Gå til innhold

så stille det ble...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjeder meg jeg... tips??

Skrevet

Ikke her heller... jeg kan ikke komme med noen tips... Kunne trengt noen selv

Skrevet

Tja, jeg sitte rnå her på DiB så jeg kunne trengt noen selv.

Jeg er egentlig drittlei hele DiB.

 

Jooo, forresten gå på FB og kjøp venna dine mens de fremdeles er billige!

Skrevet

hakke FB lengre... krangla sånn pga noe/noen der, så deaktiverte hele greie

Skrevet

jeg lever enda.. men bare så vidt..tror jeg dauer av kjedsomhet. venter på sambo, håper han ikke er såååå full når han kommer hjem for jeg har planer for kvelden...har hatt den tiden i mnd denne uken så nå skal jeg ta igjen! (bare så dere vet det hehehe)

Skrevet

Begynner å merke det selv.. Det er en gjøk som driver å stjeler venninna mi hele tiden, og jeg blir faktisk sint!! Hva har han med å gjøre det liksom!!!

Skrevet

jeg er også her. men jeg kjeder meg ikke. jeg ser på hus og drømmer meg bort.

hm.. lurere på om jeg skal kjøpe en tomt.. også bygge på den om 3-4 år når jeg har betaltned tomta.. drømme drømme

Skrevet

logger ut og tar dataen med på soverommet jeg da. se på film eller noe til jeg sovner....

Skrevet

Takk for opplysningen:) Derfor du hører på koserock altså... Komme i stemning. Good luck, håper du får en fortreffelig natt:)

Skrevet

heheh jah.. neida har gått over til abba og boney m :) gamle slagere! sikkert fordi jeg har kommet litt ned i flaska nå, herregud, jeg er stygt redd for at hvis jeg skulle blitt alene hadde jeg blitt alkis! første tegn på alkoholisme er når man drikker alene og syns det er topp!

Skrevet

Ja, det er helt på trynet.

Han er ikke venn av meg, men snart får han en mld i innboksen. Det er MIN eiendom ikke hans.

Skrevet

Hihi...

Er en dust som holdt på sånn her også, og nå har han kjøpt MEG?!

Jeg vil ikke eies av sånne slemminger.

Jeg tror kanskje denne appliksjonen er usunn for mental helse jeg...

Skrevet

Hehe:) Da er jeg på god vei og... Den dagen vi flyttet inn i huset her ute satt jeg og drakk øl og sang Singstar klin alene til kl var åtte på morgenen... Hadde det utrolig gøy jeg!!

Skrevet

Skal jeg kjøpe deg fra ham? (Eller det går vel kanskje ikke siden du eier meg)

Skrevet

Joda, vi kan eie hverandre:)

 

*sint på dusten jeg ikke engang kjenner*

Skrevet

hehehe det er det vennene mine pleier å gjøre når jeg blir for full, de lemper meg inn i et rom for meg selv og hiver på singstar, jeg har underholdning i flere timer jeg da!

Skrevet

HAHAHA!!! Synes jeg ser det for meg. Hehe:) Singstar er genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...