Gå til innhold

Hvor mange er vi august/september mage??


Guttemamma78

Anbefalte innlegg

Hei igjen!! Nei, nå ble jeg så ivrig at jeg bare setter opp onsdag 26. mars kl. 19, skal vi si på bar & bær på solsiden? Regner med det er mulig å reservere bord der:-) Jeg kan event. forsøke å ta i mot påmeldinger og reservere bord denne gangen, så kan vi bytte på fremover? Jeg setter opp ett treff på wall'n eller hva det kalles jeg:-) Send påmelding på PM til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjempe bra ut. Men har de den samme menyen som bare blåbær?? syns dæm så my godt å spis der:) Bli artig å møtes på treff..gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan får æ te å maile dæ da tjommis??:) Vi kan skriv en link inne på bimtreff trondheim å; eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 12. september.

Enig med den personen som sa at vi godt kan vente til etter at de fleste har vært på UL med d første treffet..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er slik at hvis du går inn på profilen min (trykker på nicket tjommis) så kan du sende melding.... De har samme meny som bare blåbær ja, iallefall nesten:-) Og jeg kan lage en ny link:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

UL-termin 4.august... Håpar å kunne få med meg eit BIM-treff eller fleire etterkvart, men har ein tendens til å ha vakter når det er treff. Burde kanskje finne ein dag sjølv, men tida strekk ikkje heilt til før/etter jobb og på dei dagane eg har fri... Vel, kjem til å slenge meg med når eg finn eit treff som passar med tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er ny her, og rakk derfor ikke forrige treff. =( Men jeg vil gjerne bli med neste gang! Termin 2.september

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha kejsersnitt 27 aug, 3 gangs fødende. møtes, klart det, kjempebra. møtes kanskje på solsiden på den kafeen som heter et eller annet bara bra eller ka den heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...