Gå til innhold

Neffi. I ditt forrige liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nummer 4, som kom for snart 4 år siden valgte jeg å kutte ut alt som het prevensjon og det er faktisk det beste prevensjonen som har virket, etter litt over 3 år ble jeg gravid igjen.

Og til sommeren er det bestillt sterilisering, for da er det nok leven i heimen.

Men sier igjen at jeg syntes det er unødvendig å ta drepen på dem som må velge abort.

Kan nok si meg enige om enkelte abort innlegg her, men det er som regel ikke alt som kommer frem når noen skriver disse abort-innleggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå er det jo uansett samme F... hva Neffi og andre abort-motstandere mener om dette, vi har heldigvis lovfestet rett til selvbestemt abort her i landet!

Så kan de mene hva de vil til de blir blå i fjeset, de kommer aldri til å få noen gjennomslagskraft allikevel, men mindre Taliban tar over makten her til lands.

Skrevet

nå som jeg hadde det så gøy og alting også skal du komme her og prøve og legge ballen død. det syns jeg nesten er litt råttent gjort ;-)

Skrevet

Jeg synes ikke denne var unødvendig stygg i det hele tatt. Jeg var så dum å innrømme her inne at jeg tok abort etter en særdeles stygg voldtekt, og da presterte Neffi å kalle meg morder! Det er virkelig å dra det for langt.

Jeg er ei oppegående kvinne på 34 år, og vet faktisk hvordan man beskytter deg, men denne tiden prøvde samboer og jeg å bli gravide.

Jeg var borte i 2 mnd for å jobbe, og så ingen grunn til å bruke prevensjon i denne tiden selvfølgelig da vi som sagt ville ha barn, og jeg hadde ikke akkurat planer om å være utro.

Det var på en nattevakt dette skjedde.

Hun fikk rimelig mange imot seg her inne og innlegget ble slettet til slutt.

Hva er poenget med å drive sånn? Helt greit at man har egne meninger, men hun er rett og slett for drøy!! Ondskapsfull er hun.

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, mortilgunnar, men det er holdninger som dine som gjør at det er unødvendig mange aborter.

Skrevet

Abort er ikke noe man skal se lett på,det er jeg enig i.

Men å trumfe gjennom et barn til,er i alle tilfeller heller ikke det beste.

Og som jeg skrev i et annet innlegg;Har man tatt sine forholdsregler og brukt prevensjon,og alt tilsier at man faktisk ikke kan ivareta den ufødte på best mulig måte av ulike grunner,syns jeg dt er mer egoistisk å gjennomføre svangerskapet enn å bryte.

Skrevet

nå har mine meninger aldri ført til en abort enda. men jeg syns det er langt bedre og ta abort en og beholde barn man ikke vil ha. og du har vel helt rett i at det er holdninger som mine som gjør at det er aborter. men unødvendige? har vi retten til og bedømme om en annens abort var unødvenig eller ikke?

Skrevet

Alle HAR faktisk rett til å ytre sin mening, selv om man kan tråkke på ømme tær. Så ja, jeg kan mene hva jeg gjør om en abort er "nødvendig" eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...