Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #26 Skrevet 23. januar 2008 jøss - uvanlig uelegant til å være deg, pila. nytt lavmål. ofte har du morsomme og skarpe kommentarer - men du takler særdeles dårlig kritikk. og vi vet jo alle hva slags type du egentlig er - en stakkar som sitter foran pc-en hele dagen, for å hevde deg over småbarnsmødre på landsbygda -mens du i virkeligheten er en svært usikker lesbe som rømte fra småbyen og prøver å re-definere deg selv som "hip og urban på Grunerløkka": Trist, trist.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #27 Skrevet 23. januar 2008 Godt gjort, å vite så mye om Pilen da. Det skal du ha. Vet jo at hun ser på seg selv som en selvutnevnt "Gud", ser ned på andre... Ja, ikke måte på hvor mye du vet! Godt gjort å vite alt det der da, godt gjort.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #28 Skrevet 23. januar 2008 Ja, det regnet jeg med siden du som oftest ser ned på de fleste...Hvorfor klarer du ikke å være en varmere person?
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2008 #29 Skrevet 23. januar 2008 Ja, akkurat. Du glemte at jeg er uføretrygdet, overvektig, har flisete hår og driver med astrologi på fritiden. koz og klemz.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #30 Skrevet 23. januar 2008 interessant hvordan pila aldri svarer på "personlige ting" her inne og sjelden/ aldri starter egne tråder - kun kritiserer /latterliggjør andre. hun svarer f.eks, ikke på spørsmålet som ligger ute nå "Gråt du under fødselen"... ikke så tøff likevel, kanskje?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #31 Skrevet 23. januar 2008 Åja, hvilke innlegg man svarer på et debattforum, har veldig mye med å gjøre hvor tøff man er...? Hva sier det om meg når jeg aldri svarer på spørsmål som: "Når hadde du sex sist?", "hvor gammel var du når du mistet jomfrudommen?", "Har mannen deres en stor?"... You name it, liksom.
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2008 #32 Skrevet 23. januar 2008 Sitter du der og lurer på om jeg gråt under fødselen? Du er nå søt, og.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #33 Skrevet 23. januar 2008 kalde mennesker er alltid usikre - gammelt nytt. er vel ingen som ikke har skjønt hvor usikker pilen er?
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2008 #34 Skrevet 23. januar 2008 Sånn i motsetning til dere varme, hjertegode mennesker? Joa.
6Ymamma Skrevet 24. januar 2008 #35 Skrevet 24. januar 2008 Øøø....jeg er sikkert litt dum jeg...men hvor i innlegget er pila frekk? Ser det ikke jeg altså. Hun svarer på det HI spørr om...Det er jo opp til henne om hun vil svare og hva hun skal svare. Klarer ikke å se noe frekt her jeg. Huff og huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå