* 5 om dagen * Skrevet 23. januar 2008 #26 Skrevet 23. januar 2008 er nok ikke mye hjelp i det som står på de sidene, for de vil ikke han noe med lånekassen å gjøre..hehe...( jobber hver for seg ) men asså....tror ikke det er noe problem å få utsatt det til du får fra lånekassen, bare skrive en søknad til nki det, så går det nok greit...
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #27 Skrevet 23. januar 2008 Japp, men da tror jeg at jeg gjør det! Tror kanskje jeg forsto litt mer av lånekassen og nå, muligens ) TUUUUUUUUUUUSEN takk for god hjelp!!!
* 5 om dagen * Skrevet 23. januar 2008 #28 Skrevet 23. januar 2008 det kan du nok ikke nei, for ved søknaden sender de den til nki, for å få bekrefta at du er elev ved nki. og mulig du må skrive opp nr ditt du får hos nki. Og du må skrive på søknaden hva slags skole du skal gå på... Det er altid sånn, at når de sender papirer fra lånekassen, skal alle innom nki, så posten kan ta 2 uker....
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #29 Skrevet 23. januar 2008 Hva kan jeg ikke? Nå ble jeg forvirra igjen, hehe )
* 5 om dagen * Skrevet 23. januar 2008 #30 Skrevet 23. januar 2008 Flottings...bare å skrike ut om du skulle trenge hjelp... men ikke glem å ta kopier....veldig viktig, for neste gang du skal sende søknad, husker du ikke en dritt av det her...hehe....
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #31 Skrevet 23. januar 2008 men du...hva kunne jeg ikke?? søke når jeg begynner? Vet at jeg skal søke ETTER at nki har motatt, behandlet, osv os altså, jeg refererte til svaret fra lånekassa, som var så defust. For det jeg egentlig lurte på var jo, om jeg søker lån NÅ, får jeg det før sommeren da? Igrunn et lett spørsmål, men vanskelig for de og svare på tydeligvis!
* 5 om dagen * Skrevet 23. januar 2008 #32 Skrevet 23. januar 2008 Jeg mener det at om du nå går i gang ved nki, så får du pengene fra lånekassen, utenom de 2 store opptakene.altså når vedtaket er klart... Nki behandler ikke, de bare tar imot bestilling, de har ikke noe å forholde seg til. du bestiller og bekrefte til nki, at du starter på skole,så sender du søknadskjemaene til lånekassen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #33 Skrevet 23. januar 2008 Neida, jeg skal ikke blande de med hverandre ) Men må jo ha "starta" på nki for og søke lånekassen. ja, men da er det greit da Har bestillt kurs, så bare og vente :)
* 5 om dagen * Skrevet 23. januar 2008 #34 Skrevet 23. januar 2008 ja, da er det bareå vente på de opplysningene du får fra nki,til å fylle ut søknaden til lånekassen... lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå