Gå til innhold

noen som er våkne enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det er jeg, og jeg kjeder meg, men skal prøve å legge meg igjen snart for 5 gang :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

våken jeg også :) hehe...

Skrevet

jepp våken! Fikk to timer på øyet før kroppen sa stopp...

Skrevet

Så koselig at det er fler =) Nå følte jeg meg ikke så ensom lenger, hehe

Skrevet

hehe... neida du er ikke alene...

Skrevet

hvorfor sover ikke folk da?

Skrevet

jeg måtte på do etter jeg hadde lagt meg fordi jeg måtte drikke fordi jeg konstant er tøst.. og etter alt slitet med å komme seg opp av sengen så ble jeg sulten, så skulle jeg legge meg, men da ble jeg tørst igjen og måtte så klart på do :P Men så fikk jeg endelig lagt meg etter noen do-besøk, men da var jeg lys våken.. så nå har jeg spist igjen.......... og venter på å bli trøtt...

Skrevet

Ingenting som er behagelig for tiden!!! Enn du?

Skrevet

haha... er det ikke det ene er det det andre ... haha... men det er verdt det da:)

Skrevet

våken jeg og...

har et jækli bekken og ei i magen som har en kombinasjon av adhd og kickboksetalent!

fadern jeg er sliten......... :(

Skrevet

hahaha... den var morro... adhd og kickboksertalent:P haha....

Skrevet

Ja det er jo verdt det =) men, det er slitsomt... hvertfall hvis man har en kickbokser i magen, hehe..

Skrevet

Samme hær... Bekkenet krangler fælt, masse vann i kroppen, så fingrer og tær dovner bort, pluss en liten en i magen som absolutt skal trimme når mor skal sove:)

Skrevet

ja hu er fullstendig klikkopat i magen for tida!!!! :(

Det har gått til et slikt stadie at jeg bare vil ha henne ut nå! :( Ikke morro lenger liksom! :(

Blir kanskje 5 timers "søvn" fordelt på hele døgnet tilsammen.....:(

Skrevet

Ja ikke morro, å jeg har enda lenge igjen!!!

Skrevet

Ja, jeg har begynt å bli lei jeg også nå.. jeg føler meg så sprengt at det nesten gjør vondt, men det er enda en stund igjen (eller kanskje ikke). Jeg ser du har termin 23feb. også?

Skrevet

åja... huff nei da er det vel ikke så morro lenger:/ har nok ikke kommet til det stadiet enda... er ikke helt sikker på om jeg rekker det da... men håper:)

Skrevet

når har du termin? noen komplikasjoner i svangerskapet siden du kanskje ikke kan gå så lenge?

Skrevet

Ja har termin den 23 feb ja! :)

Håper bare hun kommer før sier jeg bare..... :S

Det gjør skikkelig vondt i huden ¨nå når hun turner! føler at jeg ikke har mere hud igjen nå!'

skal på Ullevål på fredag for vektestimering, så hvis de sier det at hu bli stor, ja da skal jeg kreve å bli satt igang tidlig!!! :(

Skrevet

Jeg vet at jeg i allefall må holde ut 4,5 uker til før lillemann kan komme, men hadde det vært opp til meg kunne han bare ha kommet nå!!!

Skrevet

har egentlig termin den 7.juni men det er tvillinger så da er det vel tidligere... får ikke fastsatt eksakt termin siden jeg har fått for tidlig vannavgang:(

Skrevet

jeg har ul-termin 23feb, men "min" termin er den 10., så jeg håper han kommer nærmere da.. En valentines baby f.eks hadde vært fint =)

Men nå skal jeg bare på do en eneste gang til (ja, særlig) så skal jeg prøve å sove igjen.. Ønsk meg lykke til, hehe :P

God natt da jenter :)

Skrevet

Får håpe på at du får gå så lenge som mulig da :) Lykke til hvertfall, og gratulerer med tvillinger!

Nattinatt

Skrevet

ja må prøve å legge meg jeg og nå!

natta jenter!!! :)

Skrevet

Natti natt... Blir vel sittende en stund til jeg... Sukk:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...