Gå til innhold

Kristenhat/ skepsis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker meg at det er mange folk med meget anstrengt forhold til kristendom her inne.

Er nysgjerrig på: Er det spesielle hendelser i livet deres som har ført til denne avskyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Både hendelser i historien, OG nesten alle kristne jeg har møtt :-)

Og endel pga. kirkens og bibelens fordommer og latterlige meninger...

Skrevet

Lyst til å meddele noen eksempler?

Skrevet

Hehe, nei det gidder jeg ikke begynne på. Har ingen interesse av å omvende noen heller, så du får tro hva du vil.

Jeg er darwinist og evolusjonist, men forstår hvorfor dere trenger å tro på noe, det er jo selvfølgelig mye tryggere å både leve og dø da...

Religion er en overlevelsesteknikk, noen velger den og noen velger noe annet.

Skrevet

Er ikke noen motsetning mellom å være evolusjonist og det å være kristen, bare så det er sagt. Dessuten gir det vel ikke særlig trygghet å tro på helvete, for de kristne som gjør det.

Ellers er jeg enig i at religion er en overlevelsesteknikk, men det er også så mye mer.

Skrevet

Nei, det er kun det... Men for de som har hjernevasket seg selv i håp om å bli lykkelig er det sikkert "mye mer"...

Og hvis du er evolusjonist, må du jo strengt tatt fornekte store deler av gamle testamentet...

Skrevet

Jeg hater kristne!! De har en tendens å onannere meninger om gamle utrangerte sagn i kirka hver bidige søndag, samt at de vekker meg ut av senga med de evindelige kirkeklokkene om søndagsmorran!! Prester, biskoper, paver og kardinaler har en latterlig tendens til å kalle seg for guds sendebud og har som oppgave og hjernevaske lettlurte tullinger til å tro på det pisset de lirer av seg!! En gedigen flokkdyrkultur hvor en stor del av lederne praktiserer utuktelig omgang med uskyldige korgutter i guds navn og hvor en stor del av kirkemiljøet tilgir disse hendelsen så lenge det har skjedd i guds navn!! Forøvrig så har de klart å få "frelst" en stor del av kloden med å kappe hodet av tvilerne eller spedd på med hyppige pinsebål der kvinner eller hekser ble servert som helstekt gris for å skremme tvilerne til å tro på det pisset!! Jeg er for å brenne alle kirkene, likvidere prester og sette kristne i offentlig gapestokk med et kors planta midt i kaviarstjerna, bare for å si min mening om dette idiotiske tullet:-)

Skrevet

Jeg er enig med Dr.Yppert, gadd bare ikke skrive så mye.Sorry.

Skrevet

Typisk:-) latskap kaller jeg slikt... du kune brukt tiden du også, men nei da!!!! her er fingertuppene rødglødende og tastefaenskapet deformert pga varmeutvikling:-) Halleluja:-)

Skrevet

Har gjort min plikt på det området føler jeg, derfor orker jeg ikke lengre bruke mye tid på freaks som det.

Hadde 5 jesus-tøser i klassen på videregående, og da snakker jeg virkelig JESUS-TØSER, dvs.ikke sex før ekteskapet, ikke alkohol, gå i kirke hver søndag osv. Etter 3 år var det bare 1 igjen som fredeles var jomfru og avholds, hehe...

Skrevet

Ah, så deilig å se at to arme syndere har funnet styrke i hverandre! Det er rent rørende å se. Da har jeg fått gjort dagens gode gjerning! Ha det riktig godt!

Skrevet

hehe... den anonyme plumbofitta som liksom har gjort sin plikt:-) For min del kan du egentlig stappe huet ditt i ræva å se om du finner noen rester fra fortidens apostler, fremfor å lirke dra deg religiøst dritt her inne:-)

Skrevet

Hehe ;-) Så bra for deg da, da er du et skritt nærmere å slike guds baller i himmelen...

Skrevet

Dååååån, for en språkbruk! Det er mer enn mitt kristne, tandre sinn kan tåle....nesten!

Skrevet

Er det noe galt med språket her da:-)

Skrevet

Neida, ikke om man definerer seg som wc-rens av billigste merke!:)

Skrevet

Her det faktisk du som bruker hue som dobørste vennen, oss andre normale som ikke tror på tullinger som onannerer religiøst tull i trynet på oss, tar ting med knusende ro:-)

Skrevet

Til ludderet: Hva får deg til åtro at gud er en mann?

Skrevet

Djjjeeeeeeeeeeeeeeeezzzzeeeeeeeezzzzzzzzzzzz!!!! La ludderet være nå da!! For meg er sikkert det du kaller en Gud en kjønnsløs transe med en megapikk hengende ut fra rassen, som er årsaken til all sur nedbør vi har på kloden i dag!! Noe mer du lurte på i samme slangen:-)

Skrevet

Siden jeg ikke tror gud er noe som helst, henviser jeg bare til tegningene i barnebibelen jeg leste som liten...Går utifra at det er det dere tror jeg da...

Men hvis du tror gud er en dame, så får jeg omformulere meg da: slikke guds fiitte :-)

Skrevet

Er det noen som tror på tullinger som onannerer religiøst tull i trynet på oss her!?! Det høres en smule speisa ut.

Lille venn, si fra når du greier å konstruere en logisk setning! Da kan vi begynne å prate. Inntil da er det best at du fortsetter med ditt yndlingsforetagende, slikke dassen rein for inngrodd drit;)

Skrevet

Hehe, du har tydeligvis ikke lest mitt forrige innlegg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...