Bare jeg er meg :o) Skrevet 24. januar 2008 #51 Skrevet 24. januar 2008 Nei det var jeg ikke. Mamma testet positivt. De giftet seg. Så flyttet de sammen til slutt,haha. Detter er 32 år siden og de er fremdeles gift. Lillebror var vel planlagt i 9 år.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #52 Skrevet 24. januar 2008 Nei, jeg er nok resutatet av en one night stand.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. januar 2008 #53 Skrevet 24. januar 2008 Planlagt både jeg og søstra mi. Flere barn ville de ikke ha, mamma ville men pappa synes det var nok med 2 jenter.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. januar 2008 #54 Skrevet 24. januar 2008 Jeg var veldig planlagt Så planlagt at mamma tok en operasjon for å bli gravid Husker ikke hva det var,noe cystegreier eller noe sikkert
Sånn kan det gå Skrevet 24. januar 2008 #55 Skrevet 24. januar 2008 I følge moren min var både jeg og alle de tre søsknene mine resultat av at hun ble voldtatt av faren min... Hun hadde visst aldri sex frivillig.
snowstorm73 Skrevet 24. januar 2008 #56 Skrevet 24. januar 2008 Absolutt. Foreldrene mine jobbet 2 år med å få meg til!!!
pandabjørn Skrevet 24. januar 2008 #57 Skrevet 24. januar 2008 regner med at jeg var planlagt siden det er 6 år mellom meg og storebroren min og at de hadde vært gift i 7 år før jeg kom til verden
Northernlights Skrevet 24. januar 2008 #58 Skrevet 24. januar 2008 Mamma var bare 17,og jeg vet at jeg ikke var planlagt av foreldrene mine. Men: Det står i Salme 139.13-17 i Bibelen; "For du har skapt mitt indre, du har vevd meg i mors liv. Jeg takker deg fordi jeg er skapt på skremmende underfullt vis. Underfulle er dine verk, det vet jeg så vel. Mine ben var ikke skjulte for deg da jeg ble skapt i lønndom og ble formet i jordens dyp. Du så meg den gang jeg var et foster, i din bok ble alt skrevet opp; mine dager ble dannet før en eneste av dem var kommet" Så joda, jeg var likevel planlagt ;o)
MathildeC Skrevet 24. januar 2008 #59 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har to eldre brodre, men de ville gjerne ha ei lita jente. Saa jeg var veldig planlagt og de var veldig glade :-)
xxxo Skrevet 24. januar 2008 #60 Skrevet 24. januar 2008 ikke planlagt nei, men ikke for tidlig heller! De hadde to barn og så seg ferdige, også kom plutselig jeg. Hehe. Men alltid følt meg ønsket altså!
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #61 Skrevet 24. januar 2008 Nei, mamma var 16, og pappa 17... Derfor jeg heter --->
PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 #62 Skrevet 24. januar 2008 overhodet ikke!! onenightstand og ppille barn jeg;-) skulle frem ja!!! mamma skjønte ikke at hun var gravid før i 5. mnd... men veldig velkommen likevel da:-) og har et veldig godt forhold til min kjære pappa i dag:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. januar 2008 #63 Skrevet 24. januar 2008 Mamma har en autoimun sykdom og fikk beskjed fra legen at en skikkelig boost med hormoner kunne hjelpe på. De tenkte seg lenge om, ville ikke lage barn bare pga sykdom, og fant ut at de faktisk hadde lyst på en til. Jeg er attpåklatt (7 og 10 år mellom meg og de andre) og eneste jenta i flokken. Planlagt, men jeg sender en liten takk til legen som kanskje sådde tanken! Begge brødrene mine er planlagt, nr to kom litt brått på da de egentlig hadde tenkt på vårbarn, men spira satt raskt og de fikk januarbarn i stedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå