Gå til innhold

Julenissen finnes ikke!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare noen skrullinger som har funnet på hele greia.

 

En så svær gubbe komme inn gjennom pipa liksom... Og det tror dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du bare ute etter å krangle no tuppa?

ka vet du om julenissen finnes eller ikke?

om han ikke hadde fantes, så hadde ikke ordet "julenissen" vært! hvorfor sette ord på noe som ikke finnes?

 

nei! julenissen finnes!!

så bare ta det tilbake! komme inn her med masse løgn å dritt, ha deg ut med sånne påstander!!!!

Skrevet

Vi tok et bilde av poden sammen med denne "nissen" før jul, men hvem som helst ser jo at det er en vanlig gubbe som har kledd seg ut.

 

Nå har jeg forsket litt på det, og kan bevise mine påstander.

Skrevet

jmme, det er fordi disse gubbene driver å skal sabotere for den ekte nissen. ved å vise seg som dårlige nisser, så svekker de troverdigheten til den ekte nissen!

 

nei, alle sammen, bli med i støttekampanjen for julenissen, for å få vekk alle falske nisser!!

www.støtt-nissen.com !!

 

kan da ikke komme inn her å si han ikek finnes. det er jo som å si gud ikke finnes!!

Skrevet

Julenissen har ett nisseverksted i Finland,der alle hans slaver fixer gavene i løpet av året til neste jul...selv ligger han på en strand på en ikke navngitt plass,og koser seg med nissmor mens han venter på den ene arbeidsdagen i året!!

Sånn er det med den saken.. :)

Skrevet

slaver? er det ikke barnearbeidere?

Skrevet

Barnearbeiderslavene....... :)

Skrevet

de er ikke barn,. de er jo alver!

men de finnes vel heller ikke? neeeiiiidaaa!!! om de ikke fantes, hvorfor er det noe som heter alv da?

Skrevet

Alvebarnearbeiderslavene.......

Skrevet

Han fantes før,men så døde han jo, og nå er det bare de som hermer.

 

 

Skrevet

Hvis julenissen er død, hvorfor er det så mange som sier til unga sine at han finnes da? *doh*

Skrevet

HVAH???????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finnes ikke julenissen??????????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du asså...... der lurte du meg nesten:P

Skrevet

Nei, Jøssica, han gjør ikke det.

Skrevet

Joooooooooooooooooooooooooooo:D

 

 

Han bor på nordpolen sammen med Tannfeen og Ole Lukkøye...

Nabo med Tarzan på taket:P

Skrevet

Tarzan er ikke han som bor på taket. Hallois da!

 

Dessuten finnes ikke Ole Lukkøys, men det er en liten tysker som kaller seg Jon Blund.

Skrevet

Jooooda... Ole Lukkøye fins.... han er på tvn og, når han har matpause,

da spiser han nemmlig Fjordand;P

Skrevet

Hvis DET er en ekte Ole Lukkøye, nekter jeg sønnen min tannglass!!!!!

Skrevet

Hva skal han med tannglass???

Tror du tenker på Terje Tannfe nå;)

Skrevet

syns Terje Tannfe virker som en koselig fyr jeg :) Mye koseligere enn noen av de skumle julenissene jeg har møtt i mitt liv i hvert fall :(

Skrevet

PØH!! Hvorfor feirer man jul, da liksom? Det er jo da julenissen har bursdag....! Tulling...

Skrevet

Eh, ja, han jeg tenkte på ja. Vent litt, skal bare gå og dobbeltsjekke at vinduet til mini er lukket og låst *tusler ut*

Skrevet

Neeeeei... .d er da jesus har bursdag....

Julenissen var han som kom med gull røkelse og myrra til han....

pluss et lite lam

Skrevet

Det er vel bare du som har for trang pipe da vøttø...

 

 

 

Du lurer ikke meg snuppa.

Skrevet

Julenissene er jo overalt i desember så da fins de. Og de slutter å eksistere resten av året.

De reinkarneres sikkert.

Deres korte levealder skyldtes sikkert deres usunne kosthold, bare tenk på all grøten de må spise opp hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...