Gå til innhold

Var du planlagt?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja, jeg var planlagt. Mamma var 23 og pappa var 26 når jeg kom til verden, satt på første forsøk - som alle andre graviditetene. (Mamma har vært gravid 6 ganger, men mistet 3 stk...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke planlagt... Mamma ble gravid 4 mnd etter hun møtte pappa, de gifta seg når hun var 3 mnd på vei, og nå 26 år etterpå er de fortsatt lykkelig gift :)

Skrevet

hahaha nei jeg er så langt ifra planlagt! Som min far bruker å si: du er her fordi jeg satte fast foten i sovesofa'n da jeg skulle hoppe av i svingen... hihihi :)

Skrevet

eneste som var planlagt av mamma sine unger er minste søstera vår. hihi.. 1 planlagt og 3 som ikke var planlagt..

Skrevet

Absolutt ikke!! Mamma begynte å stortute når hun fant ut at hun var gravid igjen!! Hun hadde 2 viltre gutter på 9 og 11 år når hun ble gravid med meg og skulle IKKE ha flere barn for alt i verden!! Hehe, men pappa lurte'n inn en morgen mamma var i halvsøvne og helt i ørska og vips -der var jeg til!!

Men tok ikke lange tiden før hun gledet seg over å skulle få et barn til da, særlig fordi hun var bombesikker på at jeg var en jente fra dag en:)

Skrevet

Overhode ikke. Jeg var et sjokk som nok kom litt i tidligste laget, hehe...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nope...resultat av et one-night-stand!

Skrevet

I følge mamma ville pappa vente ett år til før han fikk tredjemann. Har to eldre brødre. Men det var ikke så vanskelig å overtale han har mamma sagt. Om jeg da var planlagt eller ikke vet jeg ikke.

Skrevet

Nei, var nok ikke helt det. Mamma var bare 17 da jeg ble født. Men de tenkte mer sånn: skjer det så skjer det. Jeg var nok den som var minst planlagt. Jeg fikk en søster 1 1/2 år etter som jeg regner med var planlagt. Broren min som kom 12 år etter meg er jeg faktisk litt usikker på. Mamma sa hele tiden at hun ikke ville ha fler barn etter søsteren min. Men plutselig fikk vi en bror

Skrevet

Jeg er attpåklatt. Vi er tre søsken. Mine to brødre er d 1 1/2 år mellom. Så ble mamma og pappa balende i mange år. Til slutt trodde de at de ikke kunne få flere barn, men da kom jeg da, 10 år etter forige mann:-) Jeg var en liten overraskelse kan man si, og veldig velkommen:-)

Skrevet

ikke helt!

Skrevet

Tror nok ikke det nei, mamma og pappa giftet seg 4 mnd før jeg ble født, mamma fylte 20 mnd etter jeg kom til:-)

De var gift i 29 år, og hadde nok fortsatt vært det om pappa hadde vært i live... Da hadde de hatt 32 års bryllupsdag til høsten...

Skrevet

Absolutt ikke- resultat av hete netter med mye vin på kjælighetsferie i Portugal. De ble i etterkant gift og er det fortsatt:)

Skrevet

Jepp, jeg var planlagt. Men mine 3 søster var ikke planlagt, Ikke så god til å bruke prevansjon de nei.. hehe

Skrevet

Ja, jeg er planlagt.

Den eneste av tre, og den mest umulige av oss og.

Så det er ikke alltid de planlagte er de "beste"

Skrevet

Ja, det var jeg. Men storesøstra mi var ikke :-)

Skrevet

Jepp, veldig. De prøvde i over ett år før vi satt, så det er bare flaks at jeg sitter her i dag. ;o) Lillesøster ble planlagt 10 år senere. :o)

Skrevet

hehe, tvilsomt!! de var bare knapt 19 år :))

Skrevet

Nei, det var jeg nok ikke. Mamma var 44, pappa 50. Og de hadde 5 fra før. Den eldste 22, den yngste 9. Så jeg tror ikke jeg var planlagt. Men velkommen? Ja, det var jeg. Brødrene mine syntes det var litt flaut da, at de gamle foreldrene holdt på med slikt enda, hehe

Skrevet

Jeg var ikke planlagt.. Mamma var 17år (snart 18) når hun fikk meg og Pappa var 20 tror neppe min bror var planlagt heller for det er nemelig bare 17 mnd mellom oss:))

Men vi var veldig veldkomne og har aldri manglet noe:)))

Skrevet

Var nok ikke planlagt nei.. Alle fikk hysteriske anfall når de fant det ut i min oldemors begravelse.. Men det gikk fort over da:)

Skrevet

Ja, veldig. Jeg var forsøk nummer to, moren min aborterte tidlig i femte måned et års tid før jeg ble født. Var på nære nippet at legene fastslo at hun hadde mistet meg også. Hun var på vei til utskrapning da en lege insisterte på en siste ultralyd- og fant meg.

Skrevet

Jeg er nok en del av en nøye planlagt familie ja =P

mor&far giftet seg i begynnelsen av 1983,storesøster kom i slutten av 1983, og jeg i midten av 1985 , og lillesøster i midten av 1989.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...