Gå til innhold

Flere som har el denne uka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på min andre pergo kur denne pp, og hadde el i går, så blir to spennende uker framover til ikm. Forrige pergo kur ble jeg gravid, så forhåpningene er skyhøye. Huff... Ville bare høre om det var flere som hadde el denne uka, alltid gøy å følge andre som har ikm ved samme tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er den tiende dagen i syklusen min og har el i helgen:) Er ikke sikker på hvilken dag men tester hver dag. Spennende! Det er min 1. pp etter Ma i Desember. Håper noen fler kommer innom her hvis de har el denne uken. Det er artig å følge hverandre i denne lange ventetiden. Når har du ikm? Jeg har 8. Februar

Skrevet

Jeg har ikm 4. februar, så da er vi ikke så langt unna hverandre ;) Ja snakker om at to uker kan være lange... hehe. Jeg hadde en tidlig SA i november, og har hatt en pp siden da. Ble en lang pp, og gikk selvfølgelig tom for el tester, så hadde ingen anelse om når el var... Så nå hadde jeg sikret meg med el tester, og på pergo fikk jeg jo el i normal tid. Håper så sterkt at pergo gir resultater denne gangen også, og har alt for store forhåpninger... Redd for å bli skuffa da ja...

Skrevet

Tror kanskje jeg går tom for tester jeg også, men da kjøper jeg en pakke på apoteket. Bruker billigtester fra nettet nå og føler jeg kan stole litt mer på de vi kjøper...men de skal visst være like sikker...

 

Vi får satse på å bli gravid begge to! Ser ganske lyst ut for oss siden du har blitt fort gravid før. Det har jeg også:)

 

 

 

Skrevet

Hei:) Så spennende at du har gått på pergo, håper det blir full klaff!!:) Trist å høre at du mistet, håper du blir gravid igjen med én gang! Jeg har EL i morgen eller torsdag regner jeg med. IKM rundt 6. februar. Prøver utt litt kjerringråd denne pp´n så spennende å se om det funker;) Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

Hvis jeg følger syklusen min har jeg el idag og ikm 6 feb. Har for første gang brukt el tester og i følge dem har ikke hatt el enda... Merkelig, har alltid hatt regelmessig syklus...

Skrevet

Hei jenter! Jeg har også el denne uken, forhåpentligvis i dag;-). Tok en billigtest nå og den ga utslag, så jeg må bare satse at den er riktig. Som dere stoler jeg ikke helt på disse. De to forrige jeg tok ble bare lyserosa over det hele. Det betyr IKM 6 februar;-). Hadde en MA i desember så dette er første runde etter det. Krysser fingrene for alle!

Skrevet

Hei!! Ja pergo må til når jeg ikke får el av meg selv... Det nærmer seg 3 år siden vi var nybegynnere og prøvde for første gang... Var veldig trist å miste, selv om det var tidlig. Når man hadde prøvd i 2,5 år skulle det ikke vært lov å miste... Men nå vet vi i alle fall at vi KAN bli gravide... Vi satser alt vi har denne pp, og håper på ønskebarnet :D Vi får lage en IKM uke 6 liste i neste uke, så vi klarer å holde oversikt her ;) Lykke til alle sammen med el og ukene framover!!!!

Skrevet

dytter ;)

Skrevet

Ja, dette er el uka og holder på og koser med friskt mot og masse håp om en spire i magen om to uker ca:)

Denne pp har jeg vært lite på bim og heller ikke tempet eller tatt el-tester:) Har ganske regelmessig syklus på 27-29 dager så el er fra igår til tors. Og ikm 5-7 februar:)

 

Ser det er en del nye navn innpå her de siste to ukene:)

Håper det står bra til med alle:)

Skrevet

hei!

jeg har å ikm 4 februar....

gleder meg til å se..... men forventer ikke å vær gravid for det er første gang vi prøver!

