Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #26 Skrevet 26. januar 2008 Og hva får deg til å tro at gud er en kvinne?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #27 Skrevet 26. januar 2008 Er ikke så vanskelig å forstå hva han mener da lille jesus-tøs...
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #28 Skrevet 26. januar 2008 Hvis du ikke har fått det med deg, så er ikke spørsmålet hva jeg tror, men hva DU tror, kjære deg :-) Slikk det som passer seg du da...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #29 Skrevet 26. januar 2008 Vel om du står med hue i jorda og rassen i været med synlig kaviarstjerne forran kirkedøra i håp om at den lokale presten velsigner rassen din pga ditt heroiske forsøk på å knulle kristenlære inn i hue på oss på kranglesiden, så ønsker jeg deg lykke til:-) Mulig du burde prøve siden som er satt av for religiøse tullinger her inne!!! Sexdebatten eller noe i den duren:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #30 Skrevet 26. januar 2008 Skjønner at du legger godviljen til, men så snill er ikke jeg!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #31 Skrevet 26. januar 2008 Nei, det forventer vi ikke heller. Du er jo kristen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #32 Skrevet 26. januar 2008 Du vet vel strengt tatt ikke stort om hva jeg tror, søte slikkeglade ludder. Du er litt forutinntatt, mulig du er slik i møte med alle som ikke har samme overbevisning som deg. Vel, du modnes vel med tiden!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #33 Skrevet 26. januar 2008 Vet ikke hvem som har mest notorisk trang til å slikke av dere 2 jeg, men føler at ludderet er målrettet og den kristne gudsfitta tar hva som helst:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #34 Skrevet 26. januar 2008 Om jeg ikke gjør det, da? Ønsker du meg lykke til alllikevel? Vel, samma kan det være, fred være med deg uansett! Det er jo denne siden som er morsom, da. Hva er vitsen med å prøve å omvende folk som allerede er omvendt? PS: Kaviar er godt det, skjønner ikke hvorfor du har så mye i mot kaviar...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #35 Skrevet 26. januar 2008 Er du så sikker på det? Igjen, du er en smule forutinntatt!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #37 Skrevet 26. januar 2008 Jeg vokste ihvertfall fra barnetroen :-) Heldig for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #38 Skrevet 26. januar 2008 Dessuten knuller jeg minst 2 prester i uka for å får renset den lettere overvektige kroppen min for andre synder!!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #39 Skrevet 26. januar 2008 Det viktigste er at du er fornøyd, kjære ludder.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #40 Skrevet 26. januar 2008 Ja, takk, er nok ganske så fornøyd med å vite sannheten. Men selvfølgelig, hadde nok vært lykkeligere om jeg kunne hjernevasket meg selv til å tro på en gud som alltid elsker og tilgir meg og at jeg kommer til himmelen så lenge jeg er snill. Er jo ikke for ingenting at kristne folk er happy happy...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #41 Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer, du er det første og eneste mennesket på jord som kjenner sannheten! Syns mange kristne er ganske dystre og tungsindige. Åssen kan det ha seg?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #42 Skrevet 26. januar 2008 Jeg sier ikke jeg er den eneste, det finnes mange darwinister der ute, selv om det sikkert er tungt å tro :-( Vet ikke hvem du kjenner, de fleste jeg kjenner er happy happy.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #43 Skrevet 26. januar 2008 Åh, trodde et øyeblikk du hadde knekt koden om hvorfor vi fødes og hva som skjer med sjelen når vi forlater denne kloden. Da snakker vi unik kunnskap. Hørs ut som de kristne venna dine går på speed.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #44 Skrevet 26. januar 2008 Ja, det har jeg og tenkt på, hehe... men har skjønt at jesus har samme virkning. Jeg vet hvorfor vi blir født og hva som skjer når vi dør, men ingen av delene har noe med sjelen å gjøre.Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #45 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor blir vi født?Merk spørsmålsformuleringen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #47 Skrevet 26. januar 2008 Forventer ikke noe svar på dette. Syns det er fascinerende at du er så overbevist i din tro om at det ikke finnes noe liv etter dette. Det er bare en ting som er sikkert: Ingen vet, vi kan bare tro. Selv ikke du eller Darwin kjenner Sannheten!(-ja, nå er jo han i det hinsidige og vet muligens mer enn oss).
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #48 Skrevet 26. januar 2008 Tror på det som er bevist. Men er fascinerende nok fakta at vitenskapen ikke avfeier gud :-) Vitenskapen forkaster kun teorier som kan motbevises, og siden de ikke kan motbevise at gud finnes, så... hehe...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #49 Skrevet 26. januar 2008 Så alt koker ned til tro, enten det det er troen på et liv etter dette , eller troen på at dette er alt og ikke mer. Men synes fremdeles du er forutinntatt som tror at alle kristne forkaster evolusjonsteorien, ikke forholder seg til vitenskap og svever rundt i en gyllen, avsondret verden.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #50 Skrevet 26. januar 2008 Enten det, eller så må de forkaste bibelen... Det koker ned til å vite det vi vet, og velge å tro på det vi ikke vet. Det siste er ikke min greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå