Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Kan jo ikke spise salt potetgull uten sjokolade i hus:( *klæske panne*
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Den var ny?! Hos meg er det aldri tidlig middag uten noe søtt til ettermiddagen. Er grufult å spise middag hos svigers kl 14, når vi ikke pleier å spise før 16-18tisen selv. Blir såå søthungrig etterpå! & de serveres "aldri" noe etterpå (dessert)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg må alltid ha noe søtt (sjokolade) til salt;) :-O Så tidlig? Og IKKE dessert? *sjokkert* Kanskje du får ta med deg dessert en gang, bare for hintingens skyld? Bare de ikke lar det bli en vane da, hmm.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Er helt enig med deg ) Salt potetgull og melkesjokolade hører sammen!! Yammi yammi
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Ja salt og søtt er kjempe godt sammen. Men ulempen er at jeg tar litt sjokolade og da må jeg jo ha litt salt potetgull,så litt sjokolade,så litt potetgull. Og vips så er det slutt på sjokolade og potetgull, og jeg er KVALM:O) He he lærer aldri jeg. Kall meg gjerne svak:o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 ulempen for meg er at nå fikk jeg sinnsykt lyst på sjokolade og potetgull, med et deilig glass kald cola til.. Men siden jeg skal til legen i morgen på svangerskapskontroll, så er det vel best å holde seg unna )
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, akkurat som meg:D Også tenker jeg: Ahh,fader! Nå ble jeg drit kvalm, nå er det evigheter til jeg orker det her igjen* Men så, et par dager senere i butikken..... (hihihih) Jadda.. Er visst svak jeg også :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 Lykke~des.gutt05+feb.jente08~ ! Nei, nei nei! Det er jo NÅ du må kose deg! Hihi:) Jeg burde strengt talt holdt meg langt unna Colaen, for jeg har skikkelig halsbrann.. Hjelper ikke med Cola akkurat.
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Herreguuuud, at du aldri læææærer!!! Fader, dum i hodet er du!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 jojo, skal hive i meg etter at jeg har vært hos legen ) Men er litt kjipt å få utslag på sukker i urinen.... Burde holde meg unna cola jeg også, pga halsbrann, men det er jo SÅÅÅ godt. I første sv.skap drakk jeg også mye cola, og det var den eneste brusen jeg kunne drikke mens jeg ammet... ALT annet reagerte han på. Så jeg kaller cola-drikkingen min for forebygging jeg
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2008 Sukekr i urinen ja, hehe. Det har jeg aldri tenkt på, og det har aldri slått ut hos meg. Er ikke det hvis du drikker brus feks rett før? Hm.. Forebyggende hørtes veldig fint ut da! Hihii :)) Snart termin du eller?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 her har det slått ut 2 ganger denne gangen, og begge gangene har jeg drukket cola kvelden før.. Har bare spor av sukker da, så ikke så mye. Har allerede syndet i kveld, og drakk et glass tidligere, så nå bøtt er jeg nedpå vann for å få colaen ut av kroppen ) Har termin 9 februar, 38 uker på vei i morgen!! ) Hurra!! Innbiller meg at du skal ha i mars? Jente?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2008 Oj, så merkelig! Husker det så ut på meg sist, da måtte jeg drikke sukkervann, fyyyyfader det smakte dritt:S Får håpe du får ut sukkeret da, så får du synde igjen i morgen, hihi.. For en husk du har da! Helt riktig det, visste ikke a jeg hadde skreket så mye ut om det, hihi:) Er i min 33 uke, ser ut som jeg er i min 44 uke;) Off.. Snart termin du da jo, så herlig! Har svangerskapet gått knirkefritt eller?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 hehe, jeg legger merke til gravide her inne ja har liten mage jeg, men høyt sf-mål da... Har bekkenløsning da, men bortsett fra det har det gått greit. Litt hardt å ha en trassig 2åring i hus når man er gravid da Skal bli godt å bli ferdig, selv om jeg sikkert lengter tilbake til gravid-tiden når babyen er her Er ikke så lenge til du har termin heller da!! Mars er jo rett rundt hjørnet
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. januar 2008 SÅNN, nå har jeg svart SIlja27!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. januar 2008 Off, bekkenløsning er ikke noe moro:/ Slet litt i beyynnelsen jeg også, men det gikk over. Jeg har en aktiv og veldig trassig 3-åring i hus, så jeg skjønner hva du mener, hehe. Blir spennende å se hvordan ho reagerer på den nye som kommer:) Neida, er ikke så lenge til, heldigvis. Men her skal persille ta mandlene da, såklart. Dagen før terminen din, pluss at vu har bygd på huset så vi må flytte oss over i den andre delen! Pjuh! Så har NOK å gjøre før tiden er klar for min del, hehe.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Du får IKKE lov til å føde før meg altså!!) Jeg gikk 2 lange uker over med førstemann, og da er vi jo nesten i mars Har masse å gjøre vi også, så jeg har i alle fall ikke tid til å føde før termin! Her skjønner ikke poden helt at mamma har en baby inni magen, så det blir spennende å se hva han sier og gjør når han skjønner at den skrike-bylten skal bo sammen med oss
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 23. januar 2008 Ho her kom 6 dager før terminen forrige gang, og vi rakk såvdt sykehuset;) Hpor virkelig den her ikke har det like travelt, hehe. Hehe! Skrikebylt;) Her skjønner lille hvordan og HVOR babyen kommer ut, men hvordan i all verden kom ho inn i magen din mamma? Hhi.. JODA, du skjønner det att, off.. Nei det er ikke alltid like lett det der. Håper vi slipper alt for mye sjalusi ihvertfall:) Jeg lover å ikke føde før deg, for det har jeg ikke tid til!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #22 Skrevet 23. januar 2008 jeg rakk sykehuset med goood margin... ble lagt inn halv 10 om morgenen, og han ble født rett før kl 23... håper på at det går litt fortere denne gangen Gleder meg IKKE til poden begynner å spørre om hvordan babyer kommer inn i magen! Da vi fortalte til min familie at jeg var gravid med førstemann, tok det ikke lang tid før det kom et "ææææææææssssjjj!" fra nevøen min på 7 år Hehe.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #23 Skrevet 23. januar 2008 sjiraff *valentines baby* ) : jupp, det er megadigg!! Jeg liker ikke dip da, så noe må man jo ha til potetgullet
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 23. januar 2008 Hehehe! Her kom kompisen til foreldra mine: Hei! Hører du har pult igjen! *Øøh, hehe. Joa* Da får vi krysse fingrene for litt kortere fødsel på deg, og en time lenger fødsel på meg, hihi. Har dere tatt flere ul eller? Jeg tør liksom ikke satse heeelt på at det kommer en jente jeg da, har bare tatt en ul, så jeg tar det med en klype salt enda:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2008 #25 Skrevet 23. januar 2008 Har vært på totalt 4 UL jeg... Har fått vite jente på 3 UL, siste spurte vi ikke... Har vært på ordinær + at jeg var på 3d UL 3 ganger, fordi snuppa lå med ansiktet mot ryggen min ene gangen, og da fikk jeg ny gratistime, da hadde hun navlestrengen fremfor ansiktet, og da fikk jeg enda en gratistime, og da fikk vi noen bra bilder Men, tør ikke stole 100% på at det er jente før hun er her, selv om kommoden er full i rosa, og prinsesse-gardiner er kjøpt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå