♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 25. januar 2008 Ja, det er kanskje litt dumt at dette navnet har blitt brukt om anonym. Jeg kjenner en utrolig flott jente som heter Annie, jeg, men jeg sammenligner ikke henne med "Annie'ne" her. Det er sikkert mange drittkjerringer der ute som heter Annie også, så et navn er egentlig helt nøytralt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #27 Skrevet 25. januar 2008 Prinzessin: "Man er aldri annie når man skriver om slike ting. Jeg skiller faktisk veldig mellom annie og anonym. :-)" og så: "Anonym er en jente som gjemmer seg bak et nick, så istedet for å titulere henne anonym hele tiden, bruker vi Annie. Verre er det ikke." Igjen; bli voksen, og bestem deg!! Som du så her, så kan faktisk folk som gjemmer seg bak anonymknappen ha faktiske problemer, det er ikke alltid så gøy å stå frem med nick. Denne anonym-hetsingen er bare helt latterlig! Hvor gamle er dere egentlig?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 25. januar 2008 Du burde lære deg hva ordet "hetse" betyr. Det går ikke an å hetse anonym, ettersom ingen vet hvem anonym er. At jeg velger å kalle noen anonym og andre Annie, gjør ikke noen av dem mindre anonyme. Skjønner'u eller?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #29 Skrevet 25. januar 2008 Støtter siste anonym her. Endelig en som er oppegående.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 25. januar 2008 For å svare på det du faktisk lurte på: Jeg har ingen respekt for anonyme som klikker på anonymknappen etter å ha plaget andre. Dem "hetser" jeg uten dårlig samvittighet. Jeg har respekt for anonyme som ikke vil bli gjenkjent pga personlige ting de skriver om. Det er enorm forskjell på hensikten ved bruken av anonymknappen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #31 Skrevet 25. januar 2008 Takk takk, anonym! Prinzessin, du motsier deg selv hele tiden. Først "kan man ikke hetse anonym", så plutselig hetser du anonyme uten dårlig samvittighet. Visst kan man hetse anonyme, de er jo mennesker de og. Og de tar vel like mye til seg og blir like forbanna de, som "dere" med nick.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg motsier ikke meg selv, det er bare du som ikke forstår hva jeg mener. Man kan ikke hetse noen som er anonym, nettopp fordi de er anonyme. Jeg svarer imidlertid frekke anonyme med samme mynt. Ordet hetsing ble brukt ironisk, derav anførselstegnene. "Dem "hetser" jeg uten dårlig samvittighet", skrev jeg. Ser du ironien?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #33 Skrevet 25. januar 2008 Argumenter så mye du vil. Det er ikke bare frekke anonyme som får frekke svar tilbake, sikkert 98% av alle anonyme blir kalt "annie" av en eller annen "nicky" her inne. Snakker ikke bare om deg nå! (men nå var du så "heldig" å være inne på dette innlegget!) Og i mine og sikkert veldig mange andres øyne, så er ordet "Annie" blitt ett skjellsord her inne. Er ikke det hets? Av en gruppe mennesker? Rasisme, kalles det!! Neida, tuller litt nå, men dere skjønner vel hva jeg mener! Nei, du skal få siste ordet her, Prinzessin, jeg vet at det er det du liker!!! ;-}
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 25. januar 2008 Jeg trenger ikke siste ord for å vite at jeg har rett. Likevel ser jeg at du trenger enda en teskje. Poenget er at jeg skiller svært lett mellom Annie og anonym. Annie er ute etter å plage andre, og hun får alltid som fortjent. Anonyme snakker om private ting, gjerne problemer som hun trenger hjelp med. Disse anonyme plager man ikke (selv om enkelte plager alt og alle). Hvis du ikke fatter forskjellen mellom disse to anonymknappbrukerne, kan jeg faktisk ikke hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #35 Skrevet 25. januar 2008 Du motsier deg selv veldig prinzessin! Du kan ikke si du ikke gjør det.Når du egentlig gjør det. Her om dagen skrev jeg et innlegg anonymt, det var ikke frekt rettet mot noen, det handlet bare om meg personlig, og mine problemer. Men da svarte du rett og slett uhyggelig og frekt på innlegget mitt, selv om jeg aldri har gjort deg en eneste ting, så svarte du på innlegget frekt. Du skriver over her at du hetser bare annier som svarer deg frekt, osv. Men hvorfor svarte du på mitt innlegg da? Hilsen hu du kalte Airhead uten grunn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #36 Skrevet 25. januar 2008 Hva med mannlige anonyme nickterroristgjengen ikke liker innleggene til? Er de Anders de da?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #37 Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor kalle de Annie da? Hvorfor ikke bare kalle de drittkjerringer som du kaller alle andre også?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #38 Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg tenkte faktisk på deg når jeg skrev i denne tråden og regnet nesten med du ville dukke opp her. :-) Jeg oppfattet deg som en anonym som var ganske korttenkt (iallfall ifølge situasjonen du havnet oppi), og svaret mitt til deg var en blanding av alvor og humor. Alvoret var at jeg mente du burde klappet til fyren (noe du var uenig i, men det er greit). Humoren (for jeg måtte jo selvsagt le litt av det du skrev, da jeg først syntes det så ut som et tulleinnlegg) viste seg i betegnelsen "airhead" med smilefjes bak. Forøvrig kan jeg godt kalle min egen mann "airhead" dersom han har gjort noe skikkelig teit. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i ham, og det vet han, for jeg ville sagt det med et smil, akkurat som jeg gjorde til deg. Tro meg, hvis jeg ville "hetse", ville du merket det. Såh - er du ferdig med den saken snart? :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #39 Skrevet 25. januar 2008 Må jo spesifisere hvem drittkjerringene er. "Alle" vet hvem Annie er, men det er ikke alle som vet hvem "drittkjerringa" er. Og er ikke "Annie" litt penere enn "drittkjerring"? :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #41 Skrevet 25. januar 2008 Ja, kan godt kalle dem Anders. :-) Men jeg tror det er svært få mannlige anonyme her, for å si det sånn. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #42 Skrevet 25. januar 2008 "Alle" vet ikke hvem annie er, det er ikke EN person, som jeg VET at du vet. Det er ett enkelt individ bak hvert nick og bak (nesten) hver anonym. Skjønner fremdeles ikke vitsen med barnslige kallenavn. Går tilbake til det jeg sa isted, når jeg satte det på spissen; det blir nesten rasisme. En gruppe mennesker med ett navn. Eller kall det bås-setting om du vil.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #43 Skrevet 25. januar 2008 Du behøver ikke forklare meg det jeg allerede vet, det er bare irriterende. Jeg tror selvfølgelig ikke at Annie er én person. Det jeg mente var at alle vet hva betegnelsen "Annie" betyr. Det har tilfeldigvis blitt betegnelsen på en svært plagsom anonym, etter at ->>- begynte å kalle anonym dette. Jeg tror iallfall det var hun som fant det opp. Etterhvert ble det et fast uttrykk. Jeg gidder ikke å forsvare bruken min av dette ordet i det uendelige. Det er ikke mitt problem at dette uttrykket har oppstått, du får leve med det. Om "Annie" er én eller 3000 personer, er meg revnende likegyldig. Dte er uttrykket, ikke personen jeg snakker om. Har jeg servert nok teskjeer idag slik at jeg kan gå og gjøre noe fornuftig?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #44 Skrevet 25. januar 2008 Problemet er vel at du bruker Annie nedsettende om anonyme uansett om de har hetset noen eller ikke. Innleggene dine viser at du hetser, bruker Annie og er ufin sålenge du ikke liker det som blir skrevet. Du er helt anonym for de fleste her inne, så eneste forskjellen på deg og ufine anonyme er at du er den ufine prinsessen,
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #45 Skrevet 25. januar 2008 JEpp, enig anonym 14:48. Og nå har ikke jeg bare snakket om deg, prinzessin, men alle de andre som er så "Tøff" å stå frem med nick. Det er bare tilfeldig at det er du som må "ta støyten" denne gangen, da du alltid må ha det siste ordet og har svart på innleggene våre. Hvis du har bedre ting å gjøre, så gjør dem, da! Ingen som tvinger deg til å komme inn her å forsvare deg selv! Du er sikkert smart nok til å skjønne hva vi mener og, eller må DU ha det inn med teskje?? Hilsen anonym over anonym 14:48
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #46 Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg er ikke så anonym som en som klikker anonymknappen. Diverse hetsende anonyme på andre tråder har gjort dette klinkende klart. ;-) Om JEG må ha ting inn med teskje? Haha... Ja, jeg må visst få med meg at dere faktisk har forstått det jeg sier. Det er så mange som er glade i å misforstå. Det er ikke viktig for meg å ha siste ordet. Jeg irriterer meg bare grenseløst når folk ikke oppfatter det jeg sier, og jeg må bruke tid på å forklare. Men om alle har gnidd seg i øynene og lest godt nå, satser jeg på at det ikke blir noe mer tull fra anonymligaen på denne tråden. Hoppsann. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #47 Skrevet 25. januar 2008 Nope, jeg kaller ikke alle "Annie". Du får følge litt bedre med, for jeg gidder ikke kommentere direkte løgn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #48 Skrevet 25. januar 2008 *knis* hvorfor har du "manipulert" bilder av deg selv på profilen din ♥Prinzessin♥ men ikke av babyen?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #49 Skrevet 25. januar 2008 Hun var så liten da at jeg ikke syntes det gjorde noe. De nyeste bildene av henne er manipulerte. Men de er nå relativt gamle de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå