Noramor+Sara kommer i april Skrevet 24. januar 2008 #53 Skrevet 24. januar 2008 syns forklaringen var tynn jeg...også la jeg merke til at du skrev at dette; ikke hadde skjedd før,ihvertfall ikke på laaaang tid! Har lignende skjedd før,og hva var da grunnen?? Da hadde jeg ihvertfall ikke godtatt forklaringen hans,eller trodd han for den saks skyld..... Lykke til,håper alt ordner seg!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #54 Skrevet 24. januar 2008 Hei igjen:-) Nå har ting ordnet seg. Heldigvis for sambo så hadde det vært vakt der han hadde parkert da det var i en båthavn. Han hadde forklart seg til vakten og jeg kan ringe dem hvis jeg vil. Har sagt til sambo at jeg i morgen skal ned og finne ut av hvem som hadde vakt i natt og at jeg skal ringe personen han mener å ha snakket med. Dette syntes han er helt ok og ville med glede kjøre meg ned selv. Vet ikke om jeg drar ned? Hva hadde dere gjort? Føler meg nesten litt galen om jeg gjør det for jeg stoler på at han snakker sant nå. Han er en elendig løgner så hadde fort merket om noe var galt. Han sa også at han hadde vært hos en annen kompis etter han var ferdig med å spille biljard og jeg har fått telefon nr til dem han var hos men vet ikke om jeg skal ringe? Kommer til å føle meg veldig dum hvis jeg spør når han dro derifra. Vil så veldig gjerne stole på han og jeg føler at jeg gjør det også, men tenk OM dette ikke er sant? Bør jeg sjekke eller bør jeg følge magefølelesen?
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 24. januar 2008 #55 Skrevet 24. januar 2008 Jeg regner med du kjenner samboeren din og derfor ville jeg sagt *følg magefølelsen* men da må du også klare å legge dette bak deg som ett avsluttet kapittel. Så glad for at ting ordnet seg for deg jeg ) Lykke til videre
kajfla Skrevet 24. januar 2008 #56 Skrevet 24. januar 2008 jøss..ikke verst med båthavn med vakt på vinteren.....
mamma til twins Skrevet 24. januar 2008 #57 Skrevet 24. januar 2008 Nei, jeg ville latt denne saken ligge. Desto mer mistenksomme vi blir, dess mer trøbbel skaper vi for oss selv.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 24. januar 2008 #58 Skrevet 24. januar 2008 Eksen min var sånn at hvis han hadde vært på fest, kunne han gjerne legge seg en eller annen plass og sove til neste morgen, uten å gi beskjed. Da var han full og trøtt, orket ikke gå hjem, og tenkte tydeligvis ikke langt nok til å forstå at jeg kom til å bli bekymret. Men full eller ikke, det ble ikke akseptert. Er nok en av grunnene til at han er eks. Dersom sambo hadde vært sammen med noen kompiser, uten å drikke, hadde bilen med, og kunne kjørt hjem på 15-20 minutter, da hadde jeg nok hatt stooore problemer med å tro på en forklaring som det din har kommet med. Kan forstå at man plutselig bare slokner når man er drita full, men når du er edru, da holder du ut de siste 10 minuttene for å komme hjem til samboer og barn. Du legger deg ikke til å sove i bilen midt på vinteren! Hvis han var så trøtt, måtte han jo heller ha overnatta hos kompisen! Leste innlegget for sambo, og han syns unnskyldningen var helt på jordet, mente at det aldri i verden kunne være sant. Ikke for å gjøre deg enda mer bekymret enn du allerede er, og du er den som kjenner din kjære best. Men jeg ville nok sjekket kildene. Lett å komme med slike kilder hvis han innerst inne vet at du aldri kommer til å tørre å sjekke de ut likevel. Jeg skjønner godt at det er flaut å ringe rundt og spørre om noe sånt, men jeg ville nok gjort det, for å få bekrefta enn sån dårlig unnskyldning... Lykke til uansett hva du velger:)
Nostalgi Skrevet 24. januar 2008 #59 Skrevet 24. januar 2008 jeg ville avsluttet dette og stolt på han . MEN skjedde noe sånt igjen ....så hadde jeg ikke vært enkel !
