Gå til innhold

så stille det ble...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, meg finnes det ikke noe vondt i.... Eller jo, men ikke mot deg;) Du får ha meg i fred da! Det er jo ingen som gidder å kjøpe meg. Dårlig asså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er det! endelig en som liker det! har et par venner til som liker det, spesielt min homofile venn, han tar helt av og da er han edru! han er så søøt! hehe åh nå fikk jeg lyst å gå på karaokebar! til tross for lite musikalske evner :) husker når jeg fikk folk til å gå fra fotballpuben fordi jeg sang så jævlig! jeg hørte ikke meg selv, så jeg skreik jo inn i mikrofonen :) hehehe gode gamle dager.... sukk

Skrevet

Hmm, straffbart mon tro?! :P

Jeg liker å ha deg i fred jeg:) Miiiiine, all mine:)

Skrevet

Jeg var senest forrige fredag på vågen (gamle børsen) å sang karaoke. For et klientell!!! Jeg lo! Var til og med oppe med en gammel alkis og sang "Love lift us up" ahhh.... Nydelig!!!

Skrevet

Ja, tror du kan det det med ro... Men det hadde vært litt stas om det hadde vært litt kniving da!!! Men de vennene mine som bruker det er verdt sånn 300 000. Hva skal de med meg da lizzom.

Skrevet

Bare vent, we`ll get there;)

Og da skal vi vise dem vi! *barsker seg*

Skrevet

hehehe... jeg traff en narkis på bystasjonen en gang som stod mutters aleine og sant "me to går alltid aleina" av mods og jeg tok hånden rundt ham og sang likegodt med :) hehe åh du skulle hørt oss, vi var myyyye flinkere enn sølvguttene!

Skrevet

Du kan si at jeg har driti meg ut nok der!!! Han Chris som drev det før skulle jo absolutt ha meg med på karaoke NM. Yeah right!!

Men var du noen gang på mamma mia?? Det var tider det!!

Skrevet

Nope, storthetstiden der var mens jeg var Osloboer!

(heldigvis kanskje?! *flire*)

Skrevet

Jeg tviiiiler ikke. Du har sett disse med trekkspill som spiller på torgallmenningen?? De har jeg hatt det mye moro med i sene nattetimer;)

Skrevet

The best time of my life:) Et mer rølpete utested skal du lete lenge etter. Men å som jeg savner det.

Skrevet

ja de er grei! han ene som sitter utenfor musicpub spiller alltid fugledansen for meg! hahaha.. nå er det ALTFOR lenge siden jeg har vært på byn, må nesten ta meg en tur igjen snart!

Skrevet

Byyyyn! *hviner mistenkelig fjotissaktig*

Åh, som jeg har lyst til å dra på byen!

Og som jeg har lyst på Mudslide, og sjampis...

(jeg åpna riktignok ei flaske for en komis i stad, med det resultat at flasken (som hadde bodd 3 dager i hans bagasjerom) sa POFF utover hele meg... Plutselig uventet midtpunkt gitt!)

Skrevet

lukten av svette og alkisånde, dundrende høy musikk og damer i sydenklær som deiger seg oppetter noen mannfolk som man ikke ville tatt på et dårlig nachspiel en gang... åh... savn!!!! jeg MÅ ta meg en tur ut snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...