Gå til innhold

Maaamiiiii:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker like lang tid fra henne og inn til sentrum som fra meg og inn til sentrum :)

De bor i voksenlia (eller noe sånt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg så det... Er det meningen at jeg skal kommentere det eller noe...?

:P:P

Tja, du har forandret deg da.... Til det, uhm, bedre?:P

Skrevet

Til den umh bedre?? du nå ble jeg skuffa her altså.:P

Måtte du nøle på det, haha...

Skrevet

Nja, med bil tar det ikke like lang tid fra Voksenlia som det gjør fra Lillestrøm til Sentrum. Det tar ca. 20 min med t-bane til sentrum fra Voksenlia - buss fra lillestrøm tar jo mye lenger tid. Tog kan ikke sammenlignes med t-bane..... Så, det blir feil å si:P:P

Hmm... Kanskje jeg vet hvem damen er:P!!

Skrevet

he he:) ja, er faktisk en ganske lang og kronglete vei, skal være enig i det mami:) men ordet bonde, vet jeg ikke helt om jeg er enig i altså. da er jeg også ei bondetuppe da. jaja greit det, er bare lykkelig over endelig å ha kommet meg ut av sentrum jeg, så bonde kan jeg gjerne være:)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan være helt ærlig med deg... :P så jeg fant ut at det beste var at jeg sa det på en pen måte. Men altså - vær glad for at du ser ut som du gjør nå:P

HAha, sorry.

Skrevet

he he:)

Skrevet

tar ca et kvarter med bil fra lillestrøm da :) men kall meg gjerne bondetamp du min kjære..

Tror jeg neppe du vet hehe, De har ikek bodd der så lenge da, bodde litt lenger ned før. I slike terrasseleiligheter i mur (husker ikke adressend er)

Skrevet

Hehe det er bare å fyre løs, jeg ser ikke sånn ut nå (håper jeg) så da er det akuratt det samme for meg, jeg er ikke så nærtagende at jeg bryr meg om hva folk sier om utseende mitt da jeg var 14 hehe..

Bare morsomt at jeg har forndret meg:)

Skrevet

Hahaha, jeg var ikke tykk når jeg var 14 år, men ikke den vakreste jeg heller akkurat. Ser helst ikke tilbake på de årene der ;)

Skrevet

Ifølge gulesider tar det 15 minutter fra voksenlia til sentrum - og 22 fra lillestrøm. Ergo, det r og forblir lenger:P

Nei, jeg vet det neppe uansett. Da jeg ikke har bodd på akkurat voksenlia - men pretty close to... Men, igrunn - har ikke så mange farmor-aktig bekjente.

Og ja, klart jeg kalle deg bondetamp - er flust av gårder der ute:D

Skrevet

Jeg var heller ikke den vakreste i en alder av 14 år... :) Så det gjelder nok meg og - selv om jeg heller ikke var tykk... Hva er bloggen din, Mami?:)

Skrevet

Hihi såå søte dere er:) Ser ut som om dere har hatt en topp dag, og talie er sååå nydelig:)

Dere kledde godt de søte kronene, burde bruke de oftere altså;)

Veldig fint bilde av deg også:)

Skrevet

Hahaha nei hadde farmor vært i din omgangskrets så hadde jeg begynt å lure ;) Hun er Wenche Foss "tvillingsøster"

Skrevet

Hahah... Nja, jeg digger eldre damer da... :P Jeg pleide nå og da å være med mormor på syklubb... :P Her om dagen var jeg med oldemor og venninnene hennes - de er drit koselig likom:D:D Det er sant, det er så kos!

Skrevet

Haha ja ikke sant? lurer på om jeg skal ha den på meg på jobb i morgen ;) min kjære trodde jo jeg hadde blitt gal da han våknet, løp rundt her med krone på hodet og sang her komemr ole brum..

Sender deg pm jeg siklis, vil ikke legge ut adressen her inne.

Skrevet

Hehe jo takk :) litt vanskelig å få tatt vellykkede bilder av henne nå da, enten så nekter hun, lager rare grimaser eller så ser hun sur ut hehe..

Skrevet

Hehe, ja - men de er jo så aktive i den alderen:) Synes det er morsomt med grimasebilder jeg, da... :-) Synes det er søtt:D

Skrevet

Det en bildet av meg alene skulle egentlig væe av oss to sammen hehe, men hun smatt unna som en mark :) skikkalig villbasse!

Men nå er det natta her, skal opp på jobb klokken 6 i morgen *gjeesp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...