Gå til innhold

sutre sutre sutre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt dette pratet om prevensjon har altså vært fullstendig overflødig! Er det noen som har fortalt dette til Afrika? Det må vel gå an å dusje bort diverse smittsomme virus også?

Ved nærmere ettertanke så er det kanskje ikke så lurt, siden de ikke har så mye vann der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, helt overflødig er det nok neppe. Noe mer lære om kvinnekroppen hadde kanskje vært på sin plass. Ser inne på dib at noen har spurt om kvinner har tre hull nedentil.

Yikes, skremmende!!

Skrevet

For meg er det ihvertfall positivt. Jeg gleder meg til å bli mamma igjen, uansett hva du måtte mene! Og hvorfor i all verden skulle jeg late som jeg er 20 år?

Skrevet

Måtte du inn på krangle for å sutre du da Vicky? Ble du ikke hørt på 1.tri? Synd du ikke får den oppbackingen du er ute etter her heller da. Finn på noe annet å sutre over!

Skrevet

Her har vi forskjøvet diskusjonen inn på krangle,men hvor ble alle nicka av!!!Merkelig det der i grunn....

Skrevet

jepp her er jeg :)

hvorfor skulle jeg plutselig gjemme meg bak anonym knappen nå....

Skrevet

Ikke sant!!!Fælt så feige noen blir med en gang man beveger seg inn her...Har ingenting å gjemme meg for jeg ihvertfall,klarer å stå for det jeg har skrevet..Selv om jeg av å til driter meg ut :P

Skrevet

så mye jeg har klart å skrive uten anonym knappen, hvorfor skal jeg begynne med det nå???

og i denne saken sier jeg det som faller meg inn.. hormonell om dagen i tillegg så artig detta ja...

Skrevet

Enig med deg vicky1984!!Krangle er ikke synonymt med anonym...Men jeg er ikke her inne så alt for ofte,skal jeg det,så er det greit å være med på en diskusjon fra den starter å ikke hoppe inn i midten,da har man mistet mange tråder allerede!

Skrevet

Merkelig at HI sluttet å skrive her når dere kom inn i tråden, jenter. Eller kanskje ikke.

Skrevet

Ja,hva kan det være for tro!!?Ble for mange nick her,ble vell skremt ;P

Skrevet

Morsom lesing dette :-)

Var inne å tittet på 1.tri, og du Vicky har skrevet akkurat det samme der som det står i hovedinnlegget her. Er vel kanskje ikke rart om noen tror at du er HI her ;-)

Skrevet

Sonja S

Ser ingen likhets trekk med hva HI har skrevet her å det du sikter til at Vicky har skrevet på 1 tri??Opplys meg er du snill....

Skrevet

Hehe... Tenkte jeg også. En av dere må det jo være. Men hele poenget var vel også å slutte å henge ut en person der inne? Er vel ikke bedre å fortsette her, ihvertall ikke når personen ikke er klar over det selv. Noen har kanskje litt mer å gjøre i livet sitt enn å sitte her hele dagen?

Skrevet

Er vel ikke så vanskelig for deg å gå inn på 1. tri å se selv, eller?

Skrevet

skjønner godt at noen utgir seg for å være meg jeg... jeg er jo bare døds kul....

men beklager å måtte skuffe dere, jeg er kun meg....

det kan ikke ha noen sammenheng med at folk har fulgt med på tråden på 1 tri da??? og skrevet utifra det?? haha... snakk om å ha mye og gjøre når man gjetter seg frem til hvem som anonym da

Skrevet

HI her og jeg heter Vicky... hahaha... LOOSERS

Skrevet

Har vell litt på måten man leser innlegg elle hva Sonja??Hva gjør deg så skråsikker på at dette er Vicky? Jeg bare spørr jeg..Trenger jo ikke bli nebbete!!!

Skrevet

HI her,... jeg skrev dette innlegget her fordi alle henviste til krangle....

moro å se hvor mye som har blitt skrevet mens jeg var borte gitt.. hehe

Skrevet

Jeg vet hvem Anonym er, jeg har henne på msn :)

Skrevet

Jammen da er det jo ganske greit!!

Da er det noen som kan meske seg med sannheten om mysteriet HI.... :P

Skrevet

Nei jeg har ikke mye å gjøre, kjeder ræva av meg nå ;-) Sorry for at jeg trodde det var deg hvis det ikke var det. Da er det vel ei som syns du skrev mye fornuftig på 1.tri da :-)

Skrevet

skal bli spennende å se konklusjonen nå :)

siden tråden startet her har det vel iallefall stoppet mer eller mindre opp på 1 tri da :P

og nå diskuterer vi ikke mamman til.... for nå går jo diskusjonen kun på meg :) og jeg er her... i to personer tilogmed :) artig detta altså...

Skrevet

hehe ja vel... kan ikke si det kom så mye fornuftig der annet enn at jeg syntes mamman til... overdriver dette bedreviter greiene sine innimellom.. og kommer med endel uttalelser som får folk til å se grønt noen ganger :)

kjeder meg sjøl og krangler ikke med sambo og noen ganger er det deilig å la hormonene ta overhånd.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...