Gå til innhold

Er den noen kranglere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd her i 3 år nå (men har bodd her litt fra og til før) Jeg er opprinnelig fra et brunt sted i nærheten av Drammen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ikke har snakka det på flere dager, og jeg er kjapp med svara når jeg først blir.... aaaaaaaay hva heter det ordet? Oppfordret? Bortført? Uh?

Skrevet

villedet heter det:)

Ja, har sett at du bor i Spania. Men er du spansk?

Skrevet

hva er det med Askøy som får dere til å kalle det djeveløya??har leenge lurt på det=P

Skrevet

Egget?

 

Hva er ordet!?

Skrevet

Bergen her, ja. Er kanskje litt mer rappkjeftet i virkeligheten er her inne, faktisk! :-)

Fumlis; 5 mil, sier du..? Øygarden eller Nordhordland? Er jeg helt på villspor?

Skrevet

Jepp du er litt på villspor Fuckface. Det er på øyen ved siden av der øygarden ligger;)

Skrevet

He tenido un sueño desde hace muchisimos años de comprarme una finca, y ahora es demasiado tarde.. Mi pareja no quiere vivir en España.

Pues, si gana la loteria...

Me encanto el campo en España. Se puede encontrar un paz alli que no consigo aqui en Noruega.

He conocido gente alli que son de varios sitios de España. Los espaõles más majo que he conosido, son los gallegos. Por eso megustaria pasar un tiempo en Galicia. Tienen rasgos común a los noruegos. Son algo cerrados, pero cuando ya tienes un amigo/a gallego/a, ya tienes un amigo para siempre.. O eso se dice..

 

Lo se que los andaluzes tiene algo mala fama, pero no se. No conozco bien ningun andaluz.. ;-)

 

Hace tiempo que he hablado español, entonces; gracias por la charla. :-)

Skrevet

Si! Adios, Amiga! Mi casa e zu casa, si! Antonio Banderas!

Skrevet

Mi casa es su casa, nå får du pinadø skjerpe deg og skrive riktig!

Og Antonio Banderas er fra Malaga, og mora hans bor i Casarabonela som er kort kort fra der jeg bor!

 

KaMa, ich sende dich eine private meldung!

Skrevet

Denne tråden ble så skravlete til slutt, at den skulle helst vært skrevet på arabisk.. Kanskje på tide å få den slettet?

Skrevet

Ja, gud forby! Dere skulle byttet forum, dere to... ;-)

Skrevet

Fumlis.

Erru det eller?

Fra et BRUNT sted utenfor Drammen?

Det er jeg og nemlig... *hmmm*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...