snart mor til 3 Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 godt det ikke hadde skjedd noe galt ihvertfall.... hva du skal gjøre er nok en avgjørelse som du må ta.. tror selv at jeg er en såppas dårlig kone at jeg ville ikke latt det gå ubemerket....men....ja...opp til deg.... håper nu dere finner ut av det uansett da... lykke til!!! klem
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #27 Skrevet 24. januar 2008 heihei, fint han kom til rette igjen jeg hadde blitt litt skeptisk, men så sant han ikke har vist noe annet tegn til at noe var galt ville jeg ikke sakt noe.. men ville nok sagt klart ifra hva jeg synes om å ikke gi en lyd fra seg, når han tross alt skulle komme hjem, så han forstår hvor bekymret du har vært.. håper alt ordner seg!
Tante Bassa Skrevet 24. januar 2008 #28 Skrevet 24. januar 2008 Hmmm, mulig jeg er mistenksom, men hadde aldri trodd på at han hadde sovet 7 timer i bilen. For så å gå å legge seg når han kom hjem......
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #29 Skrevet 24. januar 2008 Vet ikke helt hva du frykter dersom det han sier IKKE er sant da? Hvis det er utroskap e.l., vil du helt sikkert merke det hvis han ikke er "typen til det" ellers. Jeg merket iallefall raskt at noe var på gang da samboern min plutselig ble "snål". Han er IKKE typen til å være utro, og hadde heldigvis heller ikke vært det. Bare blitt litt betatt, og skjønte ikke hva han skulle gjøre med det... Jeg ville latt ham sove ut, da jeg ikke anser det som unaturlig å ha behov for mer søvn etter å ha sovet sittende i kald bil i mange timer. Og så spørre han ut litt mer når han våkner, men slå meg til ro med svaret hvis han virker troverdig. Lykke til!
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #30 Skrevet 24. januar 2008 Godt han kom til rette :) Ang forklaringen hans vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Du kjenner din mann best, så du vet nok om han har sovet i bilen eller ikke
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #31 Skrevet 24. januar 2008 Uansett om han snakker sant eller ei...jeg hadde ikke akspetert dette i det hele tatt. Uansett hvor trøtt han evnt er, så burde han i det minste klart å sende deg en sms og fortalt deg at han måtte sove i bilen. Hvor lang vei hjem hadde han egentlig?
maria isabell Skrevet 24. januar 2008 #32 Skrevet 24. januar 2008 litt tynn forklaring, men det kan jo stemme...du kjenner han best og vet nok viss det er noe muffens:) vi damer er jo misstenksom av natur:) det beste er å stole på sin kjære inntil det motasatte er bevist...men en kan jo tenke sitt...kan jo prøve å få han til å forsnakke seg sann helt tilfeldig:) kankje kammeratene kan forsnakke seg litt, viss de vet noe? ikke spørre de direkte men fiske litt...ville holdt ører og øyne åpne tiden som kommer...bare sann i tilfelle det skulle være noe muffens...syntes det er dumt at han merker at du er misstenksom viss det ikke er noe grunn til det,sjalusi og misstillit ødelegger forhold...det viktigeste er at han er hjemme og alt er vel:)
snart mor til 3 Skrevet 24. januar 2008 #33 Skrevet 24. januar 2008 takk...den tanken har jeg og..hvis han var så utruli trøtt så var det minste han kunne gjort sendt deg en melding.. og om han virkelig har sovet disse syv timene så burde han pina meg hode øyene sine våkne nå og passe på deres syke barn...for alt han vet har du sittet våken hele natten og vært bekymret for han.. nei...huff....
*lykkelig mamma* Skrevet 24. januar 2008 #34 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde nok ikke gått på denne forklaringen for alt i verden. dessverre.... Han hadde rett å slett ikke klart å sove så mange timer i en kald bil uten å våkne.... å han kunne ha funnet en annen løsning når han merket at han begynte å bli trøtt! Denne unnskyldningen hans var veldig tynn syns jeg... vet ikke hvilken type han er, men han kan jo ha rotet seg opp i noe som han var helt nødt til å ordne. Du merker nok etterhvert hvis noe plager han. Ønsker deg masse lykke til. Det ordner seg nok. Hemmelighetsfulle mannfolk er det jo nok av. Treng ikke vær noe mystisk med det i det hele tatt. Men forklar han hvor redd du var!
Håperpåønskebaby Skrevet 24. januar 2008 #35 Skrevet 24. januar 2008 Tror jeg selv hadde spurt rett ut hva han egentlig hadde gjort....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #36 Skrevet 24. januar 2008 Takk alle sammen:-) Skal ta en skikkelig prat med han når han kommer hjem.. Lompa75: Han hadde visst ikke strøm på mobilen. Han har tvillingkort i telefonen sin, så om den ene er slått av vil den andre som ligger hjemme uansett ringe. derfor han ikke sendte en sms. Hadde han skulle gå hjem ville han brukt 40 min eller mere. Jeg synyes han kunne tatt en taxi hjem jeg. Iallefall gått til nermeste bensinstasjon, det hadde jeg gjort! Jeg hadde virkelig aldri latt han være bekymret for meg en hel natt og morgen! Vil nå se hva han har å si når han står opp igjen...
Topp 10. Skrevet 24. januar 2008 #37 Skrevet 24. januar 2008 Hvis det er 40 min gange hjemmefra så vill en kjøretur tatt 5-10 min??? Alle klarer vel det, selv om man er trøtte?? Kan stoppe å trekk litt frisk luft, for å våkne litt så kjøre hjem?? Jeg er av den skeptiske typen da jeg har opplevd utroskap med håpløse bortfoklaringer!! Jeg følte det virkelig på meg at noe var galt da.... men i ettertid så ser man alle de løse trådene blir til en stor!! Så jeg er litt skeptisk til hele hans forklaring... håper du får noen betryggende svar i løpet av dagen!! Ikke moro å gå slik å bekymre seg! Som du sier så ville jeg aldri latt min samboer sitte hjemme å bekymre seg slik over meg... Håper alt ordner seg:)
mine små alver... Skrevet 24. januar 2008 #38 Skrevet 24. januar 2008 ja du får ta en prat med han.Jeg hadde ikke godtatt denne forklaringen av min fyr...og hvis han hadde 40 min å gå hjem på så hadde han vel under halparten å kjøre hjem på eller? hvor trøtt er man da som ikke klarer den strekningen??Og velger bilen fremfor senga.......hadde jo sikkert holdt om han tok seg en fem minutters pause utenfor bilen før han kjørte da.....? Vel..du kjenner han jo best og vet vel om du har grunn til en mistanke eller noe...lykke til=)
snart mor til 3 Skrevet 24. januar 2008 #39 Skrevet 24. januar 2008 hvis han er voksen nok til å dra ut,så skal han være voksen nok til å komme seg heim og...hvis ikke skal han bare holde seg inne spør du meg.....
Gemini77 Skrevet 24. januar 2008 #40 Skrevet 24. januar 2008 Hvis han har tvillingkort og den andre telefonen hjemme ville ringe, hvorfor ringte ikke den da du ringte han da? Du har jo prøvd å ringe han flere ganger, og hvis hans telefon var slutt på strøm så ville vel telefonen hans hjemme ha ringt da du ringte han??
sydilla Skrevet 24. januar 2008 #41 Skrevet 24. januar 2008 Noen ganger tenker man ikke langt nok...Med mindre du har en riktig god grunn til ikke å stole på han - så gjør det! Uskyldig inntil motsatte er bevist... Enig i at kan burde og kunne gjort en hel del ting, men som sagt noen ganger kan det glippe for noen hver :-)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 24. januar 2008 #42 Skrevet 24. januar 2008 er nok enig i at forklaringen er litt tynn. men kan jo hende mannen din bare ikke tenkte. Du må ha en utrolig beherskelse på temramanget ditt. Jeg hadde nok blitt drit forbanna for så å synke ned på gulvet i hylgrining. Håper du finner fram til den beste løsningen for deg om hvordan du vil håndtere saken vidre. Sant eller ikke sant så kommer han nok til å forholde seg til den historien og da blir det vel opptil deg hva du velger å tro. Ønsker deg kjempe lykketil på den veien du er i ferd med å gå nå.
Drangelina Skrevet 24. januar 2008 #43 Skrevet 24. januar 2008 Syltynn forklaring! Den hadde jeg ikke gått på.... Sove ute i en bil på vinteren???
en på vei *utklekket:)* Skrevet 24. januar 2008 #44 Skrevet 24. januar 2008 Synes vel den historien er tynn jeg og. Tror ikke jeg ville slått meg til ro med det. Hvem klarer å sove så lenge i iskald bil?? Nei,den er jaggu for tynn. Uff,vondt å spekulere i,kjenner frustrasjonen din. Håper alt løser seg til det beste.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #45 Skrevet 24. januar 2008 Begynte å tenke på samboeren min nå, og han hadde IKKE tenkt langt nok til å ringe/sende mld. Han hadde heller tenkt at han ikke vil vekke meg, enn å ringe midt på natta. Så jo, jeg hadde nok godtatt den forklaringen.... Og syntes veldig synd på gutten min som hadde vært så kald! =) Men som alle andre også sier; du kjenner mannen din best. Hadde det vært eksen min, hadde jeg VISST at han var utro. Sambo derimot; no way Josè.
Niem og Patrick Skrevet 24. januar 2008 #46 Skrevet 24. januar 2008 Han må ha et godt sovehjerte hvertfall Håper det ordner seg:)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 24. januar 2008 #47 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde blitt lettere hysterisk om jeg var deg.. Men fra han kom hjem da hvertfall! Er VELDIG misteknsom på den forklaringa hans altså, jeg hadde spurt hva han EGENTLIG gjorde.. Uff.. Lykke til
mine små alver... Skrevet 24. januar 2008 #48 Skrevet 24. januar 2008 Gi oss en oppdatering da,hvordan går/gikk det? fIkk du en god forklaring??
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 24. januar 2008 #50 Skrevet 24. januar 2008 Har du fått noen ordentlig forklaring nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå