Gå til innhold

Hvor mange er vi august/september mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært fint om vi har fått alle på en side:) Når skal vi begynne med treff?

Skrevet

Antatt termin 28.september her. Hadde vært gøy å møttes, men for min del syns jeg det er litt tidlig ennå.. Men snart:)

Skrevet

Termin ca 23 august:-) Første gang og kjempespennende!!

Skrevet

27. september her,og gleder meg som en baby!:)

Skrevet

Har termin 23 august. Førstemann :-)

Skrevet

080808 med 1mann. Jeg er med på å møtes. Synes det hadde vært koskos

Skrevet

Egen termin er ca 14. september (har ikke vært til lege enda..) med nr 3. Kunne vært trivelig med ett BIMtreff denne gang også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, hadde vært kjempe flott med et treff! venter min første den 17.september :)

Skrevet

Jeg har termin 8 September, og blir med når som helst... helst på kvelden, jobber dag :)

Skrevet

Artig å se at så mange har lyst til å være med på treff. Tenkte kanskje vi kunne begynne å ta treff når vi første er i uke 20 sånn ca. Da har noen vært på ultralyd og alle har vært til lege. Alle har kommet så langt på vei at svangeskapet er så å si trygt:) Hva sier dere om det jenter. Noen som har tips til dato og tidspunkt?

Skrevet

Hei! Jeg er gravid med mitt aller første barn, kjempe spent!!!

Antatt termin fra legen/tabellene er 14.august, men tror selv terminen er en uke tidligere (rundt 8.aug.). Får vel vite det på ultralyd i mars :)

Høres flott ut å møte flere "i samme båt", men kanskje litt tidlig enda...ikke helt vant til min nye hverdag. Håper vi kan treffes på kveldstid, siden jeg jobber på dagtid (endelig i jobb igjen etter lang tid sykemeldt...)

Skrevet

Venter mitt første barn i september. Blir gjerne med på treff...

Skrevet

Vi er vel i uke 20 på ganske ulike tidspunkt regner jeg med:-) Men slenger ut forslag om å ha treff rett etter påske? Hva synes dere?

Skrevet

Enn om vi tar onsdag 26.3 eller torsdag 27.03 etter påske da?? kl 19.00?

Skrevet

Supert!! Jeg skal alltids klare å rydde tid, så jeg tenker det er greit å bare bestemme en av de kveldene så har alle god tid til å planlegge!! Du skal få æren av å bestemme hvilken kveld;-D

Skrevet

det høres ut som en fin plan synes jeg:) blir gjerne med på treff rett etter påske:)

Skrevet

bare sett det opp på "wallen" du, så er det lettere og se når og hvor, men det hørtes toppers ut det der

Skrevet

Jeg er med på treff :-) Har termin 9. september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...