Gå til innhold

¤¤¤ OSS OVER 30 ¤¤¤


*anki *

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg blir snart 32, og venter nr. 2 i beg. av september. (er 12+3) Jenta mi er 4 år, så det var vel på tide med søsken. Bor på Helgeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 31 og venter tvillinger. Har termin 8 september men har fått beskjed at de mest sansynligvis vil se dagens lys i august. Har en sønn på 3 år fra før. Han gleder seg stort.

Bor i Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Eg er 33, blir 34 i august og vi venter vårt første barn 3 sept. Er bosatt i Lier. Like ved Drammen!

Lurer liksom litt på om eg er den eneste over 30 i området her som venter sinn første fødte!!?? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er 36 bli 37 i sommer, det er mitt tredje barn. Har en gutt på 19 og ei jente på 12. Så det blir en riktig attpåklatt. Har termin 26 sep. Var på tidlig UL og så på nurket, ble veldig virkelig igjen. Masse kvalme denne gangen, men er jo noen år eldre enn med de to andre, så mulig derfor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi føles litt merklig å passere det tallet, men blir 30 en mnd før jeg får nr to i starten av sept! Blir jeg virkelig en "moden mor" da altså?? :-)) Helt greit, føler meg ikke som 20 lenger og takk og pris for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...