Tobias og Robin Skrevet 22. januar 2008 #27 Skrevet 22. januar 2008 Hehe.... Er så kjedelig å snu døgnet slik... Veit jo at jeg får sovet ett par timer på morraskvisten, så må jeg sove ett par timer på formiddagen osv... kjipt! Hvor er du fra i landet da kikki?
duracellmamma Skrevet 22. januar 2008 #28 Skrevet 22. januar 2008 hehe... har snudd det med vilje jeg da:) tennis på tv og da blir jeg litt hekta... er fra oslo jeg:) hva med deg da?
Tobias og Robin Skrevet 22. januar 2008 #29 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ser animal planet jeg... Jeg er trønder jeg....
duracellmamma Skrevet 22. januar 2008 #30 Skrevet 22. januar 2008 hehe... ja ser litt på det er jo pause i tennisen... stakkars hund... hvordan kan mennesker finne på sånt? huff
Tobias og Robin Skrevet 22. januar 2008 #31 Skrevet 22. januar 2008 ja, nei si det!!! Grusomt! Skal røve å få moen timer på øyet igjen jeg! Natti natt...
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 22. januar 2008 #32 Skrevet 22. januar 2008 Mange som er våkne her jo Eg sku gjerne ha lagt meg under ei god og varm dyne akkurat no, men er på nattevakt...så må nok vente litt til.
Nybakt_mamma=) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #33 Skrevet 22. januar 2008 SÅNN! Det var det time på øyet liksom.......! :S For nå sto samboeren opp, og mistet mobilen med alarm gående på gulvet mellom veggen og senga, så han måtte jo ommøblere hele soverommet for å finne igjen bråket, så nå er jeg våken..... igjen.... great.........!
Sunniva78 har to små Skrevet 22. januar 2008 #34 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, artig å lese om dere natteravner:-) Er ikke mange timene sammenhengende søvn her heller gitt. Nå har jeg nettopp spist litt, og er ikke trøtt i det hele tatt. Prøvde å ligge lengst mulig da jeg skulle tisse i kopp for å ta med til jm senere i dag, men det funka dårlig. Er også så tørst på natta, så springer på do hele tiden. Vel vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå