Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #26 Skrevet 26. januar 2008 Noen her inne som er en smule psykotiske stakkars. Synd er det dessverre at de har fått barn.....
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #27 Skrevet 26. januar 2008 Mente at de ville at alle skulle overse meg, stakkars... Unnskyld hvis du mente det hyggelig, er ikke helt vant til det her :-) Godgutten er 2 mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #28 Skrevet 26. januar 2008 Ludderet surmuler fordi hun tapte en krangel inne på Krangle. Bær over med henne!
selma07 og engel Skrevet 26. januar 2008 #30 Skrevet 26. januar 2008 Selma blir ett år på onsdag;o) Driver å står med hendene over hodet, setter seg ned og aplauderer seg selv!! Herlig alder!! 2 mnd, kos deg masse med den gode tiden!! Da er liksom alt lov, nattamming, våkenetter, osv osv! Du har vel livets rett her som alle oss andre!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #31 Skrevet 26. januar 2008 Takk!Gleder meg til han også kan stå og sånn, kjempespennende!!! men er som du sier herlig nå, vi koser oss bare masse og stresser ikke med NOE :-)
selma07 og engel Skrevet 26. januar 2008 #32 Skrevet 26. januar 2008 Nei, nyt tiden! Vi får den aldri igjen!! Da Selma var 2 mnd hadde jeg blødd 3,5 liter, vært operert 3 ganger og hatt en infeksjon... Så heldig er dere som bare kan kose dere, og tom ha energi til å krangle litt:o) Kos deg!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #33 Skrevet 26. januar 2008 Høres ikke digg ut, bra dere kan kose dere nå da :-) Og takk igjen, det er deilig å kunne være ærlig og kranglete innimellom. Det anbefales :-) Kos deg du og!
selma07 og engel Skrevet 26. januar 2008 #34 Skrevet 26. januar 2008 He he.. behersker kunsten rimelig god sjøl kan man si... Men liker "live" krangling bedre:o)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #35 Skrevet 26. januar 2008 Himmel, ditt ludder... :-) Tror du virkelig verden snurrer rundt deg, med deg som midtpunkt??? "slik det så ut som om dere hadde blitt enig om her inne å gjøre.." Ja, ditt ludder, her sitter vi, 1788 påloggede i hele norge, og planlegger å ignorere nettopp DEG!!! VI ER HER FOR Å PRATE OM DEG!!!! :-P
Gjest anouschka with Love Skrevet 26. januar 2008 #37 Skrevet 26. januar 2008 Hahaha, nå har ikke jeg fulgt med mer enn i dag da... Men skal si jeg har glist litt på kvelden her. Syntes dette var bedre underholdning enn TV i kveld. Litt friskt pust i hverdagen ;-).
hannehormonell Skrevet 27. januar 2008 #38 Skrevet 27. januar 2008 hehe.. du er så fantastisk tragisk. Du er ei lita usikker jente som er stor i kjeften for du er livredd for å bli tråkka på. Det vet sikkert alle rundt deg. Blod harry og stakkarslig. Ser ikke ut og må bygge en høy mur rundt det for å ikke bli såra. Eneste barnet jeg synes synd på her inne er ditt. du kan være anonym her og heve ut masse drit, for du gjør ikke det vanligvis. Du klarer ikke mors oppgava di og kommer til å ha mye problemer fremover. Kan du ikke bare prate med noen. Du skriiiiiiiiiker jo om hjelp og oppmerksomhet. Du er vel sikkert aleine og ? om ikke er du sammen med en som er like blodharry og dum som deg, ellers blir du aleine. Alle kan være like "smarte" i kjeften som deg, du imponerer ingen. Sett mange som deg og de er på instutisjoner. Tuller faktisk ikke. Alt dette bare viser hvor utrloig dum det går ann å bli.. hehe.. huttetu. ikke greit å være deg!! God helg
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #39 Skrevet 27. januar 2008 Hehe, ja litt liv må man ha :-) Sjekk ut stakkars hannehormonell f.eks.- et strålende eksempel på en med mye innestengt aggresjon. Så deilig det må være for henne å endelig sprekke!Snakk om innskrumpet musehull :-) Til dere som har sendt meg pm: svarer senere, nå skal vi på mormor-besøk og spise komler :-) Namnamnam...
hannehormonell Skrevet 27. januar 2008 #41 Skrevet 27. januar 2008 tar meg ikke så nær av deg:). Setter heller pris på at jeg ikke har noe som ligner deg i nærheten. Burde skifte navn til sosial uintelligent:) gammel er du? ikke turt å svare på det eller. Håper du er ung så det kan unnskyldes;)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #42 Skrevet 27. januar 2008 Takk Selma ;-) Det var digg! Og hormonelle hanne har ihvertfall riktig navn ;-) Hvor gammel er du da? Håper du er GAMMEL så tørrheten din kan unnskyldes ;-) Du kan jo sjekke profilen min hvis du er interessert i fakta om meg...Kos til deg kjære!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 27. januar 2008 #43 Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor ikke finne ett annet sted å krangle på enn den siden som faktisk skal handle om våre små????? Jeg respekterer folk med egne meninger, det synes jeg de fleste skal ha, men det skader ikke å iallefall prøve å være voksne. Ihvertfall på en side som dette. Jeg har ikke fått med meg noen tidligere krangler eller usakligheter, så har ikke imot noen her, så den er klar. Vi som mammaer bør vel gå forann som gode eksempler......
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #45 Skrevet 27. januar 2008 Hysj hysj! At det virkelig går an å bli så ufattelig kjipe som dere kjedelige tørrtøser...
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 27. januar 2008 #46 Skrevet 27. januar 2008 oki, du er en sånn en.... Lykke til
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #47 Skrevet 27. januar 2008 Takk, og lykke til du også i ditt tørre prektige "liv"...
tonemelone Skrevet 28. januar 2008 #48 Skrevet 28. januar 2008 Hei "Ludderet"... Jeg bare lurer på hvorfor du svarer enkelte innlegg så innmari slemt? Jeg skjønner liksom ikke hvorfor du skal kalle oss stygge ting? Jeg kan forstå at du tar igjen mot de som provoserer deg, og det har du full rett til... Men å skjelle ut de som prøver å kommunisere litt fornuftig med deg, og kalle dem ting... der faller jeg ut. Prøv å være litt snill mot andre, da vel... :-) Var forresten inne på siden din... nyyyydelig baby du har! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå