♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har fått med meg at du gjorde en ordentlig bragd her om dagen. Du kontaktet et krisesenter for en anonym dame i trøbbel? Det høres ut som om du har vært til kjempestøtte for denne damen da, kudos! Jeg var ikke pålogget da, men skjønner at jeg burde fått dette med meg. Har du eller noen andre en link? Eller er tråden slettet?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tråden er slettet, og jeg kommer til å kontakte moderator og få dem til å slette alle andre tråder som omhandler dette også. Mannen til denne damen vet sikkert at hun hører til her inne, og det er ikke en så veldig liten sansynlighet for at han går inn her og leser. Og da finner han jo ut hva som har skjedd.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Ei dame med et monster i huset, altså. Jeg skjønner.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Kan du ikke spørre henne på pm når du er så sensasjonslysten? Det er flere som har svart på de andre trådene at dette blir lagt dødt men du bare fortsetter.. Uff og uff.. plutselig var du ikke så mye bedre enn en sensasjonslysten "Annie"..
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Nå får du roe deg ned, din kronidiot. Jeg kan godt spørre henne på pm ja, men du kan drite en lang en i å kalle meg sensasjonslysten, ANNIE. Når folk skriver skryteinnlegg så lurer jeg jo selvsagt på hva slags god gjerning som var blitt utført siden det fikk så mye oppmerksomhet. At du er helt klart er skadefro (eller er vant til å omgi deg med dem som er det) betyr ikke at ALLE andre er det. Noen er oppriktig interessert i å lese om gode gjerninger istedet for backstabbing av og til. Men det var vel for underlig til å kunne trenge gjennom hos avstumpede folk som deg.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hva med å spørre på pm? Jeg er HI fra krisesentertråden og jeg håper du kan la dette være nå.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 Hvis du scroller, ser du at jeg hadde tenkt å sende henne pm. Nå er det gjort. Nå slettes vel denne tråden snart så da roer vel alt seg.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Bare et spørsmål, hvorfor laget du denne tråden? Jeg syns det er litt dårlig gjort ovenfor meg når alle har skrevet her at de vilha trådene om meg slettet. Så du kunne vel bare sendt tillab en pm før du laget en ny tråd? Meg går det forøvrig bra med.. jeg er hjemme igjen og skal til familievernkontoret snart. for megling osv.. så etter tilstanden går det bra.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2008 Hva får deg til å tro at jeg har lest alle de trådene? Jeg logget meg på og det første jeg gjorde var å skrive det innlegget. Jeg hadde ikke lest noe annet enn at noen skrøt av tillab fordi hun gjorde en flott jobb. At det var masse innlegg om at innholdet burde slettes, hadde jeg dessverre ikke fått med meg. Burde vel det, men jeg leser ikke alle innlegg på denne siden hver dag. Det blir liksom litt mye. Som sagt så får vi håpe moderator sletter disse ganske raskt. Fint å høre at alt er bra med deg da, etter omstendighetene å dømme. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Ok, fikk bare inntrykket av anonym over her at du ikke ga deg, men anonym kan si så mye rart vettu. Det går mye bedre nå ja, er mer lei meg nå men dette går vel på en måte:-)---
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2008 Vet det, Annie er en uhelbredelig sykdom. ;-) Det er kjempefint å lese om gode gjerninger her inne. Det er en deilig avveksling fra all backstabbingen, og det var faktisk bare derfor jeg ville spørre tillab litt mer om saken. Flott å høre fra deg da, da vet jeg jo at alt går "bra", selv om jeg ikke vet alle detaljer. Vær sterk!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 I will! Jeg hadde aldri turt å være åpen om dette på skravlesiden, noen ganger må man nesten være litt "annie"... ;-)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Prinzessin - jeg prøver å sende deg pm men det går ikke... :-( full boks?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. januar 2008 Man er aldri annie når man skriver om slike ting. Jeg skiller faktisk veldig mellom annie og anonym. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2008 Ja, den var visst full. Har ryddet opp i den nå. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Dårlig gjort å henge ut navnet Annie da. Det er jo noen stakkarer som heter det helt på ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #19 Skrevet 25. januar 2008 Det er nesten litt synd det ja ;-) Hilsen titulert: Anonym
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #20 Skrevet 25. januar 2008 Det der "annie" snakket her inne er så dumt og barnslig at jeg spyr!!!! Grow up, små drittunger med barn!!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #22 Skrevet 25. januar 2008 Hei anoym (hi fra kvelden i forveien) Jeg vil bare si at jeg er utrolig glad for å høre at du har det bra:) Har ikke noen annen måte å si det på enn å skrive det her. Men nå skal jeg legge ballen død. klem.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #23 Skrevet 25. januar 2008 Det er tåpelig at skranglekjerringene med middels intellekt her inne ikke kan komme opp med noe mer intelligent enn å bruke Annie som skjellsord. Det er jo beskrivende for hvor lite som surrer mellom øra deres!
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 25. januar 2008 Anonym er en jente som gjemmer seg bak et nick, så istedet for å titulere henne anonym hele tiden, bruker vi Annie. Verre er det ikke. (Ja, jeg vet at det er flere enn én anonym, jeg bruker ordet "henne" for å vise at det er en dame. Eller, det kan jo diskuteres om Annie kvalifiserer seg til hedersbetegnelsen "dame".) :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #25 Skrevet 25. januar 2008 Takk Synes også det er litt rart når folk her inne (ikke bare denne tråden) driver og misbruker et navn jeg synes er fint, og har gitt til babyen min som jeg elsker over alt på jord. Hvis man absolutt skal slenge drit, så er det nok av sånne ord man kan bruke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå