Gå til innhold

At jeg ALDRI lærer!! :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

HIhi:) Da bør det være en jente inni der;) Her var jordmora så sikker at ho skrev "pike" bakpå ultralydbilde, så vi får se:) Jeg har jo bare jenteklær fra før, så om det blir gutt blir det en fin og søt rosa gutt her,hihi. Neida, da blir det shopping etter han har kommet ihvertfall, går jo ann det også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må innrømme at jeg blir litt sjokkert dersom det kommer en gutt ja... De har vært veldig sikker her også, men så hører man alle disse historiene :) Har pakket ned en hvit body og en beige bukse i bagen da, slik at dersom det kommer en med tut, så skal han slippe å gå i rosa :) Men så har jeg boden full av lyseblått etter førstemann da, så da graver vi bare frem det :)

Skrevet

Høres ut som en god plan:) Det er ihvertfall sikker at det kommer enten det ene eller det andre;) Du får ha det fint og kose deg masse da, så kommer ho når ho er klar, hihi.

Skrevet

satser på det:) Noe kommer det i alle fall, og det innen en mnd :) Nå skal jeg i alle fall velte meg opp i sengen, og håpe på at jeg får sove en stund i morgen :)

Skrevet

Du får sove godt! Her har jeg en som liker å stå opp lenge før morgengry, så jeg er jo splitter pine gal her jeg sitter:P

Skrevet

har en morgenfugl jeg også.. Vet at jeg kommer til å angre i morgen ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...