Gå til innhold

Nytt formiddagstreff onsdag 30.01?


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Jeg kommer rett til Ina tenker jeg.. får så kynnere av å gå for tida.. så da må jeg bare stå stille en stund... Det er derfor ikke noe gøy å ha meg med på tur... Blir som å gå tur med verdens mest nysgjerrige hund som skal ut i alle grøfter og busker for å sniffe og markere.. Myyye venting med andre ord...

 

Jeg bruker varianten .. gå i butikken og se hva som ser godt ut den dagen ;) Er det ok ?

 

Selv om det begynner å nærme seg fødsel. har jeg tenkt til å vente til etter onsdag... redd for å gå glipp av treff .. he he....

 

Var forresten på kino og så Drageløperen i går sammen med familien.. kan anbefales den... litt deilig med sånt som ikke er helt amerikanisert... Ser jo mye barnefilmer sammen med ungene... blir liksom ofte det man prioriterer... så deilig med voksenfilm :D

 

Kos dere dere som går i morgen med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser Ina skulle ordne brødmaten så da kjøper jeg litt oster og småtteri som passer til både de med og uten kul på magen. Også møter vi kl 1130 hos Ina - eller ved Ypsilon? *forvirra*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da har jeg registrert egg og oster på påleggslisten. Tar med løvtynn pepperskinke og cherrytomater jeg da :-). Får vann i munn bare jeg tenker på det, he he.

Utrolig morsomt å se alle de fine bildene inne på facebook gruppa vår da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et kjempe hyggelig treff dere planlegger. Jeg har veldig lyst til å bli med - har termin 12. mars, så da er jeg vel med i "vårklubben" (?) - men må nok jobbe. Går ut i permisjon 19. februar, så da håper jeg på å få med med noen formiddagstreff før fødselen. Hadde vært hyggelig å ha noen å trille med etterhvert også. Ha det koselig på treffet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på tur først.... men er litt forvirret på hvor og når vi skal møtes?! Og hva mangler på innkjøpslisten??? drikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Jorunn og alle;-)

 

Tur: Møtes ved foten av Ypsilon på Strømsø-siden kl 1030.

 

Lunch: Møtes hos Ina på Danvik kl 1130.

 

Det folk har agt de skal ordne nå er:

 

Ina: Brød, smør og kaffe/te

Åse Marit: Sjokoladekake

Vibeke: Skinke og cherrytomater

Kari: Oster

Kari Anne: Eggepålegg

Et par som lar fantasien råde...

 

Bella; Du må bli med neste gang, vettu! Så kan du gå inn på facebook og bli med på gruppa vår...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor du er treff-general Åse:)

 

Tar med noe å drikke jeg da... slik som farris, brus og juice! Hvis ingen har andre ønsker da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har det skjedd ting siden sist. Bra du ordner opp Åse!

: )

 

Jeg skal rydde og støvsuge litt her i dag jeg da. Så det blir litt fint til dere kommer. Godt man får besøk i blant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... i dag måtte jeg kaste inn hånkleet jenter... Ligger rett ut med forkjølelse og feber.Kos dere masse på treff så håper jeg at formen er bedre til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he....ja - nå skal vi kikke i krokene dine etter skitt ja .... :-)

 

Ærlig talt dere - må bare si - at pass dere for vinduspussinga ! Tok i litt hardt med nalen her i går på et par av de aller verste....(alt syns jo nå i sola jo....) og fikk SYKT vondt i bekkenet ! (kunne nesten ikke røre meg resten av dagen jeg..). Er visst en veldig uheldig bevegelse det der for oss med *gelè mellom beina* :-)

 

Så Ina - ligg unna rutene ! (om du ikke vil jobbe på deg en fødsel da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussa alle vinduene her i huset i går, jeg og, men uten fødsel som resultat.... Kanskje du kan lære meg noen triks med nalen, lillemor...

Vinduene mine ble blanke og fine, da:-) I dag er det bakedag... Fint med permisjon, altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at det er såpass mange er det vel ikke plass til celine og meg? Kan evnt være med neste gang hvis det ikke blir plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer for Ina jeg... Helt sikkert bare å komme. Er da ikke så mange:-) Talte 9 "store" før deg, så det er jeg sikker på går bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor mange skal gå tur først? Parkerer dere da på strømsø og kjører bort etter turen eller går dere fra strømsø og rett bort til Ina?

Og hva skal jeg ha med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange som har tenkt seg på tur, egentlig. Jorunn blir med, og jeg blir med. Du og, kanskje, Victoria? Jeg tenkte at jeg skulle kjøre fra Strømsø og opp, men om dere har lyst, kan jeg jo møte dere der nede, så kan vi gå opp til Ina? Tenkte bare på fortauene som ikke er mye å skryte av for tiden. Men om vi velger gater med lite trafikk, kan vi jo gå i veien... Er mange småveier opp gjennom Nybyen, så det får vi evt til... Hva tror dere?

 

Ta med noe du har lyst på, som ingen andre har skrevet at de tar med, du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Blir gjerne med på treff og trilletur ;) Har hatt svigers på besøk så nå er vi klare for treff igjen. Tenker å ta bussen, hvor er det best å møtes hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduspussing... puh....

Føler meg som litt dårlig husmor nå.....

Ikke så mye vårsol på Gulskogen ennå;)

 

Jaja var hos legen på mandag og fikk beskjed om å ta det heeeeeeelt med ro.. blodtrykket litt på vei oppover.. så da sparer jeg krefter til treff jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å være med å gå tur, men kan ikke garantere formen. Har akkurat vært litt forkjølet og puster som en hval for tiden. Men møter ved ypsilon kl 10:30 i tilfelle jeg blir med :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt i tidligste laget med tur for min del.. Tar med en pakke bagettsalat av et eller annet slag og en eplejuce. Gleder oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at vi to kommer i morgen, har blitt lovet skyss fram og tilbake av gubben, men formen er ikke akkurat toppers ennå. *savner dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alt dette snakket om vinduspussing? Synes ærlig talt dere legger lista litt høyt for meg nå! Må innrømme at jeg ikke har pusset de en eneste gang siden jeg flyttet inn i påsken i fjor...

 

Her har det vært under full oppussing siden, så andre ting har blitt prioritert. Og så har jeg jo tross alt vært gravid og og i halvdårlig form hele veien. Og så er det alt for mange vinduer her!

 

: )

 

Stoler på at det ordner seg med disse påleggene. Noe er det jo alltids her også, så vi sulter nok ikke.

 

For de som kommer med bil: naboen (rett over veien) er bortreist så noen kan parkere der. Tror det skal bli plass til 2 biler der.

 

Sees i morgen da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gjerne kjøre opp altså, men må passe på å kjøre bak deg da siden jeg ikke vet hvor hun bor hehe:) men vi kan jo prate om det når vi møtes. Skal prøve å være der tidsnok jeg da hehe, ikke alltid like lett. Men satser på det:) Må innom butikken imorgen også å kjøpe noe godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så evneveik jeg er! He he. Det er i morgen og ikke i dag det er treff ja... Men regner ikke med formen er god nok da. Men hvis halsen er veldig mye bedre så tar jeg meg en tur! Er jeg ikke så er jeg redd for å smitte alle de små :o( Så dukker jeg ikke opp imorgen håper jeg dere får det superhyggelig og at det blir en gjentagelse om ikke altfor lenge. Jeg og har forresten mye plass hvis det skulle bli en suksess i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...