Gå til innhold

Er du egentlig lege Yppert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,men en permitert en - var manisk opptatt av å gi folk vaksine,

og av å stikke diverse gjenstander opp i rompa på pasientene.

Skrevet

Er spent på hva Yppert vil svare selv jeg :-)

Skrevet

Han leter kanskje febrilsk rundt på nettet akkurat nå får få finne noe å sitere så han liksom fremstår som troverdig lege - hihi

Med andre ord, om man virkelig ER lege, skal det jo godt gjøres å bevises her inne :-)

Skrevet

Hvorfor skriver jeg forresten så vanvittig mange skrivefeil her inne bestandig - blir helt flau jeg...

Skrevet

Jeg jobber som "langer" med ekstrem stor interesse for kvinnekropp og sykdommer!! Kvinnekroppen er gøy så lenge den holder seg sykdomsfri og ikke er i direkte forfall som feks ved sjenerende hårvekst, cellulitter, strekkmerker, valker, føflekker og andre skavanker!! Å bevise noe gidder jeg ikke i det hele tatt... Og den anonyme som prøver å si at jeg har mistet autorisasjonen min, tar så klart skammelig feil:-)

Skrevet

og med 'langer' mener du? :-)

Skrevet

Men mange pasienter kan du ikke ha, du er jo bestandig her...

Skrevet

jaaaa.. en kirurg har i snitt 1 operasjon i uka her oppe i Trondheim, så noen vet å bruke tiden til noe fornuftig også:-) Pasienter....hehe.. hvem gidder vel egentlig å høre på syt og alskens plager ørti timer i uka, utenom en halvstudert fastlege da:-)

Skrevet

du er altså legestudent! :-)

OK - forklar meg hvorfor man faktisk egentlig ikke skal drikke kaldt vann/væske :-)

Skrevet

jøss.. er det galt å drikke avkjølt vann også nå da!!! pokker og jeg som ikke drikker noe annet:-) Disse forskerne skriver så mye rart... til og med at vaksinasjon er ufarlig og sunt eller at P-piller er fri for bivirkninger osv:-) noe mer du lurte på?

Skrevet

Ja, hvorfor? :-) HVORFOR ikke drikke avkjølt vann? Går vi i stykker av det?

Skrevet

Jeg har gjort det i over 30 år, men sitter her ennå:-)

Skrevet

Men noe har skjedd, det er det ingen tvil om!

Skrevet

Du tar nok feil lille venn:-) Ingenting har skjedd!!! Potensen er i høygir døgnet rundt, kroppen er fin og delikat med herlige muskler!! Huden er nydelig og jeg klarer aldri å gå forbi et speil uten at jeg må sleike speilbildet av meg selv!! Forstår liksom ikke hva du vil med slike syrlige og sårende kommentarer London?:-)

Skrevet

Har du operert i noen lik ennå da? :-)

Skrevet

Jeg mente at noe hadde skjedd inni hodet ditt :-)

Kroppen din har jeg ingen formeninger om.

Skrevet

Jeg har vel aldri giddet å bruke tiden min på å skjære i kadaver osv.... Jeg mener heller at når man er ferdig her på kloden så er det bare å slenge liket bak i hagen å grave det ned, eller brenne det opp i ovnen:-)

Skrevet

ahaaaaaaaaa.. hodet mitt ja:-) Nei.. har ikke sett noe galt der inne heller, så jeg går ut i fra at du tar skammelig feil:-)

Skrevet

Sånne forandringer er det ofte vanskelig å oppdage selv...

Men krympert - du er riv ruskende gal!

Skrevet

Jeg GAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL??????? nå tuller du ikke sant???????????????????????????????? Dette var en direkte usmakelig fjerndiagnostisering lille venn:-)

Skrevet

Ha ha, snakk om å fjerndiagnostisere - der er vel du eksperten ;-)

Bare les innleggene dine du, gamlefar - en gal manns ord :-)

Skrevet

Yppert - du er ingen lege, og kommer heller ikke til å bli det!

Skrevet

Samme det hva jeg er:-) Betyr vel ikke så mye inne på denne siiden uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...