 

lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Skal også ha eggløsning denne uka, men eggløsningstestene har foreløpig bare vært negative..buhu.. men vi prøver for harde livet allikevel :)

Skrevet

Så gøy å se at vi er såpass mange som har el denne uka. Blir greit å ha hverandre å snakke med når symptomene begynner å komme... Lykke til alle sammen!!! :D

Skrevet

Hei. Melder meg inn her jeg oxå :-) Har EL til helga og IKM 10 februar :-) Bruker ikke EL-tester, men helgraderer oss heller med MYE sex i EL-perioden (",) Jeg vet noe lunde når EL kommer da jeg får veeeeldig mye utflod og EL-slim, ikke merket noe enda, men det nærmer seg vel :-)

 

Veldig hyggelig tråd dette og gleder meg til å følge dere videre. Må vi teste POSITIVT i februar hele gjengen (",)

 

Klemmer fra meg :-)

 

Er dere forresten førstegangs? eller har dere barn fra før?... jeg har 2 jenter på 2 og 4 :-)

Skrevet

Slenger meg på her jeg. Hadde i følge tempen EL igår, nå får vi se om tempen holder seg oppe imorgen, da det ikke tvivl.

Denne mnd er det skirenn på planen. Gutten min ble unnfanget i mnd med mye skirenn, så håper denne "oppskriften" funker igjen.

Har IKM enten 5-6. feb.

Skrevet

skirenn??? er jeg helt på bærtur nå eller er jeg bare for trøtt... hehe... hva er skirenn??? denne oppskriften må jeg høre :-) Tar imot alle tips!!!!

Skrevet

Ja må vi alle teste positivt i februar... Er lei av å være prøver nå... Vil være gravid.... Så denne pp krysses alt som fins for at en spire skal klamre seg fast til i oktober en gang (tror jeg? er oktober spirer vi får ja??)

 

Vi har ingen barn fra før, så vi prøver på førstemann her.

Skrevet

Skal ha el denne uka, men har så langt fått negative el-tester, til tross for symptomer. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men vi gjør jo vårt beste da...!

Skrevet

er nå på dag 14 i syklusen og prøvde iherdig i helgen som var...håper det skjer noe. har såvidt klart å holde øynene åpne i dag, samt helt utrolig trøtt. man blir litt håpefull av sånt ;D -men har hatt litt problemer før med å få egget til å feste seg, så er forsiktig denne gangen med å skru opp forventingene....sukk...kjempespennende :) har bestilt meg en babycomp i dag for sikkerhets skyld, slik at jeg kan prøve det fremover hvis denne gangen ikke har lyktes. noen andre som har prøvd det?

Skrevet

Henger meg på jeg også:)

Tester neg men skal etter planen ha el i dag el i morgen og merker at noe er på gang så nå skal vi ta kvelden;) Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg har el i disse dager tror jeg..syklusen min var helt rar forige mnd,men nå håper jeg den er rett igjen.

Så innen noen dager skal vell el være her..

Skrevet

heisann:-)

Vet ikke om jeg hører til her siden jeg er inne i min 1pp etter pille slutt. Har gått på pillen lenge, så jeg har ikke peiling hvor lang syklusen er....tar utgangspkt i en syklus på 28 dgr, så da skulle jeg ha el i går og ikm ca den 6 feb tror jeg...

Spennende tid fremover gitt!

Lykke til alle!!

Skrevet

Hei:)

Har EL i dag. Har tatt sånne tester da jeg håper at dette skal gå fort.

Har en liten en fra før som nå er 9 mnd. Er helt ny på disse sidene, og er inne i min 1. pp.

 

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Slenger meg på med el denne uka. Jeg har veldig regelmessig syklus på 28 dager, så ifølge det hadde jeg el for 2 dager siden... Jeg har aldri tatt en el test. Kjenner veldig godt når det skjer, og får el-slim... Men denne gangen har det vært veldig vondt i flere dager... pussig.

 

Har en sønn på 14 mnd fra før og er i 3 pp med nr 2.... IKM 5 feb... håpe, håpe:)

 

Lykke til jenter

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...