! Så epiduralen er nok ikke noe å grue seg for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå