Gå til innhold

Er du egentlig lege Yppert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der innrømmet du det i hvertfall - hihi

Ja, det er akkurat det samme hva du er :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm... en ting skal du ha klart tjukka!!! jeg innrømmer aldri noe:-)

Skrevet

For at nyrene skal fungere normalt, må de ha mye vann. Vann er meget bra for å øke metabolismen. Drikker du kaldt vann bruker kroppen energi for å varme opp vannet til samme nivå som kroppstemperaturen...så det er ikke noen grunn til at du ikke skal drikke kaldt vann...

Skrevet

Selvfølgelig er yppert lege. Er jo derfor han er så god i senga,han kjenner virkelig kvinnekroppen;-)

Skrevet

og da forbrenner du også kalorier....

Skrevet

hør her lille herpesbefengte sursklie!! At jeg!!! ALTSÅ jeeeggggg!!! Har ALDRI drevet med fjerndiagnostisering av andre her inne:-) Du derimot med den analfikserte holdningen din i annethvert innlegg er muligens en av de verste fjerdiagnosistantene vi har her inne:-)

Skrevet

Tjukka - du liksom! Skikkelig til gentlemann du er - det er forøvrig første gangen du har slengt dritt til meg - det likte jeg ikke....

Og til din informasjon så er jeg ikke tjukk!!!

Skrevet

Har d så mye å si om han er lege da?? for min del kan han godt være frisør for den saks skyld :P

Får alle leger som stikker nesen innom DB like mye oppmerksomhet skal tro?

Skrevet

greit nok det, men jeg vil heller holde hjernen enn fasongen i behold!! Leste noe om at hjernen ikke er så glad i det kalde vannet - men husker jo selvfølgelig ikke helt hva det stod.... annet enn at det visstnok ikke var noe særlig bra.... Etter det gav jeg junior bare lunkent vann....

Skrevet

Jo det er du:-) hadde du ikke vært det så hadde du ikke hengt deg opp i at jeg sa det heller:-)

Skrevet

Du ser vel spørsmålene som vandrer her inne!!! som feks. kan det være sopp? gul krem kommer ut hjelp? dåsa ser ut som eggedosiss!! har jeg fått sopp? vorte på leppa.. den nedentil. ikke krangle????? slik er dagen her inne på krangle:-)

Skrevet

Da får du late som du er dyrlege, så slipper du få hundrevis av *delikate* underlivsspørsmål. hehe :P

Skrevet

Tenker med gru på alle marsvin, muse, hamster, undulat, hund og kattesprøsmål jeg ville sett her inne da:-) og du!!! burde skifte nick.. blir litt distrahert av nicket ditt:-)

Skrevet

Analfiksert? Jeg liker analsex, men lager ikke så mye oppstyr rundt det. I motsetning til deg, din homofobe skrumptiss!

Skrevet

hehehe, ja det er kanskje ikke så mye å trakte etter d heller...

Skjønner foresten ikke visten med alle disse spm. Google er en fin ting!! Lommelegen funker sikkert fint også :P

Nicket er faktisk laget kun for å distrahere leger som vanker på db.. .tenker med gru på alle de slappe puppene du må undersøke iløpet av uken. Skader ikke at du får se noen faste fant jeg ut!! hehe :o)

Skrevet

jeg får spader av slike som deg!!! ikke nok med at dere skal ha barn, men attpåtil leke homo med skitstapping i senga!!! Jeg ville nok sprengt enhver fisring med utstyret mitt, men holder meg heller til de damene som vet hvor utstyret skal brukes!! Homofob ja... skrumptiss nei:-)

Skrevet

så snillt at du tenker lit på meg også da:-)

Skrevet

Blir du for distrahert kan du late som d er en hund med store øyne + litt av ørene!! :o)

Skrevet

Folk som er så opptatt av sin egen fortrefflighet er som regel ikke noe særlig - verken utseendemessig eller på andre måter :-)

Skrumptiss hos deg leser jeg mellom linjene på det du skriver ,-)

Ikke lett å putte tissen din inn en stram deilig rumpe. Lettere å stappe den inn i en vid surkletefitte vil jeg tro. Så hold deg til misjonær du krympert :-)

Skrevet

Jeg ser din notoriske trang til å filkle med analer fremdeles preger debatten vennen:-) Utseende mitt er udiskutabelt, så her klarer du nok ikke å rokke ved min eller andres oppfatning av hva som er et skikkelig mannebein!!! Mens du står å napper rompelo og dangelbær fra fingrene i ditt desperate forsøk på å verve nye rompepulemedlemmer her på DiB, så hadde jeg nødt til å lage mat til de 4 stk drittungene mine!! Ikke alle som er så lat som deg vet du vennen...Og dessuten med de rompefingrene dine, så hadde jeg aldri spist mat som du hadde laget:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...