Gå til innhold

Det er barnemishandling...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er bare Skråkemiket som kan putte feilformuleringer i kurven for trykkfeil?

Skål! Nå tar jeg meg en slurk av rødvinen mens barnet som sparker i magen har en helvetes god fest!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du BLE usaklig, sånn helt plutselig?

Skrevet

Ja noen syns kanskje det er kledelig med øynene på siden av hodet...

Skrevet

Det er lekkert med øynene på siden av hodet, og så får man et godt perspektiv på livet i tillegg!

Skrevet

Ehh... ja? Og du er sakligheten sjøl?

Skrevet

'Feilformuleringer' som hovedinnlegget ditt, hvor enkelte ord er overflødige mens andre simpelthen mangler, kvalifiserer nok ikke til trykkfeil, nei. Et overflødig mellomrom, derimot, kalles trykkfeil.

Skrevet

Er det slik at man kan finne ut mye om ernæring osv på matprat.no HI?

Skrevet

 

Hvis du hadde hatt litt peiling så er det OFTE de med de tynneste barna som fòrer barna på pommes frites etc. For de nekter å spise annet.

 

Jeg har en jente som er kjempefin og litt tett. Hun spiser brokkoli, tomat, sunn og god mat. Hun liker ikke fries etc.

 

Så ikke dra dine egne konklusjoner!

Skrevet

Og vi har en ny kranglefant på kranglesiden!!! Gratulerer Rebel.. Du er jo like usakelig som hovedinnlegget ditt lille venn. Ingen her kommer til å gidde å ta deg særlig seriøst!! Drittunge...

Skrevet

Jeg var lubben da jeg var liten, kom ikke å her å si at foreldrene mine ikke burde hatt barn og var dårlige foreldre pga det! Kan ikke tenke meg noen foreldre i denne verden som kan måle seg med mine. Fantastiske mennesker.

 

Faen for noe pisspreik!

Skrevet

*Kremt*

 

Forstod det først slik at du, Rebel, mente at alle foreldre med ikke-tynne unger var dårlige foreldre, men hvis du mener kun dem som selv er late og ikke gidder å gjøre noe aktivt med barna, så forstår jeg det bedre. Var det slik du mente det? For mente du det slik jeg først tok det (var kanskje litt for kjapp), så er det fortsatt bullshit.

 

Tror nokk det bare var jeg som leste liiiitt for kjapt der ja!

 

 

Skrevet

 

 

GRATULERER REBEL, DU HAR VUNNET EN SYKKELDØR!!!!

 

"Hva, kan man bli feit av å spise masse og samtidig være inaktiv"??

 

"Nei DET var jammen meg ny informasjon her i 2008! Tror du må slå deg med i et parti og bli helseminister jeg!"

 

 

øøøhhhh........

 

Har du ikke noe å krangle om som er skikkelig, så kan du bare gi deg.. Du sitter der sikkert i stolen din og hopper og spretter fordi du er så fornøyd over at det er noen som hisser seg opp over kommentarene dine....

Lær deg kranglestilen før du kommer med usaklige innlegg.... gjeeeeesp.........

 

Du får premien som årets sykkeldør her inne på BIM.......

Skrevet

Har meget aktive barn, friluftsbhg og tilbakemelding fra bhg om at de aldri sitter i ro, den ene er rund og god den andre er tynn. De spiser samme mat og er like aktive!

Jeg feter ikke opp barna mine selv om den ene er rund og god!

Skrevet

Og folk som stikker nesa si inn hvor den ikke hører hjemme, må regne med å få seg en på trynet!

Skrevet

Var det en kommentar til det jeg skreiv?

 

(Er ikke helt stødig på akkurat det her systemet)

Skrevet

HI

Kan du ikke gå å leke med barna dine i stedet for å sitte her å lage kvame for de som har lubne barn?

Skrevet

Og her sitter du, på barnimagen, istedenfor å aktiveisere dine barn....

Eller deg selv, om du ikke skulle ha noen barn da.

Skrevet

Og selv siter du, på barnimagen, istedenfor å ativisere dine egne barn, eller deg selv, om du ikke skulle ha noen barn..

Skrevet

Hehe, jaja, babygullz... Hørt om å kaste stein i glasshus?

Skrevet

Ja, ha hørt om d.

Og hva var det denne Anonyme over meg her ville frem til med å referere til et slikt uttrykk?

Skrevet

At du åpenbart ikke skjønner en dritt og tror verden sentrerer rundt deg selv?

 

PS. Å skrive 'd' i stedet for 'det' er så jævlig fjortis.

Skrevet

HÆ? Snakk for deg sjøl. Jeg synes Rebel argumenterer godt, bedre enn de fleste her. Langt bedre enn Måkeskrik.

 

 

Skrevet

Jippi, har vi konkurranse? Hva er neste oppgave, NN? Si det si det si det nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...