Gjest Skrevet 23. januar 2008 #51 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bodd her i 3 år nå (men har bodd her litt fra og til før) Jeg er opprinnelig fra et brunt sted i nærheten av Drammen;)
Patetica fåkksi Skrevet 23. januar 2008 #52 Skrevet 23. januar 2008 Fordi jeg ikke har snakka det på flere dager, og jeg er kjapp med svara når jeg først blir.... aaaaaaaay hva heter det ordet? Oppfordret? Bortført? Uh?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #53 Skrevet 23. januar 2008 villedet heter det:) Ja, har sett at du bor i Spania. Men er du spansk?
Synne&TheTerminator Skrevet 23. januar 2008 #54 Skrevet 23. januar 2008 hva er det med Askøy som får dere til å kalle det djeveløya??har leenge lurt på det=P
FuckFace Skrevet 23. januar 2008 #56 Skrevet 23. januar 2008 Bergen her, ja. Er kanskje litt mer rappkjeftet i virkeligheten er her inne, faktisk! :-) Fumlis; 5 mil, sier du..? Øygarden eller Nordhordland? Er jeg helt på villspor?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #57 Skrevet 23. januar 2008 Jepp du er litt på villspor Fuckface. Det er på øyen ved siden av der øygarden ligger;)
KaMa Skrevet 23. januar 2008 #58 Skrevet 23. januar 2008 He tenido un sueño desde hace muchisimos años de comprarme una finca, y ahora es demasiado tarde.. Mi pareja no quiere vivir en España. Pues, si gana la loteria... Me encanto el campo en España. Se puede encontrar un paz alli que no consigo aqui en Noruega. He conocido gente alli que son de varios sitios de España. Los espaõles más majo que he conosido, son los gallegos. Por eso megustaria pasar un tiempo en Galicia. Tienen rasgos común a los noruegos. Son algo cerrados, pero cuando ya tienes un amigo/a gallego/a, ya tienes un amigo para siempre.. O eso se dice.. Lo se que los andaluzes tiene algo mala fama, pero no se. No conozco bien ningun andaluz.. ;-) Hace tiempo que he hablado español, entonces; gracias por la charla. :-)
FuckFace Skrevet 23. januar 2008 #61 Skrevet 23. januar 2008 Si! Adios, Amiga! Mi casa e zu casa, si! Antonio Banderas!
Patetica fåkksi Skrevet 23. januar 2008 #64 Skrevet 23. januar 2008 Mi casa es su casa, nå får du pinadø skjerpe deg og skrive riktig! Og Antonio Banderas er fra Malaga, og mora hans bor i Casarabonela som er kort kort fra der jeg bor! KaMa, ich sende dich eine private meldung!
KaMa Skrevet 23. januar 2008 #65 Skrevet 23. januar 2008 Denne tråden ble så skravlete til slutt, at den skulle helst vært skrevet på arabisk.. Kanskje på tide å få den slettet?
FuckFace Skrevet 23. januar 2008 #66 Skrevet 23. januar 2008 Ja, gud forby! Dere skulle byttet forum, dere to... ;-)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #67 Skrevet 23. januar 2008 Fumlis. Erru det eller? Fra et BRUNT sted utenfor Drammen? Det er jeg og nemlig... *hmmm*
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #68 Skrevet 23. januar 2008 Ja, det brune stedet vettu. Maybe I know you?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå