Gjest Skrevet 21. januar 2008 #26 Skrevet 21. januar 2008 Du kan og sjekke om han bruker hjelpemuskulatur når han puster. Dvs at magen beveger seg utover fra ribbeina, istedenfor oppover.
SuperGlad Skrevet 21. januar 2008 #27 Skrevet 21. januar 2008 snuppen min på snart 4 mnd har vært syk i nærmere 2 uker. 3-4 dager med feber og hoste, så deretter kun hoste men den blir værre å værre. Ble innlagt på barnakutt fredag for å hjelpe han med å lette på hosten. Fikk adrenalin i maske 4-5 ganger å han ble mye bedre til dagen etter så vi ble sendt hjem. Han er enda ekkel i hosten, hoster til han brekker seg å kaster opp å sover dårlig siden han hoster, våkner å hyyyylskriker å er utrøstelig. Gikk 15 timer mellom 2 måltider fra lørdag til søndag :-( Alle prøver viser til vanlig virus å det er egentlig ingenting man kan gjøre annet enn å hjelpe litt med hosten. Venter enda på prøvesvarene om det kan være kikhoste. Vanlig virus rammer oss alle, men dessverre får de små det mye værre. Håper det er kun virus for minien din! Lykke til!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. januar 2008 #28 Skrevet 21. januar 2008 jeg hadde ringt legevakten ang den 2 mnd gamle babyen Bedre med en sjekk for mye. lykketil! Klem
Synne&TheTerminator Skrevet 22. januar 2008 #29 Skrevet 22. januar 2008 Gutten min hadde dette i forje uke! Gikk til legen å han fikk antibiotika med engang.. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå