Gå til innhold

Hei igjen dere pripne kjipe koze-tøser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en test...

Hatt en rolig og fredfull dag med mange saklige og snille diskusjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, synes dagen har vært fin jeg ;)

Skrevet

koselig å høre... Og koselig at du vil snakke med meg. Jeg som trodde dere skulle overse meg... begynte å gråte da jeg leste det. Føler meg så bunnløs ensom :-(

Skrevet

Hehe, hvem er det som er "pripne kjipe koze-tøser" egentlig?:P

Skrevet

Hehe, denne tøsen har det fint! Her er det tv-kveld i kveld. Borettslaget, klassefesten og gullfisken. I den rekkefølgen ;o)

Ha en fin kveld alle sammen...

Skrevet

Hihi... jeg er ikke prippen, ikke kjip... men kosete og tøsete kan jeg sikkert signere med... :-P

Skrevet

Ludderet: må bare spørre og unnskyld for det, men er du psykisk syk???

Skrevet

Får jeg spørre hvor gammel du er "ludderet? :)

Selv skal vi ut en liten tur i kveld, gutten skal på overnatting hos farfaren og farmora;)

Må vel si at kan signere med kosete og muligens tøsete her også =p

Skrevet

Du kan jo lure Renate og Gabriel. Og det kan jo du også anonym ;-)

Men det gjør jo dere allerede, hihi...

Skrevet

Er prippen og kjip det samme som kosete og tøsete...? Ja da er jeg jommen prippen og kjip!!! :-) Må kjøpe meg ny ordliste jeg... en sånn som definerer ordene mer riktig enn slik ejg definerer dem. :-)

Du som skal ut på i kveld: KOS deg MASSE!!! Nyt frikvelden!

Skrevet

Ja ikke sant???? Tror jammen "intelligent" også er det samme som kjip og prippen, jeg!!! :-)

Skrevet

Det er godt mulig... sammen med boooring... (engelsk ordbok)

Skrevet

Hva du vet...???? :-) HELT utrolig! Jeg blir imponert over den enorme "booooooring'n" din!!! :-)

Skrevet

Får du den oppmerksomheten du ønsker?? At du gidder!! Hvorfor lager du sånne tråder??

Skrevet

Skulle teste om folk ignorerte meg slik det så ut som om dere hadde blitt enig om her inne å gjøre... hehe...la du merke til hvordan det gikk?

Skrevet

Akkurat som du ønsket, hehe :-) Have a nice one!

Skrevet

He he... Men jeg har ikke blitt enig om noe som helst. Men jeg tror du har fått frem poenget ditt mht at folk ikke tåler å høre det andre mener! Hvor gamle er ditt eller dine barn?

Skrevet

Det har vel ikke du noe med...?

Synd for hun med sofia da at ikke lyet henne... og nikoline tror jeg...?

Skrevet

Nei vel.. Prøvde bare å være hyggelig! Men du får kose deg, og fortsette kampen om oppmerksomhet her! Det ser ut som du vinner! hva mente du med siste setning??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...