Gå til innhold

Flere som har el denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig sykluser på mellom 27-30 dager, men tror jeg har el nå.. ikm mellom 6. og 8. februar.

Lykke til alle sammen!! :)

Blir spennende å se i begynnelsen av februar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk to sterke streker på el-testen i dag!!!! Jippi:)

Er akkurat 12 dager siden første dagen i siste mens så er helt som det skal heldigvis:) Har vært litt bekymret om alt var blitt normalt igjen siden Ma 13. Desember....så nå er det bare å hoppe til køys hehe.

Lykke til med denne pp alle sammen!!!!

Har forresten ikm 7 februar.

Skrevet

hei,

Kaster meg på i gjengen jeg også!! Jeg skal etter skjema ha eggløsning enten i dag eller i morgen men får ikke positive EL tester, dette er andre mnd jeg tester for EL. Jeg bestiller time hos lege hvis jeg ikke finner EL denne mnd heller. Er det flere her som sliter med EL? Vi prøver å få vårt første barn, og da er det veldig frustrerende når ingen ting skjer. Det kommer så mange rare og vanskelige tanker. Er glad for å kunne være her inne med så mange positve ord og støtter!!

Skrevet

Heisann!

Har også el idag eller imårra.. Fikk slimet igår kveld, har aldri lagt merke til den før..=) Hvis det klaffer nu, blir det våres nr 2. =)

Skrevet

....Har ikm 2 februar.. ifølge syklusen..

Skrevet

Etter det jeg tror og aner, så skaljeg ha det til helgen (ingen dårlig timing ;-) ) ...så slenger meg med...

Skrevet

Dytter litt her jeg. Kjempegøy at så mange har hengt seg på her! Får virkelig håpe de to neste ukene frem til ikm går fort. Føler det er en evighet til. Tenker at jeg skal prøve å ikke tenke på det, men det er jo helt umulig....teller faktisk dagene på kalenderen hver dag hehe. Nå har jeg liksom gjort det jeg kan. Har hatt el. så det er nok bare til å være tålmodig...

Det er ivertfall en måte å få tiden til å gå med å pjatte med dere her inne som er i samme båt:) Det blir spennende å se om jeg får noen symptomer på en liten spire før ikm...kommer vel til å bli litt for ivrig etter å kjenne etter tenker jeg

Skrevet

Heisann jenter!!

Mange med El denne uka!

Etter mine beregninger, har jeg El lørdag. Satser på masse kos hele denne uka og i helga og starten av neste uke. Skal i hvertfall ikke gå glipp av El. :)

Blir spennende å se om det blir mange som går over i oktober-klubben da!! ;)

Skrevet

Heisann...!så spennede..jeg hadde (i følge digital eltest 20.jan) ca el 21 januar...rekner med å ha ikm 2-3 februar....når kan man begynde å lete etter symptomer egentli? er på min første pergokur pga uregelmessig mens...noen andre som går på pergotime?..Blir spennede når så mange skal teste de nærmeste ukene...håper alle får en spire...

Skrevet

Ja jeg har gått på pergotime denne pp. Og håper på like bra resultat denne gang som forrige, nemlig positiv test ved IKM :D

Jeg hadde også el 21. januar, og har IKM 4. februar. Egget er på vei ned mot livmoren, og ca en uke etter el graver det seg ned i livmorslimhinnen, og da kan man få symptomer. Såvidt jeg vet... Tok en liten uke fra el før jeg fikk noe særlig symptomer sist. Blir så spennende, og tiden går sååå sakte... hehe.

Igjen: lykke til alle sammen, måtte vi få positive tester ved IKM!

Skrevet

Hei alle sammen..

Slenger meg med her :) Tror jeg hadde EL på onsdag - kjentes sånn ut hvertfall. Noen andre som kjenner på kroppen (eller tror de kjenner...:) når de har EL? Er veldig spent nå.. Er vår nr.6 hvis det blir klaff - men min andre. Har noe herlige bonusbarn også! Morsomt å a noen å vente sammen med :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja, jeg mener jeg hadde tir-ons ca.. Har ikke brukt el tester denne mnd. men mener den skulle være her en plass mellom tir-tor...

Men så sitter jeg her da og prøver finne ut av noe jeg ikke har opplevd før...Litt blod i trusa idag..Tror nok ikke det er festeblødning. Men leste at noen i forbindelse med el kan få litt blodspor i trusa og at man da er ekstra fruktbar i øyeblikket...

Men mannen er borte til i morgen...koste oss litt igår så håper det holder:)

Kjekt å følge andre i samme situasjon ja:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg hadde positiv EL test i dag ;)

Så nå blir det kosing på oss de kommende dagene!

Satser på at det sitter denne gangen!!

babystøv og lykke til dere alle :)

Skrevet

Så gøy at vi er så mange som har el denne uka. Husk å skriv dere på i test-/resultatliste for februar som ligger her på Bli gravid. Blir spennende å se om noen begynner å få symptomer snart...

Skrevet

Dytter denne. Er jo en dag igjen av uka å ha el på.... ;)

Skrevet

Hadde el på torsdag :) så ble et par dager med ekstra kos... ;)

Nå er det bare å vente og vente... skal prøve å holde meg unna tester to uker, men det er jo vanskelig... he he.. vi vil jo så gjerne!!

Skrevet

Jeg hadde EL i går(25) og har kost oss hver dag hele denne mnd og kommer til å fortsette med det:-) Er i 1pp etter pilleslutt da så ikke sikkert at syklusen er helt stabil og jeg tester ikke etter El enda, men syntes at jeg kjente EL i går:-)

Håper det klaffer for oss alle sammen!!! :-D

**Klemmer til alle**

Skrevet

Kan vel like godt kaste meg inn her jeg også. Prøver man så prøver man. Hadde EL 25.01. og IKM er 08.02.

Vi har også kost oss i det siste etter at vi bestemte oss for å gjøre en ekstra innsats igjen. Velger å starte helt på ny og vi kaller dette 1. pp. Har hatt et lite opphold i den aktive prøvinga på endel mnd nå.

Masse lykke til til alle sammen :-)

Skrevet

I følge min kalender så var det i går. Jeg sliter med å kjenne symptomer selv, men har ikke begynt med noen målinger eller slikt, mye styr.

Og min BiM-syklus følger syklusen hehe, er stort sett inne her fra EL og til IKM. Kanskje jeg blir lenger denne gangen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...