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #60 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde sjekket det ut. Jeg synest det høres mistenksomt ut. Å legge seg til å sove i bilen når det er så kort vei hjem, og på vinteren i 7 timer. Og hvorfor var han så trøtt når han kom hjem? Hjemme til meg hadde det blitt huskestue. Men har ikke en slik man som sovner på slike plasser. LYKKE TIL!!! :-)
Gemini7 Skrevet 24. januar 2008 #61 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde så definitivt gått dette nærmere etter i sømmene, men så er jeg veldig mistenksom også da. Jeg er så mistenksom at jeg kan tenke "hva om han kjenner denne fyren som var vakt og har bedt ham om "alibi?", eller bedt kompisene du fikk nr til om alibi?? Nei, synes den var tynn, sove så mange t i bilen når han kunne kjørt noen minutter til.. Men- igjen, det er DU som kjener denne mannen, du vet nok best hva du bør gjøre..
Sikkertforgammel Skrevet 24. januar 2008 #62 Skrevet 24. januar 2008 Er fullstendig enig i Nighean & Lille-frø over. Leste og innlegget for mannen min, og han nektet å tro det han hørte. Min mann hadde omså haiket, tatt bussen, fått kompisen sin til å kjøre ham eller praia en taxi dersom han ikke klarte å kjøre selv. Og mannen min er litt sjokka over at typen din ikke har sagt fra at han ikke kom hjem heller. Det er ikke verre å vekke deg med en tlf.oppringing på natta enn at du våkner om morran og ikke VET hvor typen din er!! Fins telefoner overalt i samfunnet i dag, man får omså låne på bensinstasjonen... Altså, sorry, men sier bare det mannen min sier, at det er IKKE en god nok unnskyldning for ikke å komme hjem at man er så trøtt at man må sove i bilen i 7 timer når det er 10 min. kjøring hjem og man kan ligge i ei god varm seng hele natta... Men du kjenner jo mannen din, og vet vel om han snakker sant...
Hilde_85 Skrevet 24. januar 2008 #63 Skrevet 24. januar 2008 Å var godt at det ikke hadde skjedd noe alvorlig med han. Men fyyy så sint jeg hadde vært på han etterpå! Husker en gang jeg og sambo (før vi flytta sammen) satt på kaia med noen vi kjente og de tok seg en øl, jeg måtte hjem fordi jeg skulle jobbe dagen etterpå. Så jeg sa til han at han skulle sende en melding når han kom hjem så jeg kunne føle meg trygg. Men han ringte når han gikk hjem (etter x antall øl, så jeg hørte han var godt berusa), kjempe kos men så plutselig sier han "å faen" så blir det brutt. Og jeg prøver å ringe opp igjen, men tlf er slått av, prøver i mange timer og blir kjempe redd, men sovner til slutt. Og på dagen ringer han meg og sier hei så kjekt så. Og jeg blir jo helt fra meg og sier jeg trodde noe hadde skjedd. Men det som hadde skjedd var at han var tom for strøm og tenkte ikke på å si ifra til meg hahahahaha!!!! Så mannfolk kan være litt rare. Men jeg syns du skal følge magen jeg kjenn på om du trenger å få sjekket ut dette eller ikke. For jeg vet ikke hvordan din samboer er, men hadde min gjort det der hadde jeg nok blitt litt skeptisk først, men han er en sånn typisk person som hadde gjort noe sånt rart!! Lykke til
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #64 Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er vakt der på vinteren Pappaen min har sin båt der faktisk.... Og som han sa så hadde han vært hos noen andre venner etterbiljarden så han hadde sovet 3-4 timer i bilen. Jeg kjenner mannen min veldig gost og vet med sikkerhet at han ikke lyver men kommer kanskje til å sjekke med vakten bare for at han skal se at han faktisk ikke "slipper unna" neste gang om han plutselig ser jeg ikke reagerer og sjekker opp i ting. En ting til: om han skulle ringt til meg måtte han ha gått i ca 20 min til neste bensinstasjon. Essoen der han lå og sov stenger kl 00.00... Han sier også at han hadde tenkt å sover 15-20 min ikke i fire timer og da er det jo egentlig ikke så rart om han ikke ville haike. Er jeg helt på trynet nå syntes dere?
moden mamma Skrevet 24. januar 2008 #65 Skrevet 24. januar 2008 Nei - du kjenner han best. Ro deg på dette. Dette er noe min mann også kan gjøre - og jeg stoler på han, ikke naivt - det se slik som kan skje. go'klem
Ny bolle i ovnen! Skrevet 24. januar 2008 #66 Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville blitt mest skuffet over at han ikke ringte for å gi beskjed. Vakta på kaia hadde vel en telefon vil jeg tro. Synes historien høres litt for tynn ut, men du kjenner han jo best. Stol på din egen magefølelse er mitt råd. Personlig mener jeg det er totalt uakseptabelt ikke si i fra når man ikke kommer hjem om natten, uansett om man drikker eller ikke. Hvordan ville han ha reagert hvis du gjorde det samme?? Håper han snakker sant og at det ordner seg for dere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå