Gå til innhold

sutre sutre sutre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så enig så enig!!!

Kjente jeg var på tur å gå i lufta her et øyeblikk. Like før jeg måtte komme med en ny oppfordring :P meeen...jeg så jeg hadde kommet med en del fra før av,så leg lot det ligge!!!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vicky1084 skulle ikke du slutte her da? Jeg husker at du hylte og skreik om at du hadde blitt dårlig behandla da du ble tatt på fersken i å baksnakke folk på 1. trimester inne på bli gravid, og enda mer hyl og skrik da ei dame skreiv et innlegg til hun her inne etter at de hadde avtalt det.

Men alt det var selvsagt bare for oppmerksomhetens skyld. Du er virkelig patetisk. Og er du ikke ferdig på 1. trimester nå? Hold dramaet ditt for deg selv, og ikke spre det rundt på andre trimester er du snill.

Skrevet

er det noen her som strever med mindreverdighets komplekser, skal ikke nevne navn:) ja,er du ikke ferdig på 1 trim?

Skrevet

Ha ha ha det hadde jeg nesten glemt!!! Morsomt! Ja, hvorfor er du her fremdeles vicky? Du brukte jo flere dager på å annonsere at denne gangen skulle du faktisk slutte å skrive her inne. Hva skjedde? Snakk om å drite seg ut!!!! Ha ha ha ha!!!

Skrevet

..tviler på at det er samma dama...de ville vel ha skifta nick etter alt som sjedde..sikkert en annen vicky..

Skrevet

Jeg tror det er den samme personen. Utrolig nok!

Skrevet

å nei nå ble jeg virkelig tatt på senga.... haha...

jepp det er meg og dere som enda ikke har kommet over det som dengang skjedde har et litt større problem enn meg... hva med å stå frem med nick :) å nei stemmer det det tør dere ikke... haha

Skrevet

Du eier tydligvis ikke skam i livet. Trodde du at alle bare skulle glemme det etter alt oppstyret du lagde? Men bare le du, vi andre ler allerede- av deg.

Skrevet

akkurat ka oppstyr snakker vi om? det er jo alltid mye tull rundt denne dama:)

Skrevet

Spørr jeg også!!!NOE har gådd meg hus forbi...Kanskje likså greit?:P

Skrevet

Ja snakk må trø i salaten......

Skrevet

om å trø i salaten skulle det stå..

Skrevet

Hahahaha, er det hetse Vicky-tid??

Kjør på damer...

Skrevet

hehe hets en som BRYR seg da i det minste.. bortkastet tid :)

Skrevet

Du bryr deg tydeligvis nok til å svare da...haha...

Skrevet

hehe ja må jo svare dere tøffe som står frem med nick :)

Skrevet

Hva skjer? Skal du slutte på BIM igjen nå eller? Ha ha. Rart at ikke Irismarie har fått med seg alle innlegga du skreiv, men hu kan kanskje søke dem opp. Men nei, det går jo ikke, for du fikk jo sletta de verste innlegga du lagde så det er bare de "snille" igjen.

Skrevet

kan noen fortelle om vicky dikkys skandaler...denne dama er ikke riktig god i hodet:)

Skrevet

Har ikke fått meg noe om Vicky jeg,derfor har jeg ikke noe jeg skulle sagt om henne heller!!!!!

Skrevet

Man skal visst ikke være så veldig annerledes enn deg, HI, før det blir litt skummelt for deg.

Jeg ser virkelig ingen grunn til å legge ut om dette her inne. Moderator blir kontaktet i dette øyeblikk. Det er for mange anonyme her inne som drar den for langt for tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...