Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Var det du eller kjæresten din som gikk gravid? Var det vanseklig å ta avgjørelsen på hvem av dere som skulle bære barnet?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Om du sender henne en PM svarer hun sikkert:)
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ja. Det er derfor vi har seks år mellom ungene ...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Sorry... tittet ikke på profilen din! Hadde dere begge gode fødsler? Og fikk dere sæd fra en kjent eller ukjent? Insiminert eller ikke? Beklager alle spm.. men har en venn som lurer sånn...
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Har du ingenting med, men jeg svarer deg forsåvidt om du sender en pm.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Det kan jeg dessverre ikke. Spør heller en annen her inne som ikke er så kort i svarene og så snurpete som deg. MAKAN!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Herremin, her stiller man frekke og nærgående spørsmål anonymt, også får man korte og snurpete svar tilbake! MAKAN!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Hvorfor var spm frekke? Fordi de var nærgående? Og hvorfor er det så vanskelig å svare med normal høflighet? Hadde hun ikke villet svare så kunne hun bare sagt: beklager, dette blir for privat. Det hadde alle forstått!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 HI, har du barn? Var fødselen(e) din(e) bra? Pulte du og mannen? Er det (dersom det er flere barn) forskjellige fedre? Pulte de noe bra? Hvem av dem var best til å oule og laget hyggeligste ungen? Sånn, der har du fått noen spørsmål tilbake. Ville du svart på dem på et åpent forum? Alle sammen? Ser du ikke hvor dumt det er?! Det er liksom livet hennes, ikke en forbanna tegnefilm. Og du trenger jo ikke få det til å høres ut som du er på zoo og ser på noen som står bak gitter selv om damen har valgt å leve på en annen måte enn deg?
FuckFace Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Hahaha, for en elendig sammenligning!! Hun spør da ikke om insemineringen/sexen var god?? Jeg syns ikke spørsmålene var det minste frekke, leser mye "frekkere" ting her til stadighet. "Revnet du under fødselen?" "Måtte du sy?" "Er ditt barn i trassalderen?" "Hvordan gjør dere det mtp. blablabla.....?" Du, anonym 21:27, mener jo tydeligvis at hun er annerledes (pila), ellers hadde du ikke snakket om å stå på "fe-sjå" pga. valget hennes. Jojo, må jo være opp til -<<- å svare eller ei, men syns ikke spørsmålene var frekk på en flekk! Måtte bare blande meg litt!
KaMa Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns det er ganske frekt å lage en egen tråd til en person, spørre om tinge som faktisk er av høyst privat karakter, få tilbudet om å få utbroderende svar på pm, svare at det går ikke du, bli snurt over korte svar og så signere anonymt. Kan neppe sammenlignes med tråder hvor man utbroderer fødsler, sying, og unger i trassalderen (!) som alle involverte er involvert fordi de har egennytte av det. Måtte bare blande meg litt.
FuckFace Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 Jo, spørsmålene kan sammenlignes med mange andre spørsmål her inne som ikke er frekk! Her spørres jo om alt mulig hele tiden. Men å bli snurt over korte svar etter tilbud om PM, som du sier, var vel littegranne drøyt. Som sagt, det er jo opp til den som blir spurt å svare.
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2008 #16 Skrevet 22. januar 2008 Selv er jeg mest fascinert over at HI har en venn som lurer på om jeg hadde en god fødsel. Hvorfor det, liksom? Utover det må jeg si meg enig i KaMas vurdering, som vanlig. Det er litt frekt å anonymt be om private opplysninger om andre og så blir snurt når man ikke får dem.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #17 Skrevet 22. januar 2008 her synes jeg pila er snerpete og bitchy - men det er jo ikke noe nytt. greit nok at du blir lei av å få denne typen spørsmål hele tiden, og at folk strengt tatt ikke har noe med det - MEN det er jo faktisk fordi du er den eneste "åpne" lesben mange av oss vet om. Selv har jeg aldri møtt en lesbe før, og synes det er interessant å høre om hvordan du/ dere får barn, hvordan dere opplever det etc- rett og slett fordi det er ting jeg ikke har peiling på. Jo mer man vet om slike ting, jo mindre fordommer tror jeg man får. Det burde du også vite. At hun spør om hvordan selve fødselen din var, er forsåvidt irrelevant... - Johanna
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2008 #18 Skrevet 22. januar 2008 Joa, opplysning er fint. Men jeg synes HI spør på en mildt sagt ufin måte og tar det for gitt at jeg har lyst å dele privat informasjon med dere helt ubegrenset. Med en annen tone kan det godt tenkes svarene også hadde blitt annerledes. Men som sagt - send en pm om noen lurer, det gjelder deg også. Jeg vil nok fortsatt ikke besvare hva det skal være, men sikkert mer enn her.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #20 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er den anonyme som stiller en masse spm til HI. Synes faktisk det er på lik linje jeg. For hun spør jo faktisk om inseminasjonen. Jeg regner med at det ikke er noe pila akkurat vil henge opp skilt om på forespørsel, og ihvertfall ikke med nick. Og samme hvor lesbe man er så er vel selve fødselen en kvinnegreie samme hvordan barnet er unnfanget?! Eller er det liksom forskjell dersom ikke man feks har hatt en pikk inne i bildet? Synes det er direkte respektløst å stille sånne spørsmål og så bli snurt når man ikke får vedkommende til å legge ut hele historien her på nett, under nick. Idioti faktisk.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #21 Skrevet 22. januar 2008 "Selv har jeg aldri møtt en lesbe før, og synes det er interessant å høre om hvordan du/ dere får barn, hvordan dere opplever det etc- rett og slett fordi det er ting jeg ikke har peiling på." Tror du det er annerledes å bli forelder dersom man har valg en kvinnelig livsledsager? Det er vel det samme å bli mor om man er hetero vel? Man føder barnet på samme måte også, ser ikke hvorfor hun skal måtte utbrodere dette. Vi er da stort sett kvinner med barn her inne hele bunten, så hvordan det er å føde og få barn vet man jo selv?!
KaMa Skrevet 23. januar 2008 #22 Skrevet 23. januar 2008 Så det at du, Johanna, ikke har kjennskap til lesber gjør pila informasjonspliktig? Hvilken gruppe i samfunnet representerer du da, og hvilken info er du forpliktet til å gi? Ganske latterlig konklusjon. Din ignorans er ditt eget problem. Du klarer nok å få tak i informasjon gjennom andre kanaler, dersom engasjementet er stort nok, uten å forlange at privatpersoner skal utlevere livet sitt.
Amanda- Skrevet 23. januar 2008 #23 Skrevet 23. januar 2008 herregud HI! du stiller veldig private spm som du ikke har noe med, og så blir DU sur i tillegg da pila ikke vil svare på alt. (noe jeg kan forstå) hun tilbyr seg og svare på pm, men det var ikke godt nok?? du fortjener ett nakkadrag du sent ville glemt! DRITTKJERRING!!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #24 Skrevet 23. januar 2008 . Å kalle noen for drittkjærring var meget voksent...Og jeg må jo si at det er mye frekkere og mye mer vondt ment å kalle noen det, enn å spørre om private spm. Jeg har mange ganger skrevet med PILA her inne og hun er som oftest kort i svarene.. Hun tror godt om seg selv på den måten at det blir for mye selvdigging. Hun tror at å være lesbe gir henne status og hun er selvutnevnt "gud"... Ser ofte ned på andre, skriver på en måte som gjør at man ofte føler seg sett ned på og er ofte frekk på en skjult måte.. Man leser mellom linjene at hun driter i alle og tror hun selv er all that! Hvis PILA senker skuldrene litt, ikke tar alt som angrep og plukker av seg noen egenskaper, vil hun sikkert klare å takle hverdagen mye bedre.. Du er ikke så tøff i trynet som du gir uttrykk for... selvom du spiser mannfolk til frokost!
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2008 #25 Skrevet 23. januar 2008 Du har bare delvis rett, men jeg skal gi deg for dette: Jeg ser ned på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå