mayaya Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 26. januar 2008 Aha! Er det derfor de er så sinnsykt feite, da? Burde ikke de levd på salat, så de kom ned pipa lizzm?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #27 Skrevet 26. januar 2008 Unnskyld meg, men så klart nissen finnes!! Han har til og med egen hjemmeside, julenissen.no!!!
Super-Langbein Skrevet 26. januar 2008 #28 Skrevet 26. januar 2008 Jo, det har du rett i. Det er bare det at det vokser bare ikke salat på Nordpolen, og postgangen er alt for treg i julestria. Kanskje han driver med jojo-slanking? Slenger nonchalant en jojo rundt livet før en pipebestigning?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. januar 2008 #29 Skrevet 26. januar 2008 Jepp, hjemmeside har han :-) Heelt sant da..
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #30 Skrevet 26. januar 2008 I all verden.... Hva slags verden er det du lever i da, mayaya? Selvfølgelig finnes julenissen! Både julenissen, et helt enormt antall gårdsnisser, små og store rød- og blånisser og ikke forglemme grånisser! Jøss, ser du ikke på tv, du eller? Jeg har sett alle disse på tv, jeg, og da skjønner jo alle at de finnes! Og sist julaften kom pappa her i huset stormende inn på badet mens jeg og gullet tok julebadet - og ropte at vi selvfølgelig sto tidlig på leveringslista i år, så nissen var innom akkurat mens jeg og gullet bada. Det snakker vi da fremdeles masse om, gullet og vi, om da nissen kom på besøk mens vi bada..... Btw: Ikke alle nisser kommer gjennom pipa, de har jo evner, selvsagt. De åpner låste dører, og hvis de ikke gidder, så går de bare tvers i gjennom, uten skader. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 26. januar 2008 #31 Skrevet 26. januar 2008 Hvis det er sant at fyren bruker 364 dager i året på å horve over nissemor så tør i hvert fall ikke jeg gå inn på nettsida hans :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå