Gå til innhold

Hvor mange er vi august/september mage??


Guttemamma78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antatt termin 28.september her. Hadde vært gøy å møttes, men for min del syns jeg det er litt tidlig ennå.. Men snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egen termin er ca 14. september (har ikke vært til lege enda..) med nr 3. Kunne vært trivelig med ett BIMtreff denne gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Artig å se at så mange har lyst til å være med på treff. Tenkte kanskje vi kunne begynne å ta treff når vi første er i uke 20 sånn ca. Da har noen vært på ultralyd og alle har vært til lege. Alle har kommet så langt på vei at svangeskapet er så å si trygt:) Hva sier dere om det jenter. Noen som har tips til dato og tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gravid med mitt aller første barn, kjempe spent!!!

Antatt termin fra legen/tabellene er 14.august, men tror selv terminen er en uke tidligere (rundt 8.aug.). Får vel vite det på ultralyd i mars :)

 

Høres flott ut å møte flere "i samme båt", men kanskje litt tidlig enda...ikke helt vant til min nye hverdag. Håper vi kan treffes på kveldstid, siden jeg jobber på dagtid (endelig i jobb igjen etter lang tid sykemeldt...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel i uke 20 på ganske ulike tidspunkt regner jeg med:-) Men slenger ut forslag om å ha treff rett etter påske? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!! Jeg skal alltids klare å rydde tid, så jeg tenker det er greit å bare bestemme en av de kveldene så har alle god tid til å planlegge!! Du skal få æren av å bestemme hvilken kveld;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sett det opp på "wallen" du, så er det lettere og se når og hvor, men det hørtes toppers ut det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...