Gå til innhold

Nytt formiddagstreff onsdag 30.01?


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det stemning for et nytt treff på onsdag til uka? Kanskje vi skal prøve den nye vrien vi snakket om, å gå en tur, og møtes hjemme hos en av oss? I så fall er det vel som vi snakket om forrnuftig at vi begrenser det til oss med baby høst/vinter/vår 07/08, sånn at vi ikke blir altfor mange?

 

Kan dere ikke sette dere opp her om dere har lyst til å bli med, så kan vi se an litt hvor mange vi blir, med tanke på hva vi gjør? Kan godt være hos meg om vi ikke blir altfor mange. Evt hos Ina, som også meldte seg frivillig...

 

Sett dere opp, så bestemmer vi tid og sted senere:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig hyggelig ut Åse:)

Jeg vil gjerne være med dette :)

 

Kanskje vi kan ta med oss litt hver f.eks.. lage litt hyggelig lunsj?

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

familieprodukter.no

 

Hadde litt forskjellig rart der, så bestilte faktisk endel...

 

Ingen dum ide å ta med litt hver, kanskje? Evt at vi spytter i noen kroner hver, og lager en stor bolle kyllingsalat eller lignende? Og en sjokoladekake!!! Ordner gjerne mat, jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig - jeg og knerten vil veldig gjerne være med! Innen den tid er jeg gangbar igjen får vi tro;-) Må få litt kontroll på melkemengde og sånt, spruter jo i alle retninger her bare knerten klynker litt i søvne.. Jeg er med på både spleis og at alle tar med litt, men høres unektelig digg ut med kyllingsalat, Åse! Håper vi får det til, jeg gleder meg sånn til å komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åse Marit - her er mitt forslag:

 

Siden jeg planlegger å føde før deg, så tar vi det hos meg denne gangen. Neste gang tar vi hos deg, og da tar jeg med nurket mitt (for da orker jeg sikkert ikke arrangere selv...)

: )

 

Jeg er ikke noe særlig til å bake. Foreslår at du stiller med kake, så stiller jeg med te/kaffe/brød/smør - og så kan alle som kommer ta meg seg et pålegg hver?

 

Hadde vært veldig koselig å kunne ta i mot litt besøk her før knerten kommer! Men hvis du helst vil ta det hos deg Åse Marit så gjør vi det. No problemos! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere

Jeg blir gjerne med på dette. Deilig å gå tur også da, så lenge jeg tar det litt rolig. Magen er ikke helt med på de store anstrengelsene for tida :-).

Nå føles det ut som lenge siden jeg har vært på treff også,så det blir gøy å se alle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres hyggelig ut! vi kommer gjerne så sant jeg får mine timer på natta! herregud nå må oscar begynne å sove!! jeg drikker kaffe til den store gullmedalje, dette gjør sikkert ikke saken bedre, men eneste måte å holde seg våken på dagen :-( god ide å møtes hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-)

 

Fikk dessverre ikke med meg formiddagstreffet fredag...

 

At vi avgrenser oss mht termin og event tar noen hjemme-treff syns jeg er en kjempeidè. Dvs - jeg vil gjerne være med :-)

Vi kan gjerne spise hos meg også - har stor plass til både vogner og mager :-) - men - nå har jo ikke jeg termin før i midten av mars da, så Inas forslag er kanskje lurt.. *Åpen for alt jeg hvertfall*

Elsker forresten å bake, tar gjerne med kake :-)

 

Noen sett/hørt noe til Zuri (Gunhild) forresten ??

 

Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

 

Da gjør vi som Ina foreslo denne gangen, eller hur? Baker kake jeg, lillemor, så får du sjansen senere :-)

 

Og når det gjelder tur, er det sikkert greit å se an mengden is på bakken før vi bestemmer oss for hva vi gjør???

 

Åse Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå dette hadde jeg lyst til å være med på,men jeg er jo i trøndelag.....snufs.........håper det blir arrangert slik en annen gang. Synes det er helt greit å begrense det litt for det har etterhvert begynt å bli mange på treffene,for mange av og til synes jeg da.Har lurt litt på hvordan vi kunne ha begrenset det uten å fornærme noen.

Dere får kose dere! så kommer vi sterkere tilbake ved neste anledning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada - vi kommer nok helt sikkert til å holde kontakten skorpion :-)

Har jeg regna riktig om vi blir ca 7 ?

Åse

Ina

Lena

Kris

Gutt igjen

Scooby

Kari Anne

 

Ok Åse, får se om jeg heller slår til med gjærbakst om jeg får tid den dagen... Har fått time hos legen som skal utføre keisersnittet mitt kl. 11 onsdag. Er så kjempespent, skal ha ul og få endelig dato...

Det blir 14. eller 26. mars.... (før el etter påske).. Håper så inderlig på den 14... Så jeg kan nok ikke stille før 12-tiden, men dere må gjerne starte før det ! (ikke så veldig hippen på tur for min del egentlig..)

 

Kan ikke noen bare lage en *innkjøpsliste* til lunsjen da ?

 

Gleder meg :-)

 

Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gunhild/Zuri kommer også såvidt jeg vet!

 

Når det gjelder tur så må nok jeg også melde pass denne gangen. Går veldig sakte og ikke så langt for tiden. Magen er en hard ball, og det stikker sånn langt der nede...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skal lage en liste over hva vi tar med, så ikke alle kommer med det samme??? Jeg baker iallefall en stor sjokoladekake, så vi har desserten i boks:-) Kan dere ikke bare legge inn her hva dere tar med, og se over at ingen andre har valgt det samme?

 

Når passer det at vi kommer, Ina?

 

Og dere som har lyst til å på tur. Oppi her hvor vi bor (jeg og Ina), er det fortsatt fryktelig mye is på fortauene. Men gikk langs elva i går, og der var det ganske greit, iallefall på Strømsø-siden. Kanskje møtes en time før vi skal være hos Ina, og ta en liten tur der? Møtes ved Ypsilon, f eks? På Strømsø-siden? Der er det jo greit med parkering, bare man putter penger på rett automat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut tidligere i dag at jeg må dra hjemmefra klokken 15 for å rekke noe. Hva med at vi sier 11.30? Da bør vi ha mer enn god nok tid vel?

 

Adressen er forresten Olav Trygvasons gate 16. Et rødt hus med veldig spisst tak på hjørnet Olav Trygvason/Liaveien - inngang fra Liaveien. Trappen ned til hagen kan være litt kjip (har ikke turt å prøve den med vogn ennå).

 

Ringeklokke har vi heller ikke for tiden - hvis ikke mannen får den opp før den tid da. Men jeg skal værepå vakt og ikke gå glipp av noen : )

 

De som trenger hjelp med vogn, eller om det er noe annet kan ringe meg på 99 02 99 21

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:-) Hvis jeg ikke orker å gå tur og møter 1130 på Ypsilon Strømsø - når ca skal man møte hos deg, Ina?

 

Gleder seg og håper understellet er bra til da! Har fått gnagsår på albuene av å åle meg rundt i liggende stilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kari Anne:-) Lenge siden sist, men jeg sniker meg nå bakveien med i formiddagsgjengen deres og gleder meg til å se dere på treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan ta med et par poser Hattings rundstykker til å steke? Eller skal jeg kjøpe litt trygge oster? Åpen for forslag bare det er veeeeldig lettvint hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy - det der hørtes ikke godt ut....*hva har skjedd ?!?*.....

 

Regner med det var 1130 hos deg, Ina :-)

 

Annonserer herved at EGG i div former blir medbrakt av ut :-)

(et vanvittig egge-kick på gang her om dagen :-)

 

Kari Anne

 

(kommer nok nærmere kl 12 pga legetimen... men sikkert ikke så mye senere - hørte de kun setter av 15 min disse kirurgene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...