Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ikke her heller... jeg kan ikke komme med noen tips... Kunne trengt noen selv
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Tja, jeg sitte rnå her på DiB så jeg kunne trengt noen selv. Jeg er egentlig drittlei hele DiB. Jooo, forresten gå på FB og kjøp venna dine mens de fremdeles er billige!
LadyLuck & Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 hakke FB lengre... krangla sånn pga noe/noen der, så deaktiverte hele greie
Den drygaste Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 jeg lever enda.. men bare så vidt..tror jeg dauer av kjedsomhet. venter på sambo, håper han ikke er såååå full når han kommer hjem for jeg har planer for kvelden...har hatt den tiden i mnd denne uken så nå skal jeg ta igjen! (bare så dere vet det hehehe)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Begynner å merke det selv.. Det er en gjøk som driver å stjeler venninna mi hele tiden, og jeg blir faktisk sint!! Hva har han med å gjøre det liksom!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 jeg er også her. men jeg kjeder meg ikke. jeg ser på hus og drømmer meg bort. hm.. lurere på om jeg skal kjøpe en tomt.. også bygge på den om 3-4 år når jeg har betaltned tomta.. drømme drømme
LadyLuck & Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2008 logger ut og tar dataen med på soverommet jeg da. se på film eller noe til jeg sovner....
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Takk for opplysningen:) Derfor du hører på koserock altså... Komme i stemning. Good luck, håper du får en fortreffelig natt:)
Den drygaste Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 heheh jah.. neida har gått over til abba og boney m gamle slagere! sikkert fordi jeg har kommet litt ned i flaska nå, herregud, jeg er stygt redd for at hvis jeg skulle blitt alene hadde jeg blitt alkis! første tegn på alkoholisme er når man drikker alene og syns det er topp!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Ja, det er helt på trynet. Han er ikke venn av meg, men snart får han en mld i innboksen. Det er MIN eiendom ikke hans.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Hihi... Er en dust som holdt på sånn her også, og nå har han kjøpt MEG?! Jeg vil ikke eies av sånne slemminger. Jeg tror kanskje denne appliksjonen er usunn for mental helse jeg...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 Hehe:) Da er jeg på god vei og... Den dagen vi flyttet inn i huset her ute satt jeg og drakk øl og sang Singstar klin alene til kl var åtte på morgenen... Hadde det utrolig gøy jeg!!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 Skal jeg kjøpe deg fra ham? (Eller det går vel kanskje ikke siden du eier meg)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #20 Skrevet 27. januar 2008 Joda, vi kan eie hverandre:) *sint på dusten jeg ikke engang kjenner*
Den drygaste Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 hehehe det er det vennene mine pleier å gjøre når jeg blir for full, de lemper meg inn i et rom for meg selv og hiver på singstar, jeg har underholdning i flere timer jeg da!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #23 Skrevet 27. januar 2008 HAHAHA!!! Synes jeg ser det for meg. Hehe:) Singstar er genialt.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #24 Skrevet 27. januar 2008 JIPPIIIIIII! Det føles godt å ha en snill eier asså
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #25 Skrevet 27. januar 2008 Kan dette forresten kalles menneskehandel?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå