Den drygaste Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 jepp, hadde ikke sovet på et døgn og var kjempesliten så var kjempefrustrert når jeg ikke fikk sove!
Den drygaste Skrevet 24. januar 2008 #27 Skrevet 24. januar 2008 og så ble jeg hysterisk når de kjørte med ned på operasjonsstuen pga komlikasjoner og jeg ikke fikk vite noe så de måtte legge meg inn i narkose.og sambo stakkar stod igjen på gangen og skalv.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. januar 2008 #28 Skrevet 24. januar 2008 Ja, på slutten før vi reiste til sykehuset. Hadde så innmari vondt. Mannen stakkars, ble helt stressa. Han sa "nå reiser vi til sykehuset"! Han dro meg ned i bilen, ringte sykehuset og sa "nå kommer vi!!!". Ikke lenge etter var hun ute, og da var alt fint igjen.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #30 Skrevet 24. januar 2008 Den kan jeg kan signere Den drygaste. Hehe:) Jeg presterte vel å si noe sånt som at "kan ikke den helvetes ungen komme ut, så jeg får sove"!! Da lo jordmor godt å sa at hun trodde ikke at jeg kom til å få sove når ungen kom ut heller. Og da ble jeg jo bare mer frustrert!!
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #31 Skrevet 24. januar 2008 Ja, da jeg hadde satt fast på 8 cm i 4 timer og ingen stillinger virket...
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 24. januar 2008 #32 Skrevet 24. januar 2008 Tårene trillet når jordmor sa: "Der var han ute" Var så ufattelig sliten at tårene bare rant, mens jeg var helt stille.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #33 Skrevet 24. januar 2008 Lå å gråt og skalv en stund før jeg fikk Guds gave til kvinnen, epidural:)
Lille Ollebolle Skrevet 24. januar 2008 #34 Skrevet 24. januar 2008 Ja, tårene strømmte ut rett etter fødselen. Gråt ikke av smerte, men glede og lettelse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå