Gå til innhold

Maaamiiiii:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:)

Lyst til å hjelpe meg litt? Trenger virkelig smykkehjelp til en kjole...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.noahlille.blogspot.com til den kjolen der.

jeg aner virkelig ikke hva som kan passe, har du noen tips?

Du er jo så flink til sånt:)

Skrevet

ÅH for en nydelig liten kjole! Hvor har du fått tak i den? den kan jo brukes til både hverdags og fest den der.

Tror faktisk ikke jeg ville hatt noe halssmykke, synes det er finest med litt lange smykker men tror det vil se litt rotete ut over de store knappene. Hva med noen fine øredobber og en fancy ring med stor sten?

Har du prøvd å ha hvit skjorte under og høye sorte pumps til?

Hvor har du kjøpt den foresten?

Skrevet

Åh tusen takk, prøvde den med sort polo under og den ble knalltøft, men ikke prøvd den med hvit skjorte til ennå:)

Den er fra Sand:)

Hmm, ja kanskje jeg får finne noen fine øredobber og en fin ring da, hva kan passe av det da? hihi føler meg litt lost:P

Skrevet

Jeg blander meg inn:D::D!!

IKKE bruk smykke... :):)

Skrevet

ÅH enda bedre.. Er akkurat sånne ting jeg bruker på jobb hehe, den komemr sikkert til å være nydelig til deg og din fasong også da! Mulig jeg må herme hehe :) sand har jo så mye fint,

Sjekk ut oasis, assesorize (hvordan skrives det?) og arts and crafts :) dyberg kern har masse lekkert i øredobber foresten.

Skrevet

*Accessorize - siden du lurte... :D

Ikke ha noe overdådig da, Lisa... Tror det blir finest med stilrene og enkle øredobber + et pen enkelt armbånd + ring:)

Skrevet

Tusen takk for hjelp begge to, setter veldig pris på det:)

Og siklerotte, jeg hadde absolutt ikke tenkt til å ha noe overdådig, vil helst slippe å se ut som en naut, det gjør jeg nok resten av året:P

Mami, det er bare å herme, den er kjempe søt og sitter som et skudd:)

Fasongen min er strek så den passet fint, i str pipestilker..:P

Gått ned så mange kg at jeg snart forsvinner helt her..

Skal titte på butikkene i morgen, så får se om jeg finner noe fancy:)

*krysse fingrene*, ikke så lett for en bondetamp som meg:)

Skrevet

Jeg har en veldig lik kjole - bare av et annet merke og bittelitt annerledes - og jeg synes den er kjempe fin:):)

Nei, men man vet aldri hva folk kan finne på:P Gjør det så stiltrent og enkelt som mulig... Og ikke finn på å kjøpe gull:P:p

Du blir nok fin!!

Skrevet

Hehe strek a gitt,, jeg er vel mer strek enn deg om jeg husker riktig :) du er så fin så! Bondetamp a gitt ;)

Skrevet

Er vel Mami som er bondetamp:)

Synes ikke du er strek jeg Mami - og jeg har sett deg:P!

Skrevet

Hihi er et år siden du traff meg, nå er jeg lusne 43 kg i motsetning til hva jeg var i fjor, da var jeg jo bolle (hvis du skal samenligne med nå)

Og ja jeg er bondetamp:P Kommer ikke fra Oslo, bare later som:P

Ikke gull nei, gull og rødtopp passer så absolutt ikke, og til den kjolen tror jeg det baaaare blir rot..

Kanskje jeg finner noe sort, sorte stener eller noe...

Skrevet

haha bondetamp a gitt ;) er da ikke mer bondetamp en farmor for eks, som bor i holmenkollen..

Skrevet

43 kg?? dæven, da har du jo blitt så liten at jeg kan putte deg i lommen min hihi :) da veier jeg 10 kg mer..

Men du ser jo ikke så tynn ut på bilder å sånn!? synes du ser flott og normal ut jeg.

Skrevet

Jeg har rundt annsikt da, kanskje derfor:P

Men jeg har gått ned ganske mye så er ikke så mye igjen av meg akkurat...

Godt jeg ser normal ut, takk, nå ble jeg glad:D

Skrevet

Vekten behøver ikke nødvendigvis å ha så mye med kroppen å gjøre... :) jeg veier veldig lite selv, men har en de muskler - så jeg ser absolutt ikke ut som en pipestilk....

Du er nok fin Lissie:-D!!

Skrevet

nei, dæven, nå må jeg også blande meg inn. følte meg pluttselig som et stort beist. veier 63 og 173. mulig du er veldig liten da. heldige dere som er kvitt absolutt alt etter graviditeten. misunnerlig altså. nå skal jeg begynne å trene. bare å finne overskudd, hehe:)

Skrevet

KALLER DU FOLK FRA HOLMENKOLLEN BONDTAMPER???? :P!!

Holmenkollen - hvor...?

Skrevet

Men du er jo høy, jeg er 1.65 jeg, lav med andre ord.

og 63 kg er jo helt normalt til den høyden? Så du burde absolutt ikke føle deg som et stort beist, du er jo nydelig..

Skrevet

Jeg HAR veid 90 kg en gang i tiden da, haha..

Veldig vakkert syn egentlig, 90 kg, 14 år og med bolleklipp, jeg var sååå snasen:P

Skrevet

Du er jo helt normaltvektig da, mamsen!!! Jeg er ikke høyere enn 164 - så at jeg veier mindre enn deg er vel ikke så veldig rart...?:P:P

Skrevet

hehe, takk for det lisa:) det er du og, og mami da selvsagt:) joda er normalvektig, men veide 4 kg mindre før graviditeten. ja, ja, denne kroppen har da gjennomgått en del.

Skrevet

Ja har bilde, men kun et på dataen.

Det er utolig dårlig siden det er bilde av bildet:P

ligger ute på bloggen nå:P Og du får ikke sett det særlig godt heller, dårlig kvalitet og lite bilde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...