Gå til innhold

¤¤¤ OSS OVER 30 ¤¤¤


*anki *

Anbefalte innlegg

Heisan!

Må bare ordne en sånn tråd her inne også. Den er inne på flere andre sider her. Er så koselig å chatte litt med andre som er gravid litt opp i alder. Og som skal ha baby på høsten.

 

Har to barn fra før som begge er født på våren. Blir litt uvant å gå gravid på sommer. Har vært plaget med mye vann i kroppen så blir spennende å se hvordan det blir i sommer dersom det blir noen varme mnd.èr.

 

Har termin i slutten av sept. så er ikke mer enn 5+0 idag. Ikke fått noen særlige symptomer eller plager enda. Men de kommer vel snikende etter hvert.

 

No sitter jeg hjemme med sykt barn som har masse feber. Greit å finne god lesing inne på BIM.

 

Hvordan har dere det da? Litt hverdagsprat er så koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg venter også mitt 3 barn i september, men i begynnelsen, ikke slutten som deg. Jeg har også to vårbarn fra tidligere, så blir spennende å møte sommeren som gravid.

 

Er nå snart 9 fullgåtte uker, og er kvalm, kvalm og kvalm. Og kaster opp minimum et par ganger daglig. Men sånn har det vært de to andre svangerskapene også. Bare liyy verre denne gangen..

 

Håper det febersyke barnet ditt snart blir friskt igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 34 og venter mitt første barn i midten av september:-) Blir veldig spennende! Vi gleder oss stort!!!:-))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter også mitt 3. barn (2 gutter født 2005 og 2006). Har termin rundt 2. september. Jeg blir 34 rett før babyen kommer.

 

Vi gleder oss masse, men jeg kjenner at jeg sliter med humøret pga kvalmen. Har vært kjempekvalm også i de to første svangerskapene, så vi visste jo hva vi gikk til... Heldigvis har jeg en fantastisk mann som gjør alt hjemme og prøver å holde humøret mitt oppe! Uansett er det verdt det (-: !!

Kjekt at det er andre som også er over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir snart 36 og venter nr 3 i begynnelsen av sept. Har to barn fra før som er 11 og 8 år. Fint å lese om andre modne mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo. Min samboer og jeg venter vårt første barn i september. Vet ikke helt når i september, siden terminkalkulatoren ikke stemte. Også var det så stas på ul at jeg glemte å spørre. Er i dag 9+0. Så det blir vel tidlig i sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 39 og rekker forhåpentligvis å bli tobarnsmor før jeg fyller 40 :) Har termin 10. september. Har et barn på 15 mnd fra før, så det blir nok hektiske år fremover for "gamlemor" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også gjerne være med i oss-over-30- klubben. :)

Jeg er 30 (blir 31 i mars) og venter mitt første barn ca 25. september. Er kjempespent og gleder meg masse. Hadde en sa i mars 07, så er eksta bekymret pga det. Men denne gangen skal det gå bra!! Godt å se at ikke alle er i 20 årene.. Man kan fort føle seg litt gammel når man leser om 20- åringer som venter nr to. Men for min del har det ikke vært aktuelt før nå. Ønsker dere alle masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 31 og venter mitt første barn i slutten av september jeg også... I følge bim kalkulatoren har jeg termin 28 september.

 

Vi bor foresten i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 og venter mitt første. Termin 23 september. Klarer ikke å tenke på noe annet egentlig, men alikevel har det ikke helt gått opp for meg enda:-)

Rare greier! Kjenner jo at det skjer masse i kroppen min, magen er "oppblåst" og jeg kjenner en pølseaktig kul inni der. Puppene har litt liten plass i sin egen hud om dagen, men jeg er ikke kvalm - takk og lov!

:-) Men gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har fått termin i slutten av september. Har to barn fra før, en født i januar og en i mai. Jeg synes det er veldig spennende å være gravid igjen:-)

 

Jeg gleder meg til å være gravid om sommeren, da slipper man tykke klær:-)

 

Er ca 6 uker nå, så jeg går og venter på vanvittig kvalme... sukk, vel jeg håper det ikke blir så ille denne gangen som det har vært før. Men det skal bli godt å komme til midten av mars, når det blir litt mer offisielt, kan jo ikke fortelle det til alle og enhver enda.

Derfor er det jo fantastisk å kunne skrive litt her på denne siden - få ut litt av alle tankene rundt det å være 35 og gravid.

 

Vel, jeg er klar for å "prate" med hvem det skulle være, så bare svar på innlegget hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg fyller 34 år i mai, og venter mitt tredje barn i starten av september.

 

Rart og spennende å være gravid igjen, storebrødrene blir 6 og 8 år, så det føles som lenge siden sist. Men begge er født sensommer/høst, så jeg er "vant" med sommer og svangerskap. Går så fint atte.....

 

Formen er upåklagelig.....er bare fryyyktelig trøtt etter at jeg spiser, men skal ikke klage.

 

Hvor er alle sammen fra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! er 36 år og venter mitt 6. barn. Har fra før:

 

gutt f. -96

gutt f. -98

jente f -01

gutt f -03

englejente f -05 i uke 20

gutt f -06

 

Har nå termin først på september. Fint at det er flere " modne " mammaer her inne. Bor forresten i trøndelag sammen med pappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, godt å sjå at det finst andre over 20 her! Eg er 31, sambuar, kjem frå Jæren men bur i Oslo, og ventar vår første ca 25. sept.

 

Er veldig spent. Hadde ein spontanabort i slutten av november, på 7+2, og sidan eg i dag (torsdag) er på 7+1, er eg litt ekstra nervøs... På den andre sida har me vore kjempeheldige som har blitt gravide på første forsøk begge gongene, så eg trur nok det skal gå bra til slutt.

 

Ingen kvalme eller andre plager, bare øm i magen/livmora og litt over normalt trøtt. Prøver å ta det litt roleg, men ikkje så lett med full jobb og vel så det, pluss fullt sosialt program.

 

Har de fortalt det til mange allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg fyller 31 år senere denne mnd, og venter mitt 4. barn:-) Har termin ca. 27 september. Har to september barn fra før, og gleder meg stort!

Er 7+1 i dag, og synes tiden går ganske seint. Får håpe tiden går litt fortere etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er 31 år, gift og venter barn nr to, er 9 uker på vei nå, har termin i midten av september en gang. Vanskelig å regne ut siden jeg har laaaang syklus.

 

Har en gutt på snart 5 år så det var jo nesten på tide og starte på igjen. To veldig forskjellige svangerskap så langt, er litt kvalmen, har unormalt ømme bryster (nåde dem som rører de :-)

Når jeg gikk med første mann så merket jeg ingenting til svangerskapet, frisk som en fisk. Bare en mage så vokste. Så her får jeg erfare noe nytt :-)

 

Bor i stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg er 31. snart 32 år og venter mitt 4. barn. Graviditeten var ikkje planlagd (men er ikkje flink å ta piller). Syns det er spennande og gleda meg til det store øyeblikket det er å få den nyfødte på magen. Fra før ha eg ein gutt på 10 år, ei jente på 6 år og ein gut på 4 år. Eg har termin 25.sept. Er altså 7+0 veker, dvs babyen e vel berre 5 veker. Når de snakka om kor langt de er komne i svangerskapet, seier de da 7 veker elle 5 veker, sidan babyen er to veker etter mor liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg 12+2, og ferdig med 1. trimester. Formen begynner å bli bedre, det er deilig å våkne om morgenen og slippe å kaste opp!!! Så nå skal jeg bare kose meg med de to jentene våre og vente på september.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det finnes flere "voksne" som venter sitt første barn! Selv er jeg 35 år og venter altså mitt første barn i slutten av september!! Føles nesten uvirkelig, og må kjenne litt på følelsen innimellom!! Dtte er så fantastisk og jeg er såååå glad!!

 

Hvor bor du??

 

Mamma72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg blir 37 i april. Har termin 26 september. Har en nydelig september gutt på 4,5 år fra før. Jeg syns september var en flott tid å få barn på, ikke helt høygravid på sommeren, fortsatt muligheter for fine høstturer og bra i fht barnehage